Naprawa Myo Xp
Naprawa Myo Xp
Witam!
Zostalem obdarowany niesprawna czolowka Petzl Myo Xp, rok produkcji 2008, strzalka pomiedzy 3 i 4. Wyglad taki jak tutaj: klik
Przyczyna jej niesprawnosci, z tego co zeznal poprzedni uzytkownik, nie jest raczej kabelek.
Stawiam wiec na diode lub elektronike.
1. Jak sprawdzic co jest przyczyna uszkodzenia?
2. Gdzie i jaka diode polecacie kupic (jesli to ona okaze sie przyczyna)?
Warunki: cena do okolo 50zl, swiatlo cieple (przedkladam barwe nad jasnosc), najchetniej do odbioru w Krakowie.
3.Jesli to wina elektroniki, to czy da sie to naprawic/wymienic i czy jest sens wymieniac przy okazji diode?
Warunki jak wyzej.
Posiadam torxy, lutownice, miernik.
Jestem zielony w temacie oswietlenia diodowego i elektroniki z nia zwiazanej.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi!
Marcin
Zostalem obdarowany niesprawna czolowka Petzl Myo Xp, rok produkcji 2008, strzalka pomiedzy 3 i 4. Wyglad taki jak tutaj: klik
Przyczyna jej niesprawnosci, z tego co zeznal poprzedni uzytkownik, nie jest raczej kabelek.
Stawiam wiec na diode lub elektronike.
1. Jak sprawdzic co jest przyczyna uszkodzenia?
2. Gdzie i jaka diode polecacie kupic (jesli to ona okaze sie przyczyna)?
Warunki: cena do okolo 50zl, swiatlo cieple (przedkladam barwe nad jasnosc), najchetniej do odbioru w Krakowie.
3.Jesli to wina elektroniki, to czy da sie to naprawic/wymienic i czy jest sens wymieniac przy okazji diode?
Warunki jak wyzej.
Posiadam torxy, lutownice, miernik.
Jestem zielony w temacie oswietlenia diodowego i elektroniki z nia zwiazanej.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi!
Marcin
Re: Naprawa Myo Xp
Witam
Jeśli Twój miernik posiada test diod, to podłącz się na końcówki LEDa i sprawdź czy zaświeci (jeśli to miernik zasilany z 9V to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że się uda).
Aby sprawdzić elektronikę, wystarczy zmierzyć napięcie na punktach lutowniczych LEDa po włączeniu, jeśli pojawi się napięcie powyżej 3V to elektronika raczej OK, a wina leży w diodzie.