Zakup żarówek H1 (światła mijania) Audi A6 C5 97r.
Zakup żarówek H1 (światła mijania) Audi A6 C5 97r.
Witam was serdecznie jako nowy użytkownik
Przymierzam się do zakupu żarówek H1, ostatnio jest kilka na topie na alledrogo:
1.Osram H1 Night Breaker Unlimited +110%
2.TUNGSRAM H1 MEGALIGHT ULTRA +120%
3.WHITE VISION H1 PHILIPS
4.Philips H1 X-treme Vision +130% Światła
5.H1 BOSCH PLUS +120%
z czego osobiście stawiam na:
Osram H1 Night Breaker Unlimited +110%
Philips H1 X-treme Vision +130% Światła
Co polecacie? Może coś innego?
Przymierzam się do zakupu żarówek H1, ostatnio jest kilka na topie na alledrogo:
1.Osram H1 Night Breaker Unlimited +110%
2.TUNGSRAM H1 MEGALIGHT ULTRA +120%
3.WHITE VISION H1 PHILIPS
4.Philips H1 X-treme Vision +130% Światła
5.H1 BOSCH PLUS +120%
z czego osobiście stawiam na:
Osram H1 Night Breaker Unlimited +110%
Philips H1 X-treme Vision +130% Światła
Co polecacie? Może coś innego?
Ja mam jakieś starsze +50 i już świecą cztery lata gdzie Philipsy, też +50, padły po niecałym roku rok. Tylko że mam jeszcze światła dzienne, a to znacząco wydłuża żywotność żarówek od świateł mijania.
Ostatnio zmieniony środa 25 maja 2016, 10:51 przez plecho1, łącznie zmieniany 1 raz.
Bierz Tungi, Osram i Philips miałem po 1 komplecie.
W Primerze testowane i świecą dużo lepiej niż reklamowane Philipsy i Osramy.
Aha i nie licz na to że +90 czy +120 da ci drugie tyle światła, to chwyt. Ona mają tylko kilka wybranych punkcików gdzie jest jaśniej, na oko świecą ok 30% jaśniej niż zwykłe żarówki, ale w nocy to już jest różnica.
Do tego Tungsramy (obecnie GE) biją ceną, pamiętaj tylko że H1 to "małożywotne" żarówki i należy to też brać pod uwagę przy zakupie.
W Primerze testowane i świecą dużo lepiej niż reklamowane Philipsy i Osramy.
Aha i nie licz na to że +90 czy +120 da ci drugie tyle światła, to chwyt. Ona mają tylko kilka wybranych punkcików gdzie jest jaśniej, na oko świecą ok 30% jaśniej niż zwykłe żarówki, ale w nocy to już jest różnica.
Do tego Tungsramy (obecnie GE) biją ceną, pamiętaj tylko że H1 to "małożywotne" żarówki i należy to też brać pod uwagę przy zakupie.
- pegasus_sis
- Posty: 963
- Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
Chwyt, punkty pomiarowe są z oddalone od porządanego zasięgu.
Gdyby tak było, rzeczywiście droga byłaby super oświetlona ale oślepiani byliby kierowcy z przeciwka. Poza tym rzeczywiście musiałaby mieć ok 2000lm.
Tutaj co nieco opisane:
Opis pomiaru
Gdyby tak było, rzeczywiście droga byłaby super oświetlona ale oślepiani byliby kierowcy z przeciwka. Poza tym rzeczywiście musiałaby mieć ok 2000lm.
Tutaj co nieco opisane:
Opis pomiaru