No pewnie tak bo wali po oczach niemiłosiernie, ale z tyłu tak ma być a żaden policmajster się nie doczepi...studzin pisze:Wszystko co jest sprzedawane na terenie UE teorestycznie musi mieć CE, niestety w większości przypadków jest to China Export.
Tylna czerowna lampka rowerowa - konkurs na najlepszą!
Moja rada dotyczyła raczej tych forumowiczów, którzy jeszcze lampki tylnej nie mają, a planują zakupić coś w typie Walle'go.Kuras77 pisze:Nie martw się o moją kieszeń - jak zamówiłem rower za 3,5 kafla to gadżety dostałem za darmo czyli kolejne 70% taniej niż Walle
Walle od Mactronica jest sporo tańszy niż dokładnie to samo światełko pod brandem Authora.
Więc po co przepłacać.
PS. Nie ma nic za darmo , jak znam życie za wszystkie "gratisy" i tak zapłaciłeś pewnie (świadomie lub nie) jak "za zboże".
_
Jasne - bo najtaniej by było gdybym sam sobie wystrugał rower... Tak się składa, że zamówiłem rower model 2011 w grudniu ostatniego dnia kiedy można było to zrobić - następnego dnia można było zamówić już tylko model na 2012 rok na tym samym osprzęcie...400zł droższy.Vigo pisze: PS. Nie ma nic za darmo , jak znam życie za wszystkie "gratisy" i tak zapłaciłeś pewnie (świadomie lub nie) jak "za zboże".
No ale wiem - nikczemny sprzedawca obłowił się na mnie i teraz wyleguje się za moją kasę na Seszelach...
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Ja też nie byłem na szeszelach, mało tego nie wiem gdzie to.. mieszkam w Norwegii i tu też testuję dwa według mnie najmocniejsze światła do roweru Przednie od Midiego na 3 xml który jest zasilany 12 sztukami 18650 a na tył założyłem to : i odpowiada mi jak najbardziej
To nie Edison rozświetlił mrok Zrobił to dopiero MIDI
Może tak CREE XPERED zasilany 350mA z możliwością przełączania na 700mA ?
Zainstalowany wewnątrz takiej lampki na radiatorku. Osadzenie głębokie, tak by świeciła cała lampka.
Sam jestem ciekawy efektów, czy nie przesadziłem. Po Świętach pokaże efekty.
Zainstalowany wewnątrz takiej lampki na radiatorku. Osadzenie głębokie, tak by świeciła cała lampka.
Sam jestem ciekawy efektów, czy nie przesadziłem. Po Świętach pokaże efekty.
- Załączniki
-
- Lampka.JPG (42 KiB) Przejrzano 5859 razy
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
darek.l(małpa)interia.pl
Wozisz je na przyczepce?Paweł1983 pisze:zasilany 12 sztukami 18650
Walle (i klony) są o tyle lepsze w moim mniemaniu, że posiadają dwie różne soczewki a więc są bardziej uniwersalne.Paweł1983 pisze:na tył założyłem to : Obrazek i odpowiada mi jak najbardziej
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Kuras nie nie wożę na przyczepce a w bidonie litrowym Działo fotonowe jest od naszego kolegi MIDIEGO które było już tu prezentowane na naszym forum Co do mojej tylnej lampki, to soczewki oby dwie są tej samej wielkości i wszystko jest takie samo
- Załączniki
-
- IMAG2024 (Kopiowanie).jpg (134.79 KiB) Przejrzano 5653 razy
To nie Edison rozświetlił mrok Zrobił to dopiero MIDI
Nooo, rowerek pierwsza klasa A to bidonisko wzbudza nie mniejszy respekt co to działo fotonowe na kierownicy
Co do lampki tylnej to przy dwóch tak mocnych diodach warto jest odpowiednio ukształtować wiązkę tak, by światło z nich było jak najlepiej wykorzystane - podobnie zresztą jak to się ma w oświetleniu przednim. Przyjmując, że najbardziej zależy nam na poinformowaniu o naszej obecności na drodze pojazdom znajdującym się dokładnie za nami wąska soczewka będzie najbardziej odpowiednia. Ale zdarzają się sytuacje, gdy przydało by się więcej światła po bokach np. na zakręcie drogi, na skrzyżowaniach itp. Dlatego uważam, że kombinacja dwóch soczewek (w tym wypadku po lewej wąskiej a po prawej owalnej) jest lepszym rozwiązaniem.
