Jaką temperaturę mają żarniki HID 100W?
Mierzyłem. Ale z uwagi na wpływ wielu czynników korespondencyjne porównywanie wyników może być trudne.
Osobiście po wielu porównaniach okupionych ok 0,5 kubika różnych soczewek i przetwornic skończyłem na D2S Philipsa, soczewkach prod. Hella zresztą dedykowanych do MB i przetwornicach Hella. Niestety obudowa lampy ma określoną pojemność i nie wszystko można tam upchać. Przy tych soczewkach światła drogowe są rewelacyjne. Do tego mam dodatkowo na drogowych H7 i tu bardziej niż HID korci mnie 3x XM-L. Nadało by się i na drogowe i na dzienne i jeszcze na stroboskop na okoliczność jakiegoś jelenia patrzącego w światła jak w początek białego tunelu na tamten świat.
Co do przetwornic to mogły by się nadać Valeo stosowane w Audi od 2006, startują szybko ale to D1S i zawodne są a u mnie w lampie ciasno z miejscem na zapłonnik.
Osobiście po wielu porównaniach okupionych ok 0,5 kubika różnych soczewek i przetwornic skończyłem na D2S Philipsa, soczewkach prod. Hella zresztą dedykowanych do MB i przetwornicach Hella. Niestety obudowa lampy ma określoną pojemność i nie wszystko można tam upchać. Przy tych soczewkach światła drogowe są rewelacyjne. Do tego mam dodatkowo na drogowych H7 i tu bardziej niż HID korci mnie 3x XM-L. Nadało by się i na drogowe i na dzienne i jeszcze na stroboskop na okoliczność jakiegoś jelenia patrzącego w światła jak w początek białego tunelu na tamten świat.
Co do przetwornic to mogły by się nadać Valeo stosowane w Audi od 2006, startują szybko ale to D1S i zawodne są a u mnie w lampie ciasno z miejscem na zapłonnik.
A co by odbijało światło i kierowało w soczewkę ?Kajman pisze:A soczewka jeszcze w ogóle używa reflektora? Myślałem że tylko rzuca na wprost,jest przecież do przodu wysunięta, że za wiele chyba się w lustrze nie odbija...
Z XML bym sobie podarował... Nie to że trzeba to zasilać to dodatkowo chłodzić.
Kajman Ty już masz jakieś przetwornice?
Z tego co się orientuję to Philips ma palniki D2S 50W z tym że jest na nich napisane że nie wolno stosować w pojazdach, ale można to zdrapać i nikt się nie zorientuję.
Do tego dobra soczewka Bi-xenon, przetwornica która w max/długie będzie pompować 70W w palnik, w medium żeby jeździć normalnie po drogach te 35W no i do jazdy w dzień oszczędnie dać 10W
Wydaje mi się to być najbardziej rozsądnym rozwiązaniem.
Z tego co się orientuję to Philips ma palniki D2S 50W z tym że jest na nich napisane że nie wolno stosować w pojazdach, ale można to zdrapać i nikt się nie zorientuję.
Do tego dobra soczewka Bi-xenon, przetwornica która w max/długie będzie pompować 70W w palnik, w medium żeby jeździć normalnie po drogach te 35W no i do jazdy w dzień oszczędnie dać 10W
Wydaje mi się to być najbardziej rozsądnym rozwiązaniem.
Główny spammer tego Forum
@ ProLight weź coś napisz o Twoich przetwornicach, bo zaczynam wątpić w to co pisałeś.
Co do Philipsa to widziałem takie twory tylko u mniejszych sprzedawców, z oficjalnej strony 0: potwierdzenia, dokumentacji, oferty. W związku z tym raczej nie brał bym tych palników zbyt poważnie, bardziej jako kolejna china z napisem Philips.
Co do Philipsa to widziałem takie twory tylko u mniejszych sprzedawców, z oficjalnej strony 0: potwierdzenia, dokumentacji, oferty. W związku z tym raczej nie brał bym tych palników zbyt poważnie, bardziej jako kolejna china z napisem Philips.
Być może projekt nie wypalił lub zainteresowanie padło.
Po drugie po co komu palniki 100W w aucie ? Lustra tego nie wytrzymają - przy dzisiejszych 35W po roku jazdy na światłach lustra są matowe lub już w ogóle ich nie ma. Teraz takie giganty jak Valeo, Hella strasznie oszczędzają (celem wyższego zysku) i montują w soczewkach itp lustra napylane na plastik. Efekt jaki jest każdy widzi - Passaty z roku 2009 świecą jak obecne auta na zwykłych żarówkach a passaty z żarówkami świecą jak Punto z 97 roku. Bajer polega na tym że w Punto wystarczy przemyć wnętrze lampy + założyć dobrą żarówkę i świeci to lepiej niż większość obecnych xenonów które mają parę lat.
Po drugie po co komu palniki 100W w aucie ? Lustra tego nie wytrzymają - przy dzisiejszych 35W po roku jazdy na światłach lustra są matowe lub już w ogóle ich nie ma. Teraz takie giganty jak Valeo, Hella strasznie oszczędzają (celem wyższego zysku) i montują w soczewkach itp lustra napylane na plastik. Efekt jaki jest każdy widzi - Passaty z roku 2009 świecą jak obecne auta na zwykłych żarówkach a passaty z żarówkami świecą jak Punto z 97 roku. Bajer polega na tym że w Punto wystarczy przemyć wnętrze lampy + założyć dobrą żarówkę i świeci to lepiej niż większość obecnych xenonów które mają parę lat.
ILPT
No to melduj jak się coś ruszy.
Ostatnio zmieniony wtorek 06 lis 2012, 18:16 przez BALCER, łącznie zmieniany 1 raz.
No dobra, sprawa się ciut przeciągnęła Ale już jest. Wynik jest więcej niż zadowalający, nightbreaker przy tym to świeczka. Niestety nie mogłem zrobić zupełnie manualnego trybu w aparacie i wygląda to ciut jaśniej niż jest w rzeczywistości, ale niewiele. Światła mijania to standardowe, nowe hid 35 w bardzo ładnie świecącej lampie, uwielbiam jej rozkład światła. Długie to lekka modyfikacja, deklarowane 75-100 (tak dokładnie jest to opisane, lol ) :
Pierwsze odpalenie:
http://www.youtube.com/watch?v=gJ-Ppzpr ... e=youtu.be
Próba 2:
http://www.youtube.com/watch?v=ol2okySN ... e=youtu.be
Próba 1:
http://www.youtube.com/watch?v=kTTck-4r ... e=youtu.be
Jestem zadowolony, bardzo dużo pobocza doświetlone, w dal super, blisko super. Znaki po odbitej nie oślepiają. Kolega poproszony o ocenę oślepiania z naprzeciwka stwierdził że generalnie jest znośnie.
Pierwsze odpalenie:
http://www.youtube.com/watch?v=gJ-Ppzpr ... e=youtu.be
Próba 2:
http://www.youtube.com/watch?v=ol2okySN ... e=youtu.be
Próba 1:
http://www.youtube.com/watch?v=kTTck-4r ... e=youtu.be
Jestem zadowolony, bardzo dużo pobocza doświetlone, w dal super, blisko super. Znaki po odbitej nie oślepiają. Kolega poproszony o ocenę oślepiania z naprzeciwka stwierdził że generalnie jest znośnie.