Odpalanie auta z pakietu Li-Po
Nie musi być naładowany pod sam korek. Do 4V na celę i mamy 12V. A jak to za mało to ładujemy do pełna i niestety będzie trzeba go trochę narazić w zamian za gotowość do pracy. Po za tym w tym blitzwolfie to co siedzi bo nie napisali? Musi być lipo, liion by tego nie udźwignął.
Właśnie dostałem 3szt tego https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto ... duct=32726 - 117A - straszne maleństwo ale myślę że nawet pojedyncza bateria da sobie radę z jakąś małą benzyną. Dodatkowo mam bocznik 1mΩ który spokojnie ogarnie prądy rozruchu to i można pomierzyć, brakuje mi tylko jakichś porządnych zacisków do zabawy
Właśnie dostałem 3szt tego https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto ... duct=32726 - 117A - straszne maleństwo ale myślę że nawet pojedyncza bateria da sobie radę z jakąś małą benzyną. Dodatkowo mam bocznik 1mΩ który spokojnie ogarnie prądy rozruchu to i można pomierzyć, brakuje mi tylko jakichś porządnych zacisków do zabawy
Manekinen, nanotechy to największy syf.
A 100A spokojnie starczy nawet do dużego diesla, wszystko zależy od stopnia rozładowania aku pb w samochodzie.
Wiele z tych tanich lipoli puchnie przy przechowywaniu w 3,7V...
ProLight, sprawdzaj allegro i ew. ebay, mogą być zdechłe aku, najczęściej tylko 3 z 10 ogniw pada.
Można też zrobić pakiet 3s2p na lion 30A, w sumie mamy 60A, taka wartość wystarczy do większości przypadków.
A 100A spokojnie starczy nawet do dużego diesla, wszystko zależy od stopnia rozładowania aku pb w samochodzie.
Wiele z tych tanich lipoli puchnie przy przechowywaniu w 3,7V...
ProLight, sprawdzaj allegro i ew. ebay, mogą być zdechłe aku, najczęściej tylko 3 z 10 ogniw pada.
Można też zrobić pakiet 3s2p na lion 30A, w sumie mamy 60A, taka wartość wystarczy do większości przypadków.
NIE BOJĘ SIĘ GDY ŚWIATŁO ZNIKA, BO MAM LATARKĘ NA OGNIWACH PANASONIC' A
Tam są trzy banki LiPoli na wejściu i dają 12.6V , oraz prąd 200A a szczytowy 400A
http://mysku.ru/blog/china-stores/33680.html
Pozdrawiam, Leszek
Przy pomiarach amperomierzem wychodziło mi prawie 150A przy benzynowym silniku 1,6.Doctore pisze:A 100A spokojnie starczy nawet do dużego diesla, wszystko zależy od stopnia rozładowania aku pb w samochodzie.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Ale sąptja pisze: świece i rozrusznik nie muszą być jednocześnie zasilane.
Ba, niektóre diesle potrafią się dogrzewać świecami nawet minute po odpaleniu. Szkoda dyskutować...
Odłączysz go na czas podłączenia pakietu li-po żeby się nie ładował? Czy może chodzi Ci o to, że wyładowany Pb pomoże pakietowi? Polecam miernik cęgowy, solidne kable rozruchowe, drugie auto i do dzieła. Powtórz pomiary pięć razy i wyciągnij średnią. Ciekawe wyniki wyjdą.Doctore pisze:nie liczą aku pb(ołowiowego, taki w samochodzie jest)
w moim TDI wyłączają się po paru(-nastu) sekundach od przekręcenia kluczyka.pankracy pisze:Ale sąptja pisze: świece i rozrusznik nie muszą być jednocześnie zasilane.
Ba, niektóre diesle potrafią się dogrzewać świecami nawet minute po odpaleniu. Szkoda dyskutować...
Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie jest możliwe uruchomienie rozrusznika po tym, jak prąd zasilania świec spadnie lub ich zasilanie zostanie wyłączone?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Kontrolka na zegarach to jedno... Wyprowadź sobie przewód ze świecy do kabiny i podziwiaj co tam się dzieje.ptja pisze:w moim TDI wyłączają się po paru(-nastu) sekundach od przekręcenia kluczyka.
Nawet za czasów Golfa 2 świece dogrzewały ileśtam czasu pomimo zgaśnięcia kontrolki. W VW T4 mam to samo.
wiem, nie o kontrolce pisałem.pankracy pisze:Kontrolka na zegarach to jedno...ptja pisze:w moim TDI wyłączają się po paru(-nastu) sekundach od przekręcenia kluczyka.
Po pewnym czasie od przekręcenia kluczyka słychać przekaźnik i widać wzrost napięcia pokazywanego przez woltomierz. Może i dogrzewają, ale raczej już nie 60-80A.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski