Convoy C8 - jaki akumulator?

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
vadex

Convoy C8 - jaki akumulator?

Post autor: vadex »

Witam! Jestem strasznie zielony w temacie i nie udało mi się poszukać żadnej sensownej porady jaki akumulator 18650 wybrać. Zależy mi na jak najdłuższej wytrzymałości, ale przeglądając allegro jest tyle tego, że nie wiem ile wybrać V, ile mAh.. poradzicie coś, ewentualnie podlinkujecie? potrzebowałbym także ładowarki do tego akumulatora. Chciałbym kupić dwa, żeby mieć zawsze przy sobie w razie wyczerpania się tego pierwszego. Pozdrawiam :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Goferjw

Post autor: Goferjw »

Nie jest Ci potrzebne ogniwo wysoko prądowe, idź w stronę max pojemności
opcja 1
opcja 2
opcja 3
opcja 4
Cztery na szybko wyszukane oferty na portalu na literkę "a", przelicz sobie która opcja Cię taniej wyjdzie z wysyłką, popatrz w sklepiku, ewentualnie załóż w dziale "kupię" temat.
Ostatnio używane
S41, EC03, H03
vadex

Post autor: vadex »

Witam
Goferjw pisze:Nie jest Ci potrzebne ogniwo wysoko prądowe, idź w stronę max pojemności
opcja 1
opcja 2
opcja 3
opcja 4
Cztery na szybko wyszukane oferty na portalu na literkę "a", przelicz sobie która opcja Cię taniej wyjdzie z wysyłką, popatrz w sklepiku, ewentualnie załóż w dziale "kupię" temat.
W takim razie od tego sprzedawcy najtaniej miałbym taką ładowarkę: https://allegro.pl/oferta/ladowarka-186 ... 7505329318
warto? Jeśli tak, to biorę bez zastanowienia :) [/list]
Awatar użytkownika
Goferjw

Post autor: Goferjw »

Nie musisz koniecznie brać od tego sprzedawcy, ja Ci przedstawiłem propozycję jakiego typu akumulatorów powinieneś szukać, może u innego sprzedawcy znajdziesz jednocześnie akumulatory Sanyo czy Samsunga o maksymalnych pojemnościach i przykładowo ładowarkę jedno slotową typu Lii-100.