Convoy S2+
Przyszła s2+ z kolimatorem 30' z ft.
Wykręciłem pigułę, wywaliłem ref, szybkę i podkładkę centrującą, założyłem kolimatorek.
Wszystko fajnie, tylko że w rozkładzie światła oprócz okręgu są też te 4 wypustki trzymające diodę... Tak ma być? Spodziewałem się normalnego okrągłego kształtu.
Na zdjęciu trochę to widać: https://dl.dropboxusercontent.com/u/968 ... 180532.jpg
A zamontowana soczewka wygląda tak: https://dl.dropboxusercontent.com/u/968 ... 180810.jpg
Poza tym włącznik jest tragiczny w porównaniu do s2,m1,c8. Po 1 wyraźnie czuć, że najpierw dociskamy gumową nasadkę, a potem dopiero przełącznik, który chodzi zdecydowanie ciężej niż w tamtych convoyach i ma krótszy skok. Po wyglądzie od strony sprężynki widać, że jest inny. Na razie jeszcze go nie rozkręcałem.
Testy i spostrzeżenia dosłownie kilkuminutowe.
Wykręciłem pigułę, wywaliłem ref, szybkę i podkładkę centrującą, założyłem kolimatorek.
Wszystko fajnie, tylko że w rozkładzie światła oprócz okręgu są też te 4 wypustki trzymające diodę... Tak ma być? Spodziewałem się normalnego okrągłego kształtu.
Na zdjęciu trochę to widać: https://dl.dropboxusercontent.com/u/968 ... 180532.jpg
A zamontowana soczewka wygląda tak: https://dl.dropboxusercontent.com/u/968 ... 180810.jpg
Poza tym włącznik jest tragiczny w porównaniu do s2,m1,c8. Po 1 wyraźnie czuć, że najpierw dociskamy gumową nasadkę, a potem dopiero przełącznik, który chodzi zdecydowanie ciężej niż w tamtych convoyach i ma krótszy skok. Po wyglądzie od strony sprężynki widać, że jest inny. Na razie jeszcze go nie rozkręcałem.
Testy i spostrzeżenia dosłownie kilkuminutowe.
- Convoy S2 / S2+ / M1 / C8 @ XML2
- Olight i2 + Li-ion 14500
W tych soczewkach niestety widać "wąsy", nie jetem przekonany czy są one dedykowane do XM-L. Po za tym mają one odcięcie po za spotem, co na rower może być przydatne ale spot jest jak chińskim zoomie. Ja akurat mam 40st i zamontowana w czołówce, bo 60st "kafelkowana" miała fantastyczny rozkład światła ale niestety ślepiła kolegów w pracy, więc musiałem zamontować tą z odcięciem.
Latarkę kupiłem z myślą o edc więc ani te wąsy ani taki włącznik się do tego nie nadają
Pytanie jak odróżniać kolimatory z wąsem od tych bez?
Gdzie jeszcze można kupić pasujące do s2+?
Czy te: http://intl-outdoor.com/components-opti ... 1&sort=20a będą pasować? Mają 21,2mm a zapomniałem zmierzyć tego z ft.
Czy można się z nimi ugadać, żeby kupić po jednej sztuce zamiast po dwie?
Czy warto montować taki sterownik: http://intl-outdoor.com/qlite-reva-7135 ... p-710.html w tej latarce?
Pytanie jak odróżniać kolimatory z wąsem od tych bez?
Gdzie jeszcze można kupić pasujące do s2+?
Czy te: http://intl-outdoor.com/components-opti ... 1&sort=20a będą pasować? Mają 21,2mm a zapomniałem zmierzyć tego z ft.
Czy można się z nimi ugadać, żeby kupić po jednej sztuce zamiast po dwie?
Czy warto montować taki sterownik: http://intl-outdoor.com/qlite-reva-7135 ... p-710.html w tej latarce?
- Convoy S2 / S2+ / M1 / C8 @ XML2
- Olight i2 + Li-ion 14500
Czesc,
mam do Was takie pytanie, potrzebuje latarki na rower, driver 7135*6 czyli slabsza wersja 2.1(ale nie najslabsza). Watpliwosc mam taka czy brac wersje S2 czy opisywana tutaj wersje S2+? Z tego co pisaliscie do S2+ pasuje wiecej "szkiel" gdyz jest bardziej standardowa, jednak pisaliscie ze wersja 1. to jednak za slaba troche na rower, jak to wyglada w przypadku S2+ w wersji 2.1 ?
pozdrawiam
mam do Was takie pytanie, potrzebuje latarki na rower, driver 7135*6 czyli slabsza wersja 2.1(ale nie najslabsza). Watpliwosc mam taka czy brac wersje S2 czy opisywana tutaj wersje S2+? Z tego co pisaliscie do S2+ pasuje wiecej "szkiel" gdyz jest bardziej standardowa, jednak pisaliscie ze wersja 1. to jednak za slaba troche na rower, jak to wyglada w przypadku S2+ w wersji 2.1 ?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wtorek 07 paź 2014, 15:41 przez addams, łącznie zmieniany 1 raz.
