Mercedes-Benz CLS 2014 - działanie świateł Multibe
Mercedes-Benz CLS 2014 - działanie świateł Multibe
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oOUoqc7ZMm8[/youtube]
Ostatnio zmieniony niedziela 21 wrz 2014, 13:57 przez tOmki, łącznie zmieniany 1 raz.
Pytanie co w tym takiego cudownego ? Kiedyś jeździło się na byle jakich żarówkach i halogen był cudem. Potem pojawił się xenon a teraz LED.
Prawda pewnie jest taka że koszt produkcji takich lamp to ułamek ceny w jakiej sprzedają takie lampy. To już nie te czasy gdzie się projektowało na kartce papieru.
W mercu jest więcej bajerów niż funkcji użytkowych. Na + jest jazda na długich z mijania jednocześnie, ale więcej dodatków służących komfortowi tam nie widzę.
Mi by wystarczył zwykły xenon.
PS-Niech lepiej merc zajmie się gnijącymi blachami niż światłami
Prawda pewnie jest taka że koszt produkcji takich lamp to ułamek ceny w jakiej sprzedają takie lampy. To już nie te czasy gdzie się projektowało na kartce papieru.
W mercu jest więcej bajerów niż funkcji użytkowych. Na + jest jazda na długich z mijania jednocześnie, ale więcej dodatków służących komfortowi tam nie widzę.
Mi by wystarczył zwykły xenon.
PS-Niech lepiej merc zajmie się gnijącymi blachami niż światłami
ILPT
Naraz to i ja mogę włączyć mijania i drogowe
Jednak przyznam, że ten bajer z przygaszaniem lewego reflektora jest naprawdę fajny.
Często jeżdżę w nocy i już przesiadka z H4 na H7 była dla mnie wielkim przeskokiem, coś takiego to już normalnie kosmos.
Jednak przyznam, że ten bajer z przygaszaniem lewego reflektora jest naprawdę fajny.
Często jeżdżę w nocy i już przesiadka z H4 na H7 była dla mnie wielkim przeskokiem, coś takiego to już normalnie kosmos.
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Wszystko zależy z jakiego auta w jakie auto się przesiadłeś. H4 i H7 niby różne konstrukcje, ale np. światła w Corsie B z 1997 roku biją na głowę te na żarówkach H7 w Corsie C z 2002r. Jak się przesiadłem to byłem bardzo zdziwiony ich kiepskim wykonaniem. Podobnie było w Golfie 4.
Wszystko zalezy od napięcia w instalacji, kondycji reflektorów itd.
Wygaszanie jest ciekawą opcją, ale Opel proponował podobne rozwiązania w formie konceptów jakieś 4 - 5 lat temu a samo Audi ma podobne cuda już od dłuższego czasu. Jedyne co je różni to brak bajeranckiego powolnego / segmentowego włączania.
PS-Ciekaw jestem jak to jest chłodzone
Wszystko zalezy od napięcia w instalacji, kondycji reflektorów itd.
Wygaszanie jest ciekawą opcją, ale Opel proponował podobne rozwiązania w formie konceptów jakieś 4 - 5 lat temu a samo Audi ma podobne cuda już od dłuższego czasu. Jedyne co je różni to brak bajeranckiego powolnego / segmentowego włączania.
PS-Ciekaw jestem jak to jest chłodzone
ILPT
Akurat 4k to już całkiem przyjemne, kolega miał 8k i świeciły tragicznie.
http://autokult.pl/2011/02/24/temperatu ... swietlenie
http://autokult.pl/2011/02/24/temperatu ... swietlenie
Ciemności rozświetlają mi:
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne
Convoy S2 XM-L2 T6 4C 2,1A, Convoy M1 XM-L2 U2 1A 2,8A, Convoy C8 XM-L2 U2 1A 2,8A,
UltraFire S5 XP-L V4 3D 2,1A, SolarStorm SC01 XM-L2, Tank007 E09 XP-E, Tank007 TK-701 SSC, Mactronic NIGHT HUNTER II, i inne