GearBest - opinie

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Kielek
Posty: 261
Rejestracja: czwartek 21 sie 2014, 00:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielek »

Nie wiem, może sklep się poczuł? U mnie było o tyle łatwo, że nie doszło do wysyłki, może dlatego?
mathew
Posty: 43
Rejestracja: sobota 03 paź 2015, 08:52
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: mathew »

Ja dla odmiany napiszę pozytywną opinię :)

Zamówiłem latarkę 4.10.2015, 9.10 dostałem maila, że paczka została wysłana, a dzisiaj odebrałem przesyłkę :) Nie musiałem wysyłać żadnych maili, żeby ich pospieszać, sami z siebie tak się zmobilizowali.
robertgl17
Posty: 175
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 19:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robertgl17 »

Ostatnio, w odstępie tygodniowym zamówiłem w GB dwie latarki Olight s15r. Nie brałem trackingu.
Jedna paczka szła przez Szwecję a druga Holandię. Za każdym razem po zakupach dostałem maila ze zdjęciem paczki z moimi danymi. Paczki przyszły po około 2 tygodniach. Wszystko było OK.
Choć muszę przyznać, że wcześniej zrobili mnie w balona, bo kupiłem u nich Olighta S80, którego nie mieli na stanie, Po wysłaniu maila kaleczonym angielskim z translatora odesłali mi pieniądze na konto PP.
Xavier
Posty: 8
Rejestracja: niedziela 04 paź 2015, 18:23
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Xavier »

W moim przypadku zamówiłem kamerke 9 dni temu. Po 7 dniach miałem wciąż Processing, więc napisałem do Supportu, otrzymałem odpowiedź że do 2 dni wyślą, następnego dnia miałem juz tracking dla przesyłki. Z kolei w moim pierwszym spotkaniu z tym sklepem wszystki odbyło się bezproblemowo.
Kupiłbym gdzieś indziej, ale że miałem 20$ zniżki to nie mogłem się oprzeć :)
Awatar użytkownika
JacaGlaca
Posty: 181
Rejestracja: poniedziałek 26 sty 2015, 10:12
Lokalizacja: z fotela.

Post autor: JacaGlaca »

Jedni mają szczęście z Gearbest, inni mają widać pecha.

U mnie dotychczasowa historia pierwszego zakupu w Gearbest:

4 października - zamówienie.
Następnie czekam cierpliwie tydzień. Nic się nie dzieje.
11.10 - status zamówienia jakby złożone było przed chwilą. Pytanie co się dzieje z zamówieniem?
12.10 - odpowiedź, że realizują zamówienie.
14.10 - paczka rejestrowana rzekomo wysłana.
20.10 - paczki nadal nie widać w śledzeniu.

RC******NL

Bocian pisał mi, że przesyłki są w systemie śledzenia po minimum 5 dniach. Więc nadal czekam cierpliwie.

Jeszcze coś, spojrzałem na zdjęcie przesyłki. Hmm, wygląda jakby na przesyłkę położono tylko kartkę z wydrukowanymi danymi do wysyłki. Nie chcę doszukiwać się niczego podejrzanego, ale dziwnie to wygląda. U Was było/jest podobnie?

Edit: usunąłem fotkę z przesyłką.
Ostatnio zmieniony wtorek 20 paź 2015, 17:04 przez JacaGlaca, łącznie zmieniany 2 razy.
Mactronic Black Eye @Noctigon XP16 V2 XP-L V6 3C LED /Nanjg 105c 2,1A
BLF Special Edition X6 CREE XM-L2 U2-3C 1A/3C
BLF A6 CREE XPL 1600LM 7/4modes EDC
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3157
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

JacaGlaca, ależ z Ciebie węszyciel spisków :mrgreen: Mi wygląda na naklejkę. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałem do czynienia z GB ale z tego co się orientuję wysyłki realizowane przez pocztę np. angielską (Royal Airmail), niemiecką (Deutsche post) i zapewne holenderską (jak w Twoim przypadku) pokazują się w trackingu dopiero gdy dotrą do kraju, który zapewnia usługę pocztową. Zauważ, że system trackingowy 17Track w poszukiwaniu Twojej "zguby" przeszukuje bazę pocztową holenderską, nie chińską, gdyż paczka numer ma końcówkę NL a nie CN. W takim przypadku wspomniane wcześniej 5 dni to może być mało. U mnie z tego co pamiętam przesyłki, które szły przez poczty UK i DE pokazywały się po min. 7-9 dniach (za to już po pokazaniu się w trackingu były dostarczane bardzo szybko = Europa).
Ostatnio zmieniony wtorek 20 paź 2015, 16:26 przez Bocian, łącznie zmieniany 1 raz.
Sometimes darkness can show you the light
Awatar użytkownika
JacaGlaca
Posty: 181
Rejestracja: poniedziałek 26 sty 2015, 10:12
Lokalizacja: z fotela.

