Kolejna generacja LED CREE ETI jako "żarówki" do a

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
Acha88
Posty: 10
Rejestracja: środa 18 lis 2015, 20:14
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.

Post autor: Acha88 »

Gdzieś czytałem o podziale firmy Philips niby w celach restrukturyzacji. Firma Philips wydzieliła dział LED i sprzedali 80% akcji jakieś firmie.

INFO: http://www.luxmagazyn.pl/ardelete-wiado ... e-lumileds

Co masz na myśli mówiąc o woni? :wink:
Awatar użytkownika
lec
Posty: 60
Rejestracja: środa 23 wrz 2015, 16:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lec »

najważniejsze że to jest "ich led" i badany na setkach reflektorów :D kurcze chyba tez musze takie na alledrogo wystawić - schodzi jak ciepłe bułki :D

Acha88, do czego to potrzebujesz ?
Acha88
Posty: 10
Rejestracja: środa 18 lis 2015, 20:14
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.

Post autor: Acha88 »

Przyznam szczerze, że miałem myśl aby to wstawić do auta. Na tą chwilę jednak skłaniam się ku regeneracji reflektorów bo chyba powinna być taka kolej rzeczy.

Pacjent to Mazda Xedos 6. Reflektory ma na żarówkę H1 i jest wyposażony w soczewkę.

Sugerując się jedną z wypowiedzi kolegi Wombat to takie źródło światła miało by prawo w miarę poprawnie świecić w reflektorach z soczewką.

Ale czy tak jest? Nie potrafię odpowiedzieć i liczę na odpowiedź tutaj na forum :)
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
Acha88 pisze:Co masz na myśli mówiąc o woni? :wink:
Umieszczenie w treści słowa-klucza CREE...

O ile jeszcze ten niby rewelacyjny sposób chłodzenia ma sens przy przepływie powietrza, to sposób montażu przedstawiony na aukcji, czyli umieszczenie całej plecionki wewnątrz reflektora, budzi moje spore obawy.

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Acha88
Posty: 10
Rejestracja: środa 18 lis 2015, 20:14
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.

Post autor: Acha88 »

lec właśnie zobaczyłem już Twoją opinie o tym zestawie tylko, że H7. Został okrzyknięty jako najgorszy zestaw więc chyba sprawa już rozwiązana...

Po regeneracji jak będzie mi mało to może pomyślę o dobrych HIDach.
Awatar użytkownika
lec
Posty: 60
Rejestracja: środa 23 wrz 2015, 16:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lec »

Acha88, bedziesz w Poznaniu to podskocz do mnie (kontakt na PW) to sobie sprawdzisz co to warte, nie mniej na mijania to to jest troche za słabe (jak na moje standardy)....
soczewka obowiązkowo.

Pyra, tak zapleciona działa, wiem że was to wszystkich dziwi, ale jakoś się zepsuć nie chce :P Aczkolwiek oczywiscie kubatura lampy ma też znaczenie.... wyprowadzanie na zewn. sugerowane jest dopiero przy 40W i więcej, choć oczywiście można i tutaj...
Acha88
Posty: 10
Rejestracja: środa 18 lis 2015, 20:14
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.

Post autor: Acha88 »

A lepiej to świeci od żarówki halogenowej? Ten Twój zestaw jest też na podzespołach Philipsa?

Chętnie wpadnę i obejrzę :smile:

PW poszło do Ciebie lec
Awatar użytkownika
lec
Posty: 60
Rejestracja: środa 23 wrz 2015, 16:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lec »

są zestawy na philipsach i są na cree - najwidoczniej tamten sprzedawca nie rozróżnia jednych od drugich i dlatego ma taki miszmasz w opisie :P

od H1 to może i świeci lepiej , ale np od dobrej H7 to bym miał wątpliwości....


ps
Pyra zobacz ten zestaw:
http://allegro.pl/led-h7-az-10-000lm-cr ... 85186.html

:D
Ostatnio zmieniony środa 18 lis 2015, 23:29 przez lec, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Ja mam nowość - H4 od NSSC do testów, 60W pełnej mocy :), 30W na stronę...Nawet daje rady...

