Zakup żarówek H1 (światła mijania) Audi A6 C5 97r.

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
Piridais
Posty: 4
Rejestracja: wtorek 24 maja 2016, 20:55
Lokalizacja: Lubuskie

Zakup żarówek H1 (światła mijania) Audi A6 C5 97r.

Post autor: Piridais »

Witam was serdecznie jako nowy użytkownik

Przymierzam się do zakupu żarówek H1, ostatnio jest kilka na topie na alledrogo:

1.Osram H1 Night Breaker Unlimited +110%
2.TUNGSRAM H1 MEGALIGHT ULTRA +120%
3.WHITE VISION H1 PHILIPS
4.Philips H1 X-treme Vision +130% Światła
5.H1 BOSCH PLUS +120%

z czego osobiście stawiam na:

Osram H1 Night Breaker Unlimited +110%
Philips H1 X-treme Vision +130% Światła

Co polecacie? Może coś innego?
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

100W offroad a potem długo nic.
M
My flashlight is smaller than yours...
Piridais
Posty: 4
Rejestracja: wtorek 24 maja 2016, 20:55
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Piridais »

sp5it pisze:100W offroad a potem długo nic.
M
są bez homologacji :/
krzyspi25
Posty: 60
Rejestracja: sobota 31 paź 2015, 18:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: krzyspi25 »

Osobiście polecam Tungsram ze względu na cenę. Używałem H4 Osram, następnie Tungsram. Różnicy między nimi nie widziałem. Nie wiem jednak jak sprawują się inne modele podane w pytaniu. Teraz mam Tungsram +90%, bo +120% za szybko mi padały (mam na żarówki podane 14V).
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

Piridais pisze:
sp5it pisze:100W offroad a potem długo nic.
M
są bez homologacji :/
Nie zaznaczał, że maja być homologowane :twisted:
M
My flashlight is smaller than yours...
plecho1
Posty: 880
Rejestracja: środa 03 cze 2015, 12:20
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: plecho1 »

Też polecam Tungsramy, bardzo dobry stosunek cena/jakość. 100W żarówki mogą się bardzo przyczynić do szybszego uszkodzenia odbłyśników i w razie stłuczki przyczynić się do sporych problemów z ubezpieczycielem.
Piridais
Posty: 4
Rejestracja: wtorek 24 maja 2016, 20:55
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Piridais »

No gdzieś już czytałem że tungsram są wytrzymalsze od osrama i philipsa, to lepiej wybrać tungsram 90% czy 120%? Ile dłużej 90% pociągną i czy jest duża różnica widoczności?
plecho1
Posty: 880
Rejestracja: środa 03 cze 2015, 12:20
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: plecho1 »

Ja mam jakieś starsze +50 i już świecą cztery lata gdzie Philipsy, też +50, padły po niecałym roku rok. Tylko że mam jeszcze światła dzienne, a to znacząco wydłuża żywotność żarówek od świateł mijania.
Ostatnio zmieniony środa 25 maja 2016, 10:51 przez plecho1, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pier
Posty: 1467
Rejestracja: poniedziałek 21 lut 2011, 09:02
Lokalizacja: Biłgoraj-Sól

Post autor: pier »

Również polecam Tungsam-y. Już nie pamiętam kiedy je zakładałem a Philips czy Osram padają jak muchy.
Piridais
Posty: 4
Rejestracja: wtorek 24 maja 2016, 20:55
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Piridais »

za kilka dni będę brał te tungsramy :rotfl: pytanie pozostaje które bardziej polecacie? 90% czy 120% ? duża różnica jest w świetle i wytrzymałości?
Jaro070
Posty: 16
Rejestracja: środa 19 sie 2015, 20:46
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Jaro070 »

Do świateł mijania, to nawet +50% wystarczą.
:)
Awatar użytkownika
Volo
Posty: 455
Rejestracja: sobota 03 wrz 2011, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Volo »

Bierz Tungi, Osram i Philips miałem po 1 komplecie.
W Primerze testowane i świecą dużo lepiej niż reklamowane Philipsy i Osramy.
Aha i nie licz na to że +90 czy +120 da ci drugie tyle światła, to chwyt. Ona mają tylko kilka wybranych punkcików gdzie jest jaśniej, na oko świecą ok 30% jaśniej niż zwykłe żarówki, ale w nocy to już jest różnica.
Do tego Tungsramy (obecnie GE) biją ceną, pamiętaj tylko że H1 to "małożywotne" żarówki i należy to też brać pod uwagę przy zakupie.
Awatar użytkownika
pegasus_sis
Posty: 963
Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: pegasus_sis »

to chwyt
Nie chwyt ;) Żarówka nie może mieć więcej niż 2000lm, mocy nie zwiększysz bo spali odbłyśnik. Te "punkty" są na granicy zasięgu reflektora, czyli gdzie światło jest najbardziej potrzebne dla kierowcy ;)
Awatar użytkownika
Volo
Posty: 455
Rejestracja: sobota 03 wrz 2011, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Volo »

Chwyt, punkty pomiarowe są z oddalone od porządanego zasięgu.
Gdyby tak było, rzeczywiście droga byłaby super oświetlona ale oślepiani byliby kierowcy z przeciwka. Poza tym rzeczywiście musiałaby mieć ok 2000lm.
Tutaj co nieco opisane:
Opis pomiaru
ODPOWIEDZ