Dzięki za info, ja również ją dostałem kilka dni temu. Moja doszła bardzo szybko, zresztą jak poprzednie latarki ok 5może 6 dni roboczych.
Hm to masz coś z licznikiem, mój licznik polar i pulsometr chodzą poprawnie. Lampka zamontowana była z prawej jak i lewej strony kierownicy. Nie miało to znaczenia na działanie licznika.
Odbiornik, mam tradycyjnie po prawej stronie lagi amortyzatora.
Swoją rozebrałem i poprawiłem odprowadzanie ciepła. Za wolno się nagrzewała, jak na taką małą lampkę o takiej mocy.
Kombinuję z zamontowaniem jednego kolimatora w miejsce jednej soczewki. Lubię, gdy więcej widać też pobocza.
Po kolejnych, wczorajszych testach, przydało by się zmienić tryby. Nie wiem czy będzie to możliwe.
Wolałbym pierwszy tryb znacznie słabszy.
Tym bardziej, że chcę używać jej na kasku, jako dodatkowa lampka na jesień i zimę.
Na kierownice mam docelowo 3 xp-g.
Jeśli miałbym używać jako jedną lampkę na rower/kierownice, zdecydowałbym się na dorobienie "daszka" by odciąć trochę górę.
Przy takich trybach, strasznie oślepia. A skręcanie jej w dół, to moim zdaniem głupota.
Na co komu tyle światła pod kołami.
Wolę trochę stracić, na odcięciu wiązki światła a móc świecić większą mocą
Oring wygląda całkiem przyzwoicie, jest dość elastyczny, wyjdzie w praniu po zimie. Jak sparcieje, to się wymieni na inny.
Do kasku i tak już robię własne mocowanie, więc z tym problemu nie będzie
