Prośba o przetłumaczenie

....nie pasujące gdzie indziej...
Timmy
Posty: 125
Rejestracja: niedziela 25 kwie 2010, 16:13
Lokalizacja: Polska

Prośba o przetłumaczenie

Post autor: Timmy »

Proszę o przetłumaczenie. Nie chcę ich oszukiwać, zresztą ta latarka nie jest mi potrzebna. Może zaproponują jakiś rabat :mrgreen:
Witam!
Zamówiłem w sierpniu, zeszłego roku latarkę, która niestety nie dotarła. Wysłaliście za moją prośbą drugą, która jest już u mnie w domu. Niestety zaszła pomyłka, ponieważ kilka dni temu otrzymałem mail, że latarka została wysłana 3 raz...
Co robić?
Marcin S.
Posty: 435
Rejestracja: piątek 12 wrz 2008, 10:11

Post autor: Marcin S. »

Hello,

In August last year I ordered the flashlight that unfortunately never reached me. Following my request you sent me the second one and I received it. But there was some mistake at your side since few days ago I received the email informing me that third flashlight had been sent to me...

What shall I do?

Moim zdaniem musisz uzupełnić powyższe o jakieś daty, numery zamówień, typy latarek itp. Nawet znając nazwę użytkownika sklepu treść nie za bardzo identyfikuje problem.

NB nie za bardzo wiem, o jakim rabacie mówisz - dostaniesz dwa razy to samo i jeszcze mało? ;) Odpowiedziałbym na miejscu DX - odeślij na swój koszt do nas, sorry for inconveniences, a nuż klient da się naciągnąć :D

Pozdrawiam
m-cin
Timmy
Posty: 125
Rejestracja: niedziela 25 kwie 2010, 16:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: Timmy »

Proszę o zamknięcie tematu.
Zablokowany