FandyFire X2 Cree XM-L U2 - mini recenzja
Witam wszystkich bardzo serdecznie to mój pierwszy post.
Postanowiłem opisać moją lampkę Solarstorm X2, ponieważ jest jakaś "inna", a dodatkowo to dzięki Wam ją zakupiłem i już więcej nie muszę bić głową o krawężniki jeżdżąc wieczorem po mieście
Moją lampkę kupiłem na ebay i ponieważ czasem miewam szczęście wszystko poszło jak należy. Mam nadzieje, że podając link do aukcji nie łamie jakiegoś punktu regulaminu http://www.ebay.pl/itm/231071516805?ssP ... 1497.l2649
Paczka dotarła w poniedziałek po nieco ponad 2 tygodniach zamówiona w opcji free shipping okazała się być rejestrowana i bardzo dobrze opisana - sprzedający zrobił wszystko, by nie było problemów. Ponieważ śledzę ten wątek od pewnego czasu wiem, że lampkę należy od razu rozebrać, by przekonać się co jest w środku i dokonać odpowiednich zmian. Ku mojemu zaskoczeniu zastosowano śrubki pod torx T6, "szybki" wykonane są ze szkła dobrze je dopasowano i uszczelniono silikonowymi oringami. Radiator ma w środku gwint, gwintowane są również piguły grube na jakieś 5 mm. diody dobrze osadzone. Wykonanie bardzo dobre nic w środku nie lata, jedyna modyfikacja jaką zrobiłem to pasta na gwint w miejscu styku radiatora z pigułą. Ładowarka ma wtyk US, ale przejściówka za kilka złotych załatwia sprawę. Z zakupu oraz samego wyboru jestem bardzo zadowolony. Lampka świeci genialnie barwą raczej lekko zimną, rozgrzewa się jak należy. Byłem już w terenie nawet w trybie MID da się jeździć dość swobodnie o mało nie przywaliło we mnie stado saren, były mocno zdziwione, że mnie widzą...Wybaczcie jakość zdjęcia pod ręką miałem tylko telefon. Zrobiłem je głównie, by pokazać gwint - stylowa gumka pozwala włożyć prowizoryczna osłonę
Postanowiłem opisać moją lampkę Solarstorm X2, ponieważ jest jakaś "inna", a dodatkowo to dzięki Wam ją zakupiłem i już więcej nie muszę bić głową o krawężniki jeżdżąc wieczorem po mieście
Moją lampkę kupiłem na ebay i ponieważ czasem miewam szczęście wszystko poszło jak należy. Mam nadzieje, że podając link do aukcji nie łamie jakiegoś punktu regulaminu http://www.ebay.pl/itm/231071516805?ssP ... 1497.l2649
Paczka dotarła w poniedziałek po nieco ponad 2 tygodniach zamówiona w opcji free shipping okazała się być rejestrowana i bardzo dobrze opisana - sprzedający zrobił wszystko, by nie było problemów. Ponieważ śledzę ten wątek od pewnego czasu wiem, że lampkę należy od razu rozebrać, by przekonać się co jest w środku i dokonać odpowiednich zmian. Ku mojemu zaskoczeniu zastosowano śrubki pod torx T6, "szybki" wykonane są ze szkła dobrze je dopasowano i uszczelniono silikonowymi oringami. Radiator ma w środku gwint, gwintowane są również piguły grube na jakieś 5 mm. diody dobrze osadzone. Wykonanie bardzo dobre nic w środku nie lata, jedyna modyfikacja jaką zrobiłem to pasta na gwint w miejscu styku radiatora z pigułą. Ładowarka ma wtyk US, ale przejściówka za kilka złotych załatwia sprawę. Z zakupu oraz samego wyboru jestem bardzo zadowolony. Lampka świeci genialnie barwą raczej lekko zimną, rozgrzewa się jak należy. Byłem już w terenie nawet w trybie MID da się jeździć dość swobodnie o mało nie przywaliło we mnie stado saren, były mocno zdziwione, że mnie widzą...Wybaczcie jakość zdjęcia pod ręką miałem tylko telefon. Zrobiłem je głównie, by pokazać gwint - stylowa gumka pozwala włożyć prowizoryczna osłonę
"Lucky bastard"Ku mojemu zaskoczeniu zastosowano śrubki pod torx T6, "szybki" wykonane są ze szkła dobrze je dopasowano i uszczelniono silikonowymi oringami.
Ja u siebie torxem "zjechałem" sześciokąt przy odkręcaniu, dodatkowo chcę jakoś uszczelnić szybki bo trochę "klapią".
Chociaż i tak się cieszę że mam piguły
Gwint jest tak długi, że pozwala na dokręcenie ciasno piguły do reflektora - montaż polega na wkręceniu piguły od tyłu, gwint kończy się jakieś 10 mm. przed szybką. Radiator w środku nie ma tego "oporu" na którym w większości lampek z tego wątku opiera się piguła. Ogólnie w mojej lampce reflektor przelatuje na wylot.
Low 0,3A Mid 0,75A High 1,5A mierzone teraz na pakiecie, który jeździł około godziny aktualnie bez obciążenia ma 8,06V
Prąd faktycznie w trybie High sporo niższy niż maksymalny, ale światła jest wtedy dla mnie tak dużo, że jeśli to wolniej zżera baterie to tylko lepiej.
Na foto widok lampki z przodu
Low 0,3A Mid 0,75A High 1,5A mierzone teraz na pakiecie, który jeździł około godziny aktualnie bez obciążenia ma 8,06V
Prąd faktycznie w trybie High sporo niższy niż maksymalny, ale światła jest wtedy dla mnie tak dużo, że jeśli to wolniej zżera baterie to tylko lepiej.
Na foto widok lampki z przodu
Hej, dobra sztuka z tej lampki, ale napisz proszę jakie tam ledy siedzą, bo w aukcji widzę pomieszany opis, raz XM-L T6 a raz U2, a na Twoich zdjęciach widzę XM-L2, czy się mylę?
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=128969#128969skaktus pisze:Dostał już ktoś może FF X3 ?
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: poniedziałek 14 paź 2013, 20:19
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Dotarła wymieniona na Fasttech SS X2. tym razem or razu poszła do rozkręcenia (torx 6) i klapa - piguł nie stwierdzono. Jedynie stary bezpośrednio przyklejone niedbale czymś białym do obudowy.
Czy ktoś ma szczegółowy opis moda "hydraulicznego" http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=127318#127318 ? Ile przyciąć z tylu i z przodu przejsciówkę? Jaka pasta? I czy trzeba lutować diody na inne podłoże? Może wystarczy zmniejszyć i przeszlifować gwiazdę?
Czy ktoś ma szczegółowy opis moda "hydraulicznego" http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=127318#127318 ? Ile przyciąć z tylu i z przodu przejsciówkę? Jaka pasta? I czy trzeba lutować diody na inne podłoże? Może wystarczy zmniejszyć i przeszlifować gwiazdę?