Jak mam coś ciekawego do pochwalenia się to zaglądam na forum

Nie mierzyłem parametrów przetwornicy. Obecnie zasilam to z akumulatora żelowego 12V 7Ah. W przyszłości zastąpią go akumulatory Li-ion (już kupione).
Jeśli chodzi o zdjęcia w terenie to na pewno zrobię i wrzucę tutaj. Można sobie wyobrazić jak świeci - to po prostu pojedyńcze, xenonowe światła długie z samochodu.
Oprawka reflektora jest firmy Wessem i była pod żarówkę halogenową H3. Przerobiłem trochę mocowanie i wpiąłem palnik który ma podstawkę H1.
Trochę zabawy było z ustaleniem głębokości wsunięcia palnika w odbłyśnik, ale wyszło to dość dobrze.
Światło nie oślepia zbytnio. Starałem się skierować je ku ziemi.
Widoczny na zdjęciu włącznik był wcześniej ściemniaczem PWM do halogena (też mojej konstrukcji

Zmieniłem program w mikrokontrolerze i teraz działa tak:
1. Po naciśnięciu górnego przycisku załącza się światło i dioda (dwukolorowa) świeci na zielono. Jeśli napięcie na akku jest niższe od 9V to nie da się załączyć i dioda zaświeca się na czerwono na kilka sekund.
2. Po naciśnięciu dolnego przycisku lampa wyłącza się.
3. Jeśli napięcie na akumulatorze po 15s od włączenia (czyli minie największy pobór prądu przetwornicy) spadnie poniżej 9V lampa gaśnie i zaświeca się dioda czerowna (kilka sek).
Mocowanie jest dosyć solidne (nadruk Cateye) i pochodzi od przedniego albo tylnego wspornika odblasku rowerowego. W czasie nierówności na drodze (u nas to normalne) lampa i snop światła trochę się kołysze, ale dzięki temu jest zapewniona amortyzacja lampy.