Szperacze

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
Sebek

Szperacze

Post autor: Sebek »

Jaki szperacz mi polecicie ?
Duża różnica będzie między: MacTronic, a Lange Huhren lub "Osram", bo że między MacTronic, a NoName to już gołym okiem widać, ale to jest tylko moje zdanie (nie mam doświadczenia w tej dziedzinie).
Awatar użytkownika
Calineczka
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

...na szperaczach sie nie znam, ale ubawil mnie ten tekst:

Kod: Zaznacz cały

Lampy z serii MT badane są przez niezależny instytut Politechniki w Hong Kongu i posiadają certyfikaty potwierdzające zgodność danych deklarowanych przez producenta z rzeczywistością.
WOOOW prze duże

WOOOW
Ciekawe, czy nasze politechniki tez zajmuja sie takimi rzeczami, haha
Awatar użytkownika
lennin

Post autor: lennin »

Ja bym sie kierowal po pierwsze mocą zarówki, i wiekością lustra. Druga sprawa zobacz czasy działania. Męcz meilami jakie co jest duże ;0
Obrazek Obrazek
Czy to jakaś nowa niesprecyzowana choroba? .....światła, światła więcej ŚWIATŁAObrazek Obrazek
Awatar użytkownika
dodo

Post autor: dodo »

Latarka MACTRONIC MT700HN źródło zasilania akumulator żelowy 6V 4Ah żarówka H3 55W czas świecenia około 25min , średnica lustra 130mm całkowita długość latarki 245mm . Jakość wykonania jest dobra .
Awatar użytkownika
lennin

Post autor: lennin »

Szkoda że nie mam takiego żadnego szperacza. Z chęcią bym zrobił nocne foty jak to świeci :)
Obrazek Obrazek
Czy to jakaś nowa niesprecyzowana choroba? .....światła, światła więcej ŚWIATŁAObrazek Obrazek
damper

Re: Szperacze

Post autor: damper »

Sebek pisze:Jaki szperacz mi polecicie ?
Duża różnica będzie między: MacTronic, a Lange Huhren lub "Osram", bo że między MacTronic, a NoName to już gołym okiem widać, ale to jest tylko moje zdanie (nie mam doświadczenia w tej dziedzinie).
Witam,