S2+ ze sterownikiem 2,1A będzie super na rower.
S2+ lepiej doświetla pobocze podczas jazdy, bo świeci szerzej od S2.
Poza tym obie latarki są bardzo podobne.
Dodatkowa zaleta S2+ że w przyszłości możesz spróbować zamontować kolimator.
Polecam S2+
S2+ lepiej doświetla pobocze podczas jazdy, bo świeci szerzej od S2.
Poza tym obie latarki są bardzo podobne.
Dodatkowa zaleta S2+ że w przyszłości możesz spróbować zamontować kolimator.
Polecam S2+
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
Panowie ja tu czegoś nie rozumiem. Po jakiego grzyba kombinować z ilością AMC w sterownikach Zakładam tak jak chinol stworzył 8xAMC, po to mam różnej wielkości tryby czy możliwość zaprogramowania ich mocy aby dostosować ilość światła do aktualnych potrzeb.
pozdrawiam Tomek
"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery
"Gdy jest bardzo smutno to kocha się zachody słońca."
Antoine de Saint-Exupery
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Czasem z latarek korzystają nieświadomi użytkownicy i w takim przypadku mechaniczne ograniczenie prądu jest dobrym rozwiązaniem, zawsze mniejsze ryzyko przegrzania latarki.
Co to trybów to w fabrycznym diverze nie ma ich za dobrze dobranych.
Między 50 a 100% mocy nie widać za dużej różnicy w ilości światła.
Między 75% a 100% to już wcale nie widać różnicy, a czas działania się wydłuża.
Właśnie taka proporcja jest w stosunku divera 2.1 do 2.8A 75 do 100.
Co to trybów to w fabrycznym diverze nie ma ich za dobrze dobranych.
Między 50 a 100% mocy nie widać za dużej różnicy w ilości światła.
Między 75% a 100% to już wcale nie widać różnicy, a czas działania się wydłuża.
Właśnie taka proporcja jest w stosunku divera 2.1 do 2.8A 75 do 100.
Z żadnym stockowym amperażem nie trzeba. Z każdym można. Czy jest sensowne przerabianie czy nie to zależy od zastosowania, osoby obsługującej itd. Używamy tu w sumie 4 sztuk 2.8A bez przerabiania - nic im się nie dzieje. Na rowerze.
Więc "trzeba" bez podawania okoliczności towarzyszących to bzdura.
Więc "trzeba" bez podawania okoliczności towarzyszących to bzdura.
Ostatnio zmieniony wtorek 14 paź 2014, 20:05 przez arekm, łącznie zmieniany 1 raz.
Na oko nic się nie dzieje, tu potrzebny jest pomiar ilości światła na wyjściu.
Jak dioda się przegrzewa to jasność spada, okiem tego nie wyłapiesz i pozornie nic się nie dzieje.
Poza tym należy pamiętać że jak chińczyk nawali kleju pod MCPCB, lub dostanie się tam coś, czego nie powinno tam być to odprowadzanie ciepła leci na łeb.
Jak dioda się przegrzewa to jasność spada, okiem tego nie wyłapiesz i pozornie nic się nie dzieje.
Poza tym należy pamiętać że jak chińczyk nawali kleju pod MCPCB, lub dostanie się tam coś, czego nie powinno tam być to odprowadzanie ciepła leci na łeb.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
To tak zwany wyjątek potwierdzający regułę Główną wadą tanich chińskich produkcji nie jest niska jakość, ale nierówna jakość. Raz przyjdzie latarka i jest wszystko OK, a raz jest dioda krzywo, albo coś źle przylutowane, albo 1mm silikonu pod podłożem diody. Po prostu różnie im to wychodzi, to co jest składane ręcznie.belushi pisze:S2 używana pół roku. Używana, nie leży w szufladzie. Bez żadnych przeróbek 2,8A w diodę. Nic jej się nie dzieje jak na razie.
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255