Post autor: JacaGlaca »

Dzięki Dobry Adminie za słowa wyjaśnienia :-)

Pozdrawiam!
[Nie]cierpliwy JacaGlaca :D
Mactronic Black Eye @Noctigon XP16 V2 XP-L V6 3C LED /Nanjg 105c 2,1A
BLF Special Edition X6 CREE XM-L2 U2-3C 1A/3C
BLF A6 CREE XPL 1600LM 7/4modes EDC
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

JacaGlaca,

RC******NL Shipment Details
:evil: BOCIAN
null
Tyle w jedynym trackingu, który coś wypluwa :)
Ostatnio zmieniony wtorek 20 paź 2015, 16:56 przez max4max, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

No i teraz wszyscy wiemy gdzie Jacek mieszka... :|

Ekspesowa reakcja Bocian :ok:
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3157
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

max4max, jeszcze jedna taka akcja (upublicznienie czyichś danych adresowych w otwartym poście) i dostaniesz soczyste ostrzeżenie :evil: . JacaGlaca podał to aby mu pomóc (nakierowało to na potencjalny problem z terminami widoczności przesyłki). Jeśli chciałeś pokazać fakt, że po numerze trackingu, można wydobyć te dane należało zgłosić to koledze na PW, w formie ostrzeżenia, a nie wrzucać to w publiczny post. Normalnie jak w przedszkolu :|
Sometimes darkness can show you the light
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Bocian, Dobra OK.
To nie ja wymyślam upublicznienie tych danych bo one są w trackingu.
I podpowiadam, że tez chciałem pomóc jakbyś nie widział :evil: :evil: :evil: tym bardziej, że nazwisko usunąłem.
Możesz sobie dawać ostrzeżenie jak uważasz za stosowne, ale co do Gearbesat kolego to nie masz racji , bo to badziew i nikt tu nie jest przewrażliwionym, a raczej Ty coś za bardzo pozytywnie do nich nastawiony.

A co do trackingu to sugeruję zmianę regulaminu oraz edycje wszystkich postów z numerami, bo w takim razie każdy podany numer odkrywa dane adresowe a za to odpowiada już administracja :roll:
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Wczoraj późnym wieczorem złożyłem 3 zamówienia w banggood i 1 w fasttech. Wracam z roboty - wszystkie 4 wysłane. Żadnych problemów. Norma, w normalnym sklepie. Ale nie w gearbest. Tam jest inaczej. I jeszcze się oburzają jak im się zwraca uwagę. O losie...
Mieciu
Posty: 455
Rejestracja: czwartek 29 sie 2013, 19:34
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Mieciu »

U mnie niestety przesyłka z latarką RC4X2X2X8X1NL wysłana 8 pazdziernika (zaplacona 4.10) nadal jest niewidoczna w systemie śledzenia.
Jeszcze max 2 tygodnie poczekam i poproszę o wyjaśnienia poprzez paypal
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3157
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

max4max, ja wcale nie staję na siłę w ich obronie, bo nie miałem z nimi do czynienia i nie zamierzam (zwłaszcza po lekturze tego tematu). Niemniej jednak, nie znajduję innego słowa niż głupota, na nazwanie tego co zrobiłeś :| Postaw się w sytuacji kolegi i zastanów, czy chciałbyś aby nagle Twój adres korespondencyjny znalazł się, bez Twojej wiedzy i przyzwolenia, w publicznym poście. Być może masz rację, że należałoby umieścić stosowny zapis w regulaminie, ostrzegający przed konsekwencjami umieszczania pełnego numeru trackingowego.
Sometimes darkness can show you the light
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Please kindly understand that we have no right to process your order anymore once you open the case. Could you please close the case first? For more details about case, please get contace with PayPal.

Please rest assure that we will do our best to help you.

Plese inform me when you close the case, we will process the refund immediately.
Co robić? Zamykać roszczenie i mieć nadzieję, że nie zrobią mnie w konia czy czekać aż PP coś wymyśli?

Dziś uzupełnili numer przesyłki w roszczeniu (nierejestrowana), czy PP może w takim przypadku nie zwrócić kasy?
ODPOWIEDZ