Przyznam szczerze, że miałem myśl aby to wstawić do auta. Na tą chwilę jednak skłaniam się ku regeneracji reflektorów bo chyba powinna być taka kolej rzeczy.
Pacjent to Mazda Xedos 6. Reflektory ma na żarówkę H1 i jest wyposażony w soczewkę.
Sugerując się jedną z wypowiedzi kolegi Wombat to takie źródło światła miało by prawo w miarę poprawnie świecić w reflektorach z soczewką.
Ale czy tak jest? Nie potrafię odpowiedzieć i liczę na odpowiedź tutaj na forum
O ile jeszcze ten niby rewelacyjny sposób chłodzenia ma sens przy przepływie powietrza, to sposób montażu przedstawiony na aukcji, czyli umieszczenie całej plecionki wewnątrz reflektora, budzi moje spore obawy.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Acha88, bedziesz w Poznaniu to podskocz do mnie (kontakt na PW) to sobie sprawdzisz co to warte, nie mniej na mijania to to jest troche za słabe (jak na moje standardy)....
soczewka obowiązkowo.
Pyra, tak zapleciona działa, wiem że was to wszystkich dziwi, ale jakoś się zepsuć nie chce Aczkolwiek oczywiscie kubatura lampy ma też znaczenie.... wyprowadzanie na zewn. sugerowane jest dopiero przy 40W i więcej, choć oczywiście można i tutaj...
skaktus, a jak z ukierunkowaniem światła przy h4 przy tych NSSC? jeśli chodzi o h4 to mi w tym tygodniu przyszły nowe zestawy typu "mini projectors" dla H4 pod hida - wg zapewnien i zdjęć które widziałem to mega dobrze to świeci (choć wygłąda tak sobie....)
szanowni forumowicze, co sądzicie o Philips X-treme Ultinon LED H8? Chciałbym zastosować je jako światła drogowe i dzienne (to samo źródło światła tylko ograniczone prądowo dla wersji na dzień) w motocyklu. Szukając od dłuższego czasu rozwiązania, które jest dedykowane do reflektorów samochodowych-motocyklowych znalazłem jak mi się wydaje ideał o niedoścignionej na obecną chwilę jakości. Przerobiłem już osobiście pseudo ksenon w zwykłym reflektorze stosując różnej grubości podkładki dystansowe żeby wybrać odpowiednie ognisko dla reflektora niestety bezskutecznie. Czy jest możliwe wykonanie jakiegoś prostego układu, który ograniczałby prąd dla świateł dziennych w tym źródle LED? W ciągu dnia wykorzystywałbym powiedzmy 25% mocy a w nocy załączałbym drugi obwód zasilania i mógłbym mieć pełna moc świateł drogowych? Wiem, że jazda na światłach drogowych jest obarczona mandatem ale nie mam fizycznej możliwości być widocznym na drodze.
Załączniki
PHI-100-Original-X-treme-Ultinon-LED-Fog-Light-H8-H11-H16-General-Use-Super-White.jpg (75.35 KiB) Przejrzano 8711 razy