Kupno latarki z zoom i ładowarki mikroprocesorowej

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
PieCyk

Kupno latarki z zoom i ładowarki mikroprocesorowej

Post autor: PieCyk »

Witam,
Przymierzam się do zakupu latarki z zoom. Chciałbym się dowiedzieć jakie firmy brać pod uwagę. Zależy mi na jakości wykonania, dużej sprawności (jak najmniej strat światła). Chce wybrać coś dobrego, niekoniecznie drogiego (budżet 200 no max 250zl :) . Jak wspomniałem latarka ma być z zoomem, światło wychodzące z niej musi być bez skaz tzn. Bez czegoś takiego, że w jednym miejscu swieci słabiej, w drugim mocniej. Musi być po prostu dobrze obliczona, nie taka do której wrzucono to co mieli na magazynie i tyle. Bardzo podoba mi się rozwiązanie ledlenser- użycie soczewki i odbłyśnika. LL na swojej stronie bardzo przekonuje do swoich produktów, na pewno twierdzą że są ponadprzeciętne i się ich nie wstydzą. Jestem raczej zielony w tych sprawach, no może żółty jakieś tam minimum wiedzy mam. Chciałbym przeczytać opinie osoby doświadczonej, która miała styczność z dobrymi latarkami z zoomem lub ogólnie z jakaś firma i jej podejściem. Moze znajdzie się ktoś kto wypisze jakieś „fajne” firmy i ich produkty mieszczące się w moim budżecie- będę bardzo wdzięczny.
Ps bardzo mi się podoba LL p14 i p7

Szukam też ładowarki na 18650 i inne. Ładowarka musi mieć funkcje sprawdzania pojemności ogniw poprzez rozładowywanie, mierzenie rezeystancjo ogniw i może tez mieć funkcje wskrzeszania martwych ogniw. Może ktoś zaproponuje ciekawy model za 100-150zl
Na oku mam:
-Modelarska beta redox Zobacz ofertę: REDOX ŁADOWARKA BETA COMBO ZASILACZ LIPO NIMH
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6906066339

-Liitokala lii 500 Zobacz ofertę: Ładowarka LiitoKala Lii-500 18650 16340 itp. NOWA
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6988605162

-everactive lc2100 Zobacz ofertę: LADOWARKA DO AKUMULATORÓW 18500, 18650, 22650
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6715617711

Dzieki za pomoc i pozdrawiam