Convoy przerywa po dokręceniu
Convoy przerywa po dokręceniu
Witam,
Convoy S2 mod od maciex93
przy dokręceniu przedniej części do końca migocze, sama zmienia tryby. Gdy trochę się odkręci to świeci na stałe, ale jakoś słabiej niż powinna (w trybie 100%).
Poprawione luty, dodany lut na sprężynkę, wymieniona dioda.
Blaszki ogniw w miarę równe więc chyba raczej jest styk ze sprężynką. Po dokręceniu jest taki docisk, że blaszki są wręcz wgniecione.
Nie rozumiem czemu mryga i nie świeci na max. Help.
Convoy S2 mod od maciex93
przy dokręceniu przedniej części do końca migocze, sama zmienia tryby. Gdy trochę się odkręci to świeci na stałe, ale jakoś słabiej niż powinna (w trybie 100%).
Poprawione luty, dodany lut na sprężynkę, wymieniona dioda.
Blaszki ogniw w miarę równe więc chyba raczej jest styk ze sprężynką. Po dokręceniu jest taki docisk, że blaszki są wręcz wgniecione.
Nie rozumiem czemu mryga i nie świeci na max. Help.
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
A ogniwo nie jest czasem protected?
Jak masz wersję czarną to tam teraz stosują plastikowe podkładki między wlacznik a gumkę.
Podkładki się uginają i pękają przy większym nacisku.
Ja zawsze wymieniam te plastikowe na metalowe.
Proponuję wymianę podkładki na metalową i wtedy mocno dokręcić pierścień.
Jak zalutowales kilka zwoi sprężyny na driverze to też zmniejszyłeś ilość miejsca na ogniwo.
Jak masz wersję czarną to tam teraz stosują plastikowe podkładki między wlacznik a gumkę.
Podkładki się uginają i pękają przy większym nacisku.
Ja zawsze wymieniam te plastikowe na metalowe.
Proponuję wymianę podkładki na metalową i wtedy mocno dokręcić pierścień.
Jak zalutowales kilka zwoi sprężyny na driverze to też zmniejszyłeś ilość miejsca na ogniwo.
Jednak dalej przerywa - przy wstrząsach gaśnie, czasem bez wstrząsów migocze. Oczywiście po max dokręceniu przodu, po lekkim odkręceniu problemu nie ma, no ale nie o to chodzi, wtedy przecież nie ma izolacji.
Ze sprężynki usunięta cyna, pierścień włącznika dokręcony i dalej to samo.
Nie pamiętam czy mam i jaką podkładkę między włącznikiem a gumką, ale jakie to ma znaczenie skoro to właśnie dokręcenie powoduje problem, którego na początku nie było.
Ze sprężynki usunięta cyna, pierścień włącznika dokręcony i dalej to samo.
Nie pamiętam czy mam i jaką podkładkę między włącznikiem a gumką, ale jakie to ma znaczenie skoro to właśnie dokręcenie powoduje problem, którego na początku nie było.
Może ja jestem pedantyczny, ale ta głowica od środka wygląda tak, że brakuje tam dosłownie tylko ... (tu czasownik, każdy może sobie dobrać pasujący) i będzie komplet Tak wygląda modowana latarka?? Niektórzy nie odkryli jeszcze takiego środka jak np. IPA (alkohol izopropylowy)?
PS. Próbowałeś dokręcić pigułę w tej głowicy (zgodnie ze wskazówkami zegara)? Jeśli włącznika jesteś pewien to zazwyczaj w tym tkwi problem.
PS. Próbowałeś dokręcić pigułę w tej głowicy (zgodnie ze wskazówkami zegara)? Jeśli włącznika jesteś pewien to zazwyczaj w tym tkwi problem.
Sometimes darkness can show you the light
Zanim ktoś zacznie wyciągać wnioski na podstawie zdjęcia odnośnie mojej pracy to proszę pamiętać:
ślepak,
Czemu się nie odezwałeś gdy był problem?
Autor tematu działał już przy latarce.ślepak pisze: Poprawione luty, dodany lut na sprężynkę, wymieniona dioda.
ślepak,
Czemu się nie odezwałeś gdy był problem?
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
maciex93, przepraszam w takim razie, ale to co autor napisał w pierwszym poście, można równie dobrze interpretować jako opis modyfikacji wcześniej wykonanych w zakupionym już modzie (wymiana diody raczej nie brzmi jak kosmetyka wykonana przez klienta aby pozbyć się przerywania etc).
Sometimes darkness can show you the light
Masz rację, można tak to zinterpretować. Jednak zapewniam że latarka wychodząca ode mnie tak nie wygląda. Cyna na sprężynie to "ZUO". Zgadzam się że najczęściej dokręcenie piguły pomaga, jeżeli nie to może dla ogniwa jest za ciasno i napiera na zalutowaną sprężynkę.
Kroki jakie można podjąć w celu wyeliminowania potencjalnych słabych kontaktów.
Wykręcić pigułę, sprawdzić stan kabli zasilających diodę, czy nie mają uszkodzonej izolacji.
Sprężynka bez cyny. Wytrzeć kawałkiem papieru gwint wewnątrz piguły i ponownie wkręcić. Dokręcić dość mocno, z wyczuciem.
Kroki jakie można podjąć w celu wyeliminowania potencjalnych słabych kontaktów.
