
400 zł to cena całkiem do ugryzienia, bo same ledy to koszt około 200 zł, ale znając życie, pewnie w Chinach za ledy wychodzi 50% ceny europejskiej.
Jak coś jestem chętny do testów, co i jak - PW
Trochę sie tego pojawiło na Allegroskaktus pisze:Wczoraj szukałem na allegro i niestety nie znalazłem, możliwe że już poszło. Jak coś chętnie zmacam wersję na H4 bo mam dostęp do takich reflektorów, z H7 było by trudniej więc wolę nie kombinować
400 zł to cena całkiem do ugryzienia, bo same ledy to koszt około 200 zł, ale znając życie, pewnie w Chinach za ledy wychodzi 50% ceny europejskiej.
Jak coś jestem chętny do testów, co i jak - PW
Jakbyś miał szczelną lampe to by parowała wiecznie. Lampy muszą się "przewiatrzać" i jest to konstrukcyjnie wprojektowaneProducent nie wziął pod uwagę, że np. może nie być miejsca w reflektorze żeby ten wiatraczek zamontować a u mnie to w ogóle wszystko szczelnie jest zamykane
Było by dokładnie to samo co by było jakby ci padły obie normalne żarówki. Musiał byś sobie wymienić.A co by było, gdyby obie "zarówki" padły w nocy na nieoświetlonej drodze?
Rozumiem żejużje miałeś w lampie i sprawdziłeś. Czy po prostu sobie teoretyzujesz na temat tej jakości świecenia?Z kwestii technicznych. O jakości oświetlenia pisano wyzej. Natomiast ja sam miałem przeboje z diodowymi lampami DRL, w których przepalały sie diody.
szukam takich 16uF/50V i nie ma, nie mają, nietypowe..itd co można w zamian z tego co sie da kupić?Za leniwy jestemśrodkowe nóżki KBU8 idą do magneta (na Twoim schemacie prawy górny róg, przewody biały i żółty. Dla prób podłączyć te nóżki mostka równolegle do regulatora (wyjąwszy uprzednio żarówkę), nóżka od strony wcięcia na obudowie to +, druga -. Wstawić między + i - kondensator 16uF/50V (elektrolit, uważaj na polaryzację)