robertgl17 pisze:Witam.
Mam problem z paczką z DX. Przyszła w miarę szybko-niestety jej zawartość nie bardzo zgadza się z moim zamówieniem. Próbowałem kilkakrotnie wysłac maila na adresy z jakich otrzymywałem maile od DX o postępie zamówienia, niestety żaden nie doszedł do nich. Dostałem automatyczne informacje o problemach z dostarczeniem maila.
Mógłby mi ktoś wskazać w zakładkach strony Dx wskazać, gdzie mogę złożyć reklamację.
Mailowo w DX'ie niestety nic nie załatwisz. Od tego mają swój system zgłoszeń.
Jeśli czegoś w paczce brakuje to:
http://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.Missing
Podajesz numer zamówienia [Order Number],
Na następnej stronie numer SKU towaru, którego brakuje [Missing SKU] (jeśli brakuje więcej niż jednego to podajesz oddzielone przecinkami),
następnie trzeba załączyć zdjęcia: całej zawartości paczki [Photo of everything received] oraz frontu koperty [Photo showing the front of the envelope].
To jest opcja minimum, dobrze byłoby napisać ze dwa słowa, np. o fizycznym stanie koperty.
Chyba, że coś innego dolega Twojemu zamówieniu (coś nie działa albo dostałeś coś innego niż zamawiałeś)?
Od tego są inne procedury zgłoszeniowe.