Wykręcić pigułę, sprawdzić stan kabli zasilających diodę, czy nie mają uszkodzonej izolacji.
Sprężynka bez cyny. Wytrzeć kawałkiem papieru gwint wewnątrz piguły i ponownie wkręcić. Dokręcić dość mocno, z wyczuciem.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
A to przerywanie jest na różnych ogniwach ? Bo na mój gust to na zdjęciu ma wklęśnięcie i może ono powodować problem.
Moje recenzje oświetlenia na YouTube
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Witam
Pozdrawiam
Moim zdaniem, to może być objaw tego, że ogniwo ma za ciasno i napierając na sterownik, spowodowało uszkodzenie ścieżki, lub jakiegoś lutu wewnątrz (rozciąganie powoduje pojawienie się przerwy w obwodzie).Dziubek pisze:na zdjęciu ma wklęśnięcie i może ono powodować problem.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
-
- Posty: 909
- Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
- Lokalizacja: POLAND
1. To jest oryginalny mod niemodyfikowany przeze mnie
2. Po rozpoczęciu się problemów i jakichś próbach oczyszczenia tego/poprawienia niektórych lutów/dołożenia lutu na sprężynkę
3. Stan dzisiejszy (po jeszcze jakichś drobnych poprawkach, które tylko na chwilę usunęły problem)
Nie chcę tu robić jakiejś antyreklamy, ocenę stanu tego elementu pozostawiam wam. Dodam tylko, że osoba której dałem to do poprawki stwierdziła mniej więcej, że jest tu nieźle nas*ane.
Ale ja się na tym nie znam i nie wiem jak powinno być żeby było dobrze (i mam jak każdy klient do tego prawo). Chcę tylko żeby działało tak jak powinno.
Wymiana diody przeze mnie nie jest związana z tym problemem, zniszczyłem ją dokręcając pigułę bez plastikowego dystansu (zdj. na dole), nie wiedziałem, że jego brak to spowoduje.
ale rzeczywiście możliwe, że druciki po dociśnięciu
stykają z reflektorem i ten plastikowy dystans jest niewystarczający. Muszę to stestować i poobserwować.
Na razie jednak obstawiam winę dystansu/kabli obok diody, a raczej tego, że co jakiś czas wykręcałem/wkręcałem pigułę w celu wymiany/czyszczenia reflektora i te kable może się obluzowały i zaczęły stykać z aluminiowym reflektorem. Cdn...
2. Po rozpoczęciu się problemów i jakichś próbach oczyszczenia tego/poprawienia niektórych lutów/dołożenia lutu na sprężynkę
3. Stan dzisiejszy (po jeszcze jakichś drobnych poprawkach, które tylko na chwilę usunęły problem)
Nie chcę tu robić jakiejś antyreklamy, ocenę stanu tego elementu pozostawiam wam. Dodam tylko, że osoba której dałem to do poprawki stwierdziła mniej więcej, że jest tu nieźle nas*ane.
Ale ja się na tym nie znam i nie wiem jak powinno być żeby było dobrze (i mam jak każdy klient do tego prawo). Chcę tylko żeby działało tak jak powinno.
Wymiana diody przeze mnie nie jest związana z tym problemem, zniszczyłem ją dokręcając pigułę bez plastikowego dystansu (zdj. na dole), nie wiedziałem, że jego brak to spowoduje.
O tego typu problemach zawiadomiłem już wiadomością z 19-07-2016.maciex93 pisze:Czemu się nie odezwałeś gdy był problem?
Nie jestem pewien czy o to chodzi, w oryginale tak: . . . . . . . . . . teraz:vin324pl pisze:A jak wyglądają przewody zalutowane na podłożu może gdzieś któryś ma kontakt z reflektorem ?
ale rzeczywiście możliwe, że druciki po dociśnięciu
stykają z reflektorem i ten plastikowy dystans jest niewystarczający. Muszę to stestować i poobserwować.
Tzn co nazywasz pigułą a co głowicą?Bocian pisze:Próbowałeś dokręcić pigułę w tej głowicy
Właśnie pod tym kątem będę teraz testował.maciex93 pisze:Wykręcić pigułę, sprawdzić stan kabli zasilających diodę, czy nie mają uszkodzonej izolacji.
Tak, na 3 różnych. Wklęśnięcie powstało na 3 ogniwasz z czasem właśnie przez standardowe dokręcenie przodu i tyłu, ale tu akurat nic nie modyfikowałem, samo powstało.Dziubek pisze:A to przerywanie jest na różnych ogniwach ? Bo na mój gust to na zdjęciu ma wklęśnięcie i może ono powodować problem.
Mogło tak być, ale taki sam nacisk był od początku więc myślałem, że tak musi być.Pyra pisze:Moim zdaniem, to może być objaw tego, że ogniwo ma za ciasno i napierając na sterownik, spowodowało uszkodzenie ścieżki, lub jakiegoś lutu wewnątrz
Na razie jednak obstawiam winę dystansu/kabli obok diody, a raczej tego, że co jakiś czas wykręcałem/wkręcałem pigułę w celu wymiany/czyszczenia reflektora i te kable może się obluzowały i zaczęły stykać z aluminiowym reflektorem. Cdn...
Ostatnio zmieniony czwartek 09 lis 2017, 12:51 przez ślepak, łącznie zmieniany 1 raz.