Hola, hola. Nie więcej jak 40 cm od krawędzi auta.smokuxx1987 pisze: i muszą być zainstalowane 400 mm od krawędzi auta.
Światła dzienne z długich? Magiczne SD-2
Jeżdżę już od dwóch miesięcy z takim modułem i nikt mi jeszcze za dnia nie mrugał, policję mijałem także wielokrotnie, a nawet jak zatrzymają to wyciągnę jeden bezpiecznik i wszystko wraca do normalnego działania . Jak dla mnie bardzo mądre rozwiązanie, nie oślepia za dnia a konstrukcja odbłyśnika długich powoduje, że światło jest dla kierowcy z przeciwka dobrze widoczne.
Co do legalności to nielegalne bo przepisy tak stanowią. Choć nie wydaje mi się że w nowych np. skodach dają inne "szkła" niż w egzemplarzach bez tego patentu. Po prostu kasa idzie na uzyskanie zezwolenia, ot takie kolejne alimenty dla biurokracji.
Co do legalności to nielegalne bo przepisy tak stanowią. Choć nie wydaje mi się że w nowych np. skodach dają inne "szkła" niż w egzemplarzach bez tego patentu. Po prostu kasa idzie na uzyskanie zezwolenia, ot takie kolejne alimenty dla biurokracji.
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Nowe skody mają reflektory w stylu dawnych H4 - jedno włókno na długie o mocy 60W o ile się nie mylę i drugie włókno na dzienne o mocy 35W.vin324pl pisze:Choć nie wydaje mi się że w nowych np. skodach dają inne "szkła" niż w egzemplarzach bez tego patentu.
Oślepia najczęściej dlatego, że proste zestawy na PWM mają regulację mocy i ludzie dla bajeru zamiast ograniczyć moc do 20 - 30% wciskają w żarówki 60%. Dzienne w miejscach po halgenach przeciwmgielnych to fajny bajer, ale tracisz halogeny. W tym momencie dobrym rozwiązaniem są światła zespolone.Mnie osobiście takie rozwiązanie oślepia, nie jest to oczywiście taki efekt jak przy źle ustawionych światłach mijania ale jednak przeszkadza. U siebie mam dzienne ledy okrągłe w miejscu gdzie oryginalnie są przeciwmgłowe i według mnie jest to lepsze rozwiązanie.
ILPT
W poprzednich autach miałem halogeny przeciwmgłowe i jakoś specjalnie nie widziałem różnicy na plus a dzięki dziennym halogeny H4 mam już trzeci rok. Z tymi dziennymi z drogowych to może i masz rację, jeśli moc świecenia jest zbyt wysoka to są dość uciążliwe podobnie jak przeciwmgłowe załączane przy dobrej widoczności.
Bo światło długie jest dość mocno skupione a dzienne bardzo rozproszone. Dodatkowo sprawdziłem co to za żarówka i jest to H15. Moce są inne niż wcześniej pisałem (niestety z pamięci) i wychodzi 15W na dzienne i 55W na długie. Stąd też różnica o której piszesz.vin324pl pisze:U mnie na oko na pewno nie jest więcej niż 25% bo różnica w mocy przy mrugnięciu długimi na ścianę jest kolosalna.
ILPT
Przecież skoro moduł mam pod h7 pod długimi, to rozkład światła jest identyczny przy 20-30% jak i przy długich, tylko mocowo się różni no i barwa.
Dzienne --------- Długie--------Mijania---------Pozycyjne
Dzienne --------- Długie--------Mijania---------Pozycyjne
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm