Akumulator do samochodu.
Akumulator, a tak naprawdę akumulatory jednak do zimy nie dociągnęły.
Akumulator w pierwszym aucie padł w środę (Varta), a drugi dzisiaj (Moll).
W obu przypadkach nie było wcześniejszych objawów.
Aku środowe - rano jeżdżone, po południu wyjazd pod bank, bod bankiem już nie zagadał, przyjechał kolega z kablami i akumulatorem zapasowym.
Dojazd do sklepu, rozmowa ze sprzedawcą, zakup akumulatora Tuborg Pro Dynamic 64Ah 640A.
Aku piątkowe (dzisiejsze) - rano do pracy, potem z pracy, ok 1h spędzona w domu, schodzę odpalam i auto nawet nie zagadało.
W drugim aucie nowy aku, więc próba odpalenia na kablach.
Pierwsza nie była udana, auto nawet nie zagadało, chwila namysłu, podmiana kabli i dalej nic.
Ostatecznie podłączone oba komplety kabli i auto odpaliło.
Okazało się, że kable mają bardzo grubą izolację, ale mało miedzi (może 5mm^2) i są słabo zarobione.
Po odpaleniu powtórka ze środy, czyli dojazd do tego samego sklepu (mina sprzedawcy bezcenna) i zakup aku Tuborg Pro Dynamic 77Ah i 760A.
Akumulator całkowicie zamknięty, chyba tak jak Centra Futura.
Co ciekawe tych akumulatorów nie ma nawet na stronie producenta, podobno kierowane są prosto na pierwszy montaż.
Coś w tym może być, bo naklejka tylko na przodzie i do tego bardzo skromna, widać że przygotowany pod oklejenie innymi naklejkami.
Tak więc chcąc, czy też nie wsparłem polski przemysł dwukrotnie w tym tygodniu
Akumulator w pierwszym aucie padł w środę (Varta), a drugi dzisiaj (Moll).
W obu przypadkach nie było wcześniejszych objawów.
Aku środowe - rano jeżdżone, po południu wyjazd pod bank, bod bankiem już nie zagadał, przyjechał kolega z kablami i akumulatorem zapasowym.
Dojazd do sklepu, rozmowa ze sprzedawcą, zakup akumulatora Tuborg Pro Dynamic 64Ah 640A.
Aku piątkowe (dzisiejsze) - rano do pracy, potem z pracy, ok 1h spędzona w domu, schodzę odpalam i auto nawet nie zagadało.
W drugim aucie nowy aku, więc próba odpalenia na kablach.
Pierwsza nie była udana, auto nawet nie zagadało, chwila namysłu, podmiana kabli i dalej nic.
Ostatecznie podłączone oba komplety kabli i auto odpaliło.
Okazało się, że kable mają bardzo grubą izolację, ale mało miedzi (może 5mm^2) i są słabo zarobione.
Po odpaleniu powtórka ze środy, czyli dojazd do tego samego sklepu (mina sprzedawcy bezcenna) i zakup aku Tuborg Pro Dynamic 77Ah i 760A.
Akumulator całkowicie zamknięty, chyba tak jak Centra Futura.
Co ciekawe tych akumulatorów nie ma nawet na stronie producenta, podobno kierowane są prosto na pierwszy montaż.
Coś w tym może być, bo naklejka tylko na przodzie i do tego bardzo skromna, widać że przygotowany pod oklejenie innymi naklejkami.
Tak więc chcąc, czy też nie wsparłem polski przemysł dwukrotnie w tym tygodniu
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Akumulatory w poprzednich autach też mi padły w czasie ciepłych dni, więc chyba coś w tym jest
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Oba kupione są świeżutkie, czyli kwiecień/maj
Ostatnio zmieniony niedziela 19 lip 2015, 22:53 przez PawelG., łącznie zmieniany 2 razy.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Co masz na myśli?ww296 pisze:Problem leży w samochodzie.
W jednym akumulator padł po 7 latach, a w drugim po jakichś 4 latach
Kupiłem Tuborgi, mam nadzieję, że się sprawdzą, zresztą mają niby 3 lata gwarancji.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
A ja natomiast mam taki już 3 rok i działa bezproblemowo. W ostatnie mrozy w okolicy -20 odpalałem bez problemu po 2ch podgrzaniach świec żarowych. Po 2ch dlatego, że auto zapali ale dłużej muszę kręcić, po dwukrotnym grzaniu palę silnik po sekundzie. Tak do -10 podgrzewam 1x i odpalam bez problemu auto. Dodam też, że w ciągu ostatniego roku tylko 1x doładowywałem go profilaktycznie (właśnie przed tymi największymi mrozami) a trasy robię po ok 15km 2x dziennie, okazjonalnie coś dalszego.gregorek pisze:Varta Blue Dynamic, właśnie padła równo po roku eksploatacji.
Wychodzi więc, że jakość Varty już nie jest najwyższa a losowa, jak i w chińskich wyrobach.
Ja od paru lat jezdze na Centrze Futura (coś ok 64Ah) i nie narzekam.
Poprzednia wytrzymała mi 6 lat, teraz nastepna ma 2 latka i wszystko ok.
Mialem tez kiedys Boscha (w nowym oplu), który padł po roku.
Kolega ma Varte Blue Dynamic w swojej toyce i po 4 latach juz zaniemogła.
Zrobil z niej model obslugowy. Wywiercił dziury, dolał wody destylowanej prawie litr, zakorkował zaslepkami, podładował i twierdzi ze chodzi jak burza.
Poprzednia wytrzymała mi 6 lat, teraz nastepna ma 2 latka i wszystko ok.
Mialem tez kiedys Boscha (w nowym oplu), który padł po roku.
Kolega ma Varte Blue Dynamic w swojej toyce i po 4 latach juz zaniemogła.
Zrobil z niej model obslugowy. Wywiercił dziury, dolał wody destylowanej prawie litr, zakorkował zaslepkami, podładował i twierdzi ze chodzi jak burza.
Ostatnio zmieniony wtorek 24 sty 2017, 16:12 przez dfq, łącznie zmieniany 1 raz.