PF126p z 1979r NOWY
-
- Posty: 83
- Rejestracja: czwartek 08 lis 2012, 04:35
- Lokalizacja: Czapury/Gądki
- lord_craven
- Posty: 415
- Rejestracja: środa 27 lut 2013, 12:32
- Lokalizacja: Leżajsk
A swoją drogą, "kaszlaka" całkiem nowego z fabryki nie chciałbym nawet za darmo. Miałem wątpliwą przyjemność jeździć tym sprzętem przez kilka lat swego czasu. To nie jest zabytek kolekcjonerski, to złom motoryzacyjny zaprojektowany do utylizacji.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Tylko, ze to nie jest normalny "kaszlak" a samochód na licencji fiata składany z włoskich części.greg pisze:A swoją drogą, "kaszlaka" całkiem nowego z fabryki nie chciałbym nawet za darmo. Miałem wątpliwą przyjemność jeździć tym sprzętem przez kilka lat swego czasu. To nie jest zabytek kolekcjonerski, to złom motoryzacyjny zaprojektowany do utylizacji.
A dwa 34 letni samochód w stanie fabrycznym to faktycznie perełka.
Nic nie musisz robić - od razu dostaniesz rejestrację żółtą
Za szybkę do muzeum bo jednak "maluszek" to historia którą się jeździło w wielu krajach nawet poza kontynentem Europejskim.greg pisze:To nie jest zabytek kolekcjonerski, to złom motoryzacyjny zaprojektowany do utylizacji.
UF C2: XM-L2 T6 3C @8AMC; XM-L U2 1C @10AMC; XM-L2 T6 3C@10AMC; XM-L2 U3 7A@10AMC
Dla mnie to totalny złom i zdania nie zmienię
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
A w terenowej wersji?
Jest tak obłędny że jak bym mógł to brałbym w ciemno.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q1ixzN-PiRI[/youtube]
Jest tak obłędny że jak bym mógł to brałbym w ciemno.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q1ixzN-PiRI[/youtube]
UF C2: XM-L2 T6 3C @8AMC; XM-L U2 1C @10AMC; XM-L2 T6 3C@10AMC; XM-L2 U3 7A@10AMC