![:)](./images/smilies/usmiech.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/usmiech.gif)
rozbiłem na 2 zamówienia i na obu "waiting for supplier" chociaż wszystkie itemy miały kuźwa status "in stock". ech te przewrotne żółte ludzie...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Spokojnie, mi ostatnio dosłali 1 interfejs bluetooth za 1,98$gobi0 pisze:zamówiłem kilka przedmiotów za około 3 dolce każdy i tylko 3 mi przyszły a 3 pozostałem nie. Dostałem tylko kartkę z informacją że nie mają tego na kładzie i doślą jak będą mieli (dziwne bo jak kupowałem na stronie wyraźnie było napisane że towar jest dostępny). Miną już miesiąc a towaru nadal nie ma u mnie. Co robić? Mieliście podobny przypadek? Dosłali czy oszukali?
Tydzień temu napisałem kilka mail na adres sales@dealextreme.com z zapytaniem kiedy wyślą mi resztę towaru za który zapłaciłem już prawie 2 miesiące temu. Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Co robić?gobi0 pisze:zamówiłem kilka przedmiotów za około 3 dolce każdy i tylko 3 mi przyszły a 3 pozostałem nie. Dostałem tylko kartkę z informacją że nie mają tego na składzie i doślą jak będą mieli (dziwne bo jak kupowałem na stronie wyraźnie było napisane że towar jest dostępny). Miną już miesiąc a towaru nadal nie ma u mnie. Co robić? Mieliście podobny przypadek? Dosłali czy oszukali?