Widzę że dojechałeś szczęśliwie, pora była późna więc jazda samemu o 2-giej w nocy nie należy do szczególne przyjemnych. Jeżeli chodzi o system kontroli stanu aku jak i temperatury to uważam go za bardzo udany element nowego drivera. Systemy "ochronne" działają bardzo dobrze, w momencie gdy na czujniku pojawi się zadana temperatura, driver sygnalizuje to za pomocą migania diody ( ta równocześnie wskazuje stan aku ) , następuje wtedy płynne ograniczenie prądu leda, jest to prawie nie do zaobserwowania, jednak widać to podczas pomiaru pobieranego prądu. W momencie gdy czujnik odnotuje spadek temp. następuje podniesienie prądu co powoduje powrót do wcześniejszej jasności ( dioda sygnalizacyjna przestaje migać ). Wskaźnik stanu aku działa w ten sposób, na początku gdy napięcie wynosi 8,4V-7,6V dioda świeci kolorem zielonym , od 7,5V-7,2V kolor pomarańczowy , od 7,1V-6,9V kolor czerwony, od 6,8V dioda zaczyna migać na czerwono ( jasność świecenia nie spada ) w miarę ze spadkiem napięcia następuje najpierw obniżenie prądu w diody ( tu jasność zaczyna spadać skokowo ) do momentu w którym lampka schodzi na minimalny poziom jasności który zapewni około 1-2h stałego światła ( w sytuacji awaryjnej mamy możliwość poruszania się w całkowitej ciemności ).
Tak to mniej więcej wygląda, a w rzeczywistości działa bardzo fajnie

. Dokładnie ten sam driver pracuje w projekcie Falcon-Ebola

gdzie steruje tam trzema XP-G.
Pozdrawiam.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, są tylko i wyłącznie moją własnością, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.