![:)](./images/smilies/usmiech.gif)
Czy ktoś może wskazać mi różnice między Convoy S2 ( ewentualnie S2+ ) i EDC X1 ? Jaka jest różnica w zasięgu tych latarek ? Oraz czy jest sens kupować EDC X 1 z trzema diodami od Grega, lub Convoy S2+ z trzema diodami od Dariusz70 ? Czy te latarki z trzema diodami naprawdę świecą dłużej niż wersja z jedną diodą i nie mają spadku jasności jak to opisał Greg: " Atutem tego sprzętu nie jest 14W mocy, a przede wszystkim niespotykana wydajność do 150 do 200lm/W o której inni producenci mogą co najwyżej pomarzyć
![:)](./images/smilies/usmiech.gif)
Na standardowym sterowniku PWM i XM-L2 masz sprawność co najwyżej 112lm. Innymi słowy, przy 400lm (to jest na prawdę dużo światła) lampa 1x XM-L2 z driverem PWM poświeci około 3,2 godziny ze spadkiem jasności pod koniec pracy, a moja 3x XP-L bez PWM ponad 4,5 godz. i to przy pełnej stabilizacji jasności. Drobna różnica, nie sądzisz
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Strategia przereklamowanej Lupine do kiepskie standardowe podłoże pod LED i obniżenie jasności po 2 minutach. U mnie tego nie uświadczysz. Odprowadzanie ciepła jest wykonane perfekcyjnie. Na rowerze przy 20km/h latarka jest ciepła przy pełnej mocy. Zabezpieczenie termiczne nawet nie myśli o ograniczaniu mocy
![:)](./images/smilies/usmiech.gif)
Tryb 1800lm przeznaczony jest nie na co dzień, a przede wszystkim do zastosowań ekstremalnych. Lampa jest wręcz idealna do downhillu. Maleńka i lekka za to o potężnym strumieniu światła. Osobiście robiłem drobny test w tym zakresie zastosowań
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Czy dane z tabelkiz linku mogą być prawdziwe ? http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t ... &start=225 i co to jest te PWM ?
Lepiej wybrać latarkę na 3 diodach, czy na jednej ? No i czy te Convoye na trzy diody http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 będą świeciły analogicznie do EDC X1 na trzech diodach ? Jakie macie zdanie o tego typu sprzęcie ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
Marlena