Co do lampki tylnej to przy dwóch tak mocnych diodach warto jest odpowiednio ukształtować wiązkę tak, by światło z nich było jak najlepiej wykorzystane - podobnie zresztą jak to się ma w oświetleniu przednim. Przyjmując, że najbardziej zależy nam na poinformowaniu o naszej obecności na drodze pojazdom znajdującym się dokładnie za nami wąska soczewka będzie najbardziej odpowiednia. Ale zdarzają się sytuacje, gdy przydało by się więcej światła po bokach np. na zakręcie drogi, na skrzyżowaniach itp. Dlatego uważam, że kombinacja dwóch soczewek (w tym wypadku po lewej wąskiej a po prawej owalnej) jest lepszym rozwiązaniem.
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
A no dziękuję sporo się narobiłem na taki rower, ale dumny jestem, z tego co złożylem sobie drugiego takiego nie znajdzie sie :)u mnie ten smart ma dwie takie same soczewki.... Światła tylnego używam tylko po to aby brat wiedział, gdzie ma jechać jak zjeżdżamy z gór
To nie Edison rozświetlił mrok Zrobił to dopiero MIDI
Witam po Świętach.
Wiele osób modyfikuje oświetlenie przednie korzystając z bardzo dobrych diod CREE.
A tył?
Tak jak zapowiadałem zmodyfikowałem lampę tylną. Dioda CREE XPERED oraz mały driverek. Prąd wyregulowałem na 550mA.
Lampka świeci intensywnie całą powierzchnią i nie razi. Jak się zmobilizuję, wrzucę fotki terenowe.
Z daleka wychodzi motor z dużą lampą
Wiele osób modyfikuje oświetlenie przednie korzystając z bardzo dobrych diod CREE.
A tył?
Tak jak zapowiadałem zmodyfikowałem lampę tylną. Dioda CREE XPERED oraz mały driverek. Prąd wyregulowałem na 550mA.
Lampka świeci intensywnie całą powierzchnią i nie razi. Jak się zmobilizuję, wrzucę fotki terenowe.
Z daleka wychodzi motor z dużą lampą
- Załączniki
-
- Obudowa tylna.JPG (61.03 KiB) Przejrzano 5538 razy
-
- Lampka tylna.JPG (25.29 KiB) Przejrzano 5538 razy
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
darek.l(małpa)interia.pl
Fajna modyfikacja Lampkę podłączasz do zewnętrznego akumulatorka, wspólnego z lampką przednia?
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Mam na rowerze kompletne okablowanie do lampki tylnej z włącznikiem przy kierownicy. Zasilanie jest razem z lampkami przednimi. Obecnie 6 x 18650. Jak skończe modyfikację przednich lampek będzie 8 x 18650.
Ten driwer pozwala przy tej diodzie na zasilanie od 3V - 18V. Regulacja prądu od niecałych 300mA do 1000mA.
Całość świeci 180 st. dookoła intensywnie, jednocześnie nie razi. ( razi przy 1A, można by jeździć do tyłu jakby rower miał wsteczny )
Ten driwer pozwala przy tej diodzie na zasilanie od 3V - 18V. Regulacja prądu od niecałych 300mA do 1000mA.
Całość świeci 180 st. dookoła intensywnie, jednocześnie nie razi. ( razi przy 1A, można by jeździć do tyłu jakby rower miał wsteczny )
Ostatnio zmieniony poniedziałek 23 kwie 2012, 21:00 przez Dariusz70, łącznie zmieniany 1 raz.
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
darek.l(małpa)interia.pl