Ja z FASTTECH zamawiałem 28.02 i dziś(02.03) przyszło powiadomienie o wysyłce, a na stronie w szczegółach zamówienia jest nawet zdjęcie paczki. Jak zamawiałem w styczniu takich bajerów nie było.0612 pisze:Zakupy też robiłem w poniedziałek 25.02, FASTTECH i DX, z pierwszego wysłano wczoraj.
Dealextreme-zakupy część druga
-
- Posty: 175
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 19:31
- Lokalizacja: Wrocław
Witam.
Mam problem z paczką z DX. Przyszła w miarę szybko-niestety jej zawartość nie bardzo zgadza się z moim zamówieniem. Próbowałem kilkakrotnie wysłac maila na adresy z jakich otrzymywałem maile od DX o postępie zamówienia, niestety żaden nie doszedł do nich. Dostałem automatyczne informacje o problemach z dostarczeniem maila.
Mógłby mi ktoś wskazać w zakładkach strony Dx wskazać, gdzie mogę złożyć reklamację. Najlepiej jak kozie na wozie- bo ja ułomny jestem pod względem angielskiego.
Mam problem z paczką z DX. Przyszła w miarę szybko-niestety jej zawartość nie bardzo zgadza się z moim zamówieniem. Próbowałem kilkakrotnie wysłac maila na adresy z jakich otrzymywałem maile od DX o postępie zamówienia, niestety żaden nie doszedł do nich. Dostałem automatyczne informacje o problemach z dostarczeniem maila.
Mógłby mi ktoś wskazać w zakładkach strony Dx wskazać, gdzie mogę złożyć reklamację. Najlepiej jak kozie na wozie- bo ja ułomny jestem pod względem angielskiego.
Mailowo w DX'ie niestety nic nie załatwisz. Od tego mają swój system zgłoszeń.robertgl17 pisze:Witam.
Mam problem z paczką z DX. Przyszła w miarę szybko-niestety jej zawartość nie bardzo zgadza się z moim zamówieniem. Próbowałem kilkakrotnie wysłac maila na adresy z jakich otrzymywałem maile od DX o postępie zamówienia, niestety żaden nie doszedł do nich. Dostałem automatyczne informacje o problemach z dostarczeniem maila.
Mógłby mi ktoś wskazać w zakładkach strony Dx wskazać, gdzie mogę złożyć reklamację.
Jeśli czegoś w paczce brakuje to:
http://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.Missing
Podajesz numer zamówienia [Order Number],
Na następnej stronie numer SKU towaru, którego brakuje [Missing SKU] (jeśli brakuje więcej niż jednego to podajesz oddzielone przecinkami),
następnie trzeba załączyć zdjęcia: całej zawartości paczki [Photo of everything received] oraz frontu koperty [Photo showing the front of the envelope].
To jest opcja minimum, dobrze byłoby napisać ze dwa słowa, np. o fizycznym stanie koperty.
Chyba, że coś innego dolega Twojemu zamówieniu (coś nie działa albo dostałeś coś innego niż zamawiałeś)?
Od tego są inne procedury zgłoszeniowe.
-
- Posty: 175
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 19:31
- Lokalizacja: Wrocław
przygotuj sobie zdjęcia obu przedmiotów i - jeśli się uda - z widocznymi numerami SKU na obu torebkach. Ja załączyłem i szybko oddali kasę za niewysłany przedmiot (wybrałem "store credit", czyli nadpłatę do wykorzystania przy kolejnych zakupach).robertgl17 pisze:/.../a zamiast modułu z xenonową zarówką ( na której mi szczególnie zależało) moduł z diodą Q5.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Czy zdarzyło się Wam kiedyś, że Dealextreme zmieniło numer przesyłki?
Kupiłem dwa tygodnie temu kilka przedmiotów na DX, jakiś tydzień temu dostałem maila z numerem przesyłki (Chinapost) a wczoraj wieczorem po zalogowaniu się w serwisie DX, zobaczyłem ze zdumieniem, że w tym samym zamówieniu jest inny numer, tym razem z trackingiem Singapore post.
Ich serwis na razie milczy na ten temat.
Kupiłem dwa tygodnie temu kilka przedmiotów na DX, jakiś tydzień temu dostałem maila z numerem przesyłki (Chinapost) a wczoraj wieczorem po zalogowaniu się w serwisie DX, zobaczyłem ze zdumieniem, że w tym samym zamówieniu jest inny numer, tym razem z trackingiem Singapore post.
Ich serwis na razie milczy na ten temat.
Cześć wszystkim (to mój pierwszy post na tym forum),
Zakupiłem sobie na DX.com oscyloskop, klon USBee. Zakupy i przelew przez PayPal ponad miesiąc temu, dostałem tracking number przesyłki i widzę, że nadal jest ona w Chinach. Może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi? Może trzeba już reklamować brak dostawy w dx.com?
Zakupiłem sobie na DX.com oscyloskop, klon USBee. Zakupy i przelew przez PayPal ponad miesiąc temu, dostałem tracking number przesyłki i widzę, że nadal jest ona w Chinach. Może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi? Może trzeba już reklamować brak dostawy w dx.com?
A tuż przed końcem takiej możliwości (nie pamiętam, chyba 60 dni od zakupu, (a może 45??)) - zgłosić roszczenie (z roszczeniem o zwrot pieniędzy) w PayPalu. Nieraz (a może zawsze) oddają wtedy pieniądze, jeżeli towar nie dotarł. Choć to też nie jest rozwiązanie idealnekapuss pisze:u mnie tracking wygląda podobnie, ciekawi mnie kiedy dotrze do mnie skoro tak błądzi w Chinach... moim zdaniem trzeba uzbroić się w cierpliwość...
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255