S2+ oferowana jest z driverem AK47 1A, XM-L2 kilka barw do wyboru.
![Obrazek](http://www.swiatelka.pl/upload_img/obrazki/IMG_531f479ad0ced8296.jpg)
Małe różnice w wyglądzie i minimalne w kolorze i wykonaniu anodyzacji.
Długość S2 to 124mm a S2+ to 118mm. Krótsza głowica i obudowa włącznika.
Zasadnicza różnica jest w środku. Inna piguła, reflektor i włącznik.
![Obrazek](http://www.swiatelka.pl/upload_img/obrazki/IMG_531f48d1a5e276789.jpg)
Reflektor jest niższy 13mm (S2 ma 20mm). Reflektor jest identyczny ze stosowanym w Convoy S3.
Piguła jest prawie dwukrotnie wyższa od stosowanej w S2.
![Obrazek](http://www.swiatelka.pl/upload_img/obrazki/IMG_531f49959385a8196.jpg)
Reflektor po prawej S3, środkowy S2+, po lewej S2. Włącznik dobrej jakości, 0,039V spadku przy 2,8A.
Pierścień dociskający włącznik ma lewy gwint. Zapobiega to odkręcaniu się w trakcie wymiany ogniw.
Jakość wykonania dobra, taka jak w S2. Zastrzeżenia można mieć do wklejania diody na silikonie (typowe).
Ale przy 1A to w zupełności wystarczy. Grubość MCPCB 1mm także typowa oraz cieniutka sprężynka (w S2 jest grubsza).
![Obrazek](http://www.swiatelka.pl/upload_img/obrazki/IMG_531f4c7f1b7de3251.jpg)
S2+ można spokojnie polecić. Małe EDC i na rower (co prawda fabrycznie skromna ilość światła przy 1A)
Dobra baza do modyfikacji. Tu wysokość reflektora = wysokości typowych kolimatorów średnicy 20mm.
Ta S2+ z recenzji będzie przeznaczona na moda z modułem 3 x XP-G2, sterownik rozszerzony na Attiny25V oraz owalny kolimator Carclo 10510.