Witam!
Zamówiłem w sierpniu, zeszłego roku latarkę, która niestety nie dotarła. Wysłaliście za moją prośbą drugą, która jest już u mnie w domu. Niestety zaszła pomyłka, ponieważ kilka dni temu otrzymałem mail, że latarka została wysłana 3 raz...
Co robić?
Prośba o przetłumaczenie
Prośba o przetłumaczenie
Proszę o przetłumaczenie. Nie chcę ich oszukiwać, zresztą ta latarka nie jest mi potrzebna. Może zaproponują jakiś rabat
Hello,
In August last year I ordered the flashlight that unfortunately never reached me. Following my request you sent me the second one and I received it. But there was some mistake at your side since few days ago I received the email informing me that third flashlight had been sent to me...
What shall I do?
Moim zdaniem musisz uzupełnić powyższe o jakieś daty, numery zamówień, typy latarek itp. Nawet znając nazwę użytkownika sklepu treść nie za bardzo identyfikuje problem.
NB nie za bardzo wiem, o jakim rabacie mówisz - dostaniesz dwa razy to samo i jeszcze mało? Odpowiedziałbym na miejscu DX - odeślij na swój koszt do nas, sorry for inconveniences, a nuż klient da się naciągnąć
Pozdrawiam
m-cin
In August last year I ordered the flashlight that unfortunately never reached me. Following my request you sent me the second one and I received it. But there was some mistake at your side since few days ago I received the email informing me that third flashlight had been sent to me...
What shall I do?
Moim zdaniem musisz uzupełnić powyższe o jakieś daty, numery zamówień, typy latarek itp. Nawet znając nazwę użytkownika sklepu treść nie za bardzo identyfikuje problem.
NB nie za bardzo wiem, o jakim rabacie mówisz - dostaniesz dwa razy to samo i jeszcze mało? Odpowiedziałbym na miejscu DX - odeślij na swój koszt do nas, sorry for inconveniences, a nuż klient da się naciągnąć
Pozdrawiam
m-cin