Mociumpel pisze: może czas aby ktoś zmienił coś (forum?) w swoim życiu?
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Nie! Nie opuszczaj nas @Mociumpel !
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Się chłopina rozpisał ...
W każdym razie pozdrawiam
Jaceko pisze:
Chcę, aby lampka:
- była kompaktowa (przyczepiania w całości do kierownicy)
- oświetlała drogę przede mną i pod kołem oraz, aby nadawała się do ruchu ulicznego (z odcięciem światła)
- miała nieuciążliwy tryb migania (nie stroboskop) - najlepiej z możliwością zmiany jego mocy
- miała kilka trybów świecenia
- umożliwiała jazdę po ciemnym lesie (z tego co obserwuję i czytam, to min. 300lm) - aktualnie komfort mam przy dwóch lampkach jak z pierwszego linku (jedna z "zoomem" skierowana na wprost, druga szeroko - skierowana pod koło)
- ciepła barwa światła
- wymienne akumulatory, najlepiej 18650
I jak do tego będzie kosztować nie więcej niż 200zł, to będzie super
![:)](./images/smilies/usmiech.gif)
.
Czy ktoś może coś polecić?
Jeszcze raz na spokojnie czytam to, czego oczekujesz i ... tak, zdecydowanie powinieneś mieć DWA ŹRÓDŁA ŚWIATŁA.
Dlaczego ? Jazda po lesie, szczególnie szybsza to koniecznie DUŻO światła i BEZ odcięcia. Przekonasz się sam, jak odcięcie załatwi Ci walnięcie głową w gałąź, wiszącą nad trasą. Tutaj można sobie dać dodatkową lampę na kask, lub na kierownicę - dodatkową, powtórzę, mocną i bez odcięcia, migania, itp.
Jako światła krótkie, z odcięciem, ew. miganiem, możesz rozważyć jeszcze
B&M Ixon Core. Lampa ta występuje w co najmniej dwóch wersjach - typowa jest na Niemcy i nie ma migania, druga posiada jednak dodatkowe diody do migania, w górnej części klosza. Zasilana jest z aku, prawdopodobnie Li-Ion, ale wbudowanego. Szukaj promocji, bo czasem można kupić sporo taniej niż wynosi cena katalogowa.
Zobacz jeszcze co obecnie ma
Roxim w ofercie.
Powtórzę na koniec, że obawiam się, iż nie znajdziesz jednej jedynej lampki, która spełni WSZYSTKIE twoje oczekiwania. Ja szukałem dla żonki czegoś podobnego niedawno i ... za super tani chiński plastik podziękuję.