Miałem tak samo, ale skojarzyłem uBlocka/AdBlocka, niektóre strony wycina za agresywnie. Wyłączenie tej wtyczki pomogło i formularz już się pojawił.madkeinam pisze: Zarejestrowałem więc zgłoszenie na ich stronie... próbowałem na Linuksie i Windowsie różnych przeglądarek, tak samo na Androidzie - formularz po prostu się nie pojawiał. Dopiero na Firefoxie na Androidzie poszło.
Przesyłek nadaję z pracy parę dziennie, niestety zdarzały się 4 zaginione lub zniszczone w ciągu tygodnia. Jak pisał "tnt_gt", to często ludzie z łapanki, o ile w rejonie trafią się dobrzy to nie ma problemu.
Z reklamacjami też jest źle, najpierw kierowali nas do osoby która nie pracuje w InPost od miesięcy, później nikt nie odpowiadał i tak w kółko. Tragedia:/
Za to jak już rozpatrzą, to przynajmniej zwracają wartość paczki, ale trwało to bardzo długo.
Szkoda, że tak się dzieje, bo oferta jest wygodniejsza i prostsza od PP.