Led- ten zestaw z linka od ciebie jest opisany z błędem:

Specyfikacja:

-LED Head Light 6+ Generacja

-2x5000lm=10 000lm Zestaw

-12v-24v

-1,9A

-40w ;)

-Kąt świecenia 360

12V x 1,9A = 22,8 W
360 st też nie ma :)

Ale co zrobić, niektórzy sprzedawcy mają fantazję :)
ILPT
Acha88
Posty: 10
Rejestracja: środa 18 lis 2015, 20:14
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.

Post autor: Acha88 »

Panowie, a jest jakiś zestaw godny polecenia jeżeli chodzi o LED. No i taki który nie kosztuje powiedzmy, ponad 350 zł ? Pod żarówkę H1.
Awatar użytkownika
zedart
Posty: 219
Rejestracja: wtorek 29 maja 2012, 18:37
Lokalizacja: Walia

Post autor: zedart »

skaktus pisze:Ja mam nowość - H4 od NSSC do testów, 60W pełnej mocy :), 30W na stronę...Nawet daje rady...
skaktus, masz te na xhp50? Daj znać jak to się sprawuje, bo zastanawiam się nad takim wynalazkiem do mojego "motura".
zed-art.co.uk
Awatar użytkownika
Doctore
Posty: 627
Rejestracja: sobota 18 sty 2014, 17:17
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Doctore »

Ledy na główne światła do samochodów się nie nadają, problemy z chłodzeniem, chyba że zrobisz chłodzenie wodne podłączone do głównej chłodnicy.
NIE BOJĘ SIĘ GDY ŚWIATŁO ZNIKA, BO MAM LATARKĘ NA OGNIWACH PANASONIC' A
Acha88
Posty: 10
Rejestracja: środa 18 lis 2015, 20:14
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.

Post autor: Acha88 »

Doctore kolega lec mówi, że chłodzenie z tego zestawu co podałem o dziwo daje radę :)

Fakt, przy większych mocach to przyda się pewnie lepsze.
Awatar użytkownika
lec
Posty: 60
Rejestracja: środa 23 wrz 2015, 16:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lec »

Doctore, nadają nadają, tylko nie wszystkie....


skaktus, a jak z ukierunkowaniem światła przy h4 przy tych NSSC? jeśli chodzi o h4 to mi w tym tygodniu przyszły nowe zestawy typu "mini projectors" dla H4 pod hida - wg zapewnien i zdjęć które widziałem to mega dobrze to świeci (choć wygłąda tak sobie....)

takie jak te

Obrazek

....się zobaczy :D
rafa
Posty: 5
Rejestracja: czwartek 19 lis 2015, 21:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rafa »

Witam wszystkich serdecznie,

szanowni forumowicze, co sądzicie o Philips X-treme Ultinon LED H8? Chciałbym zastosować je jako światła drogowe i dzienne (to samo źródło światła tylko ograniczone prądowo dla wersji na dzień) w motocyklu. Szukając od dłuższego czasu rozwiązania, które jest dedykowane do reflektorów samochodowych-motocyklowych znalazłem jak mi się wydaje ideał o niedoścignionej na obecną chwilę jakości. Przerobiłem już osobiście pseudo ksenon w zwykłym reflektorze stosując różnej grubości podkładki dystansowe żeby wybrać odpowiednie ognisko dla reflektora niestety bezskutecznie. Czy jest możliwe wykonanie jakiegoś prostego układu, który ograniczałby prąd dla świateł dziennych w tym źródle LED? W ciągu dnia wykorzystywałbym powiedzmy 25% mocy a w nocy załączałbym drugi obwód zasilania i mógłbym mieć pełna moc świateł drogowych? Wiem, że jazda na światłach drogowych jest obarczona mandatem ale nie mam fizycznej możliwości być widocznym na drodze.
Załączniki
PHI-100-Original-X-treme-Ultinon-LED-Fog-Light-H8-H11-H16-General-Use-Super-White.jpg
PHI-100-Original-X-treme-Ultinon-LED-Fog-Light-H8-H11-H16-General-Use-Super-White.jpg (75.35 KiB) Przejrzano 8692 razy
ODPOWIEDZ