Witam serdecznie Wszystkich na forum - studiuję je od kilku dni i jestem pod wrażeniem Waszej wiedzy i fachowości.
Trochę lamerski będzie ten pierwszy post, bo z cyklu "co kupić" (wiem, że najlepiej od grega lub upka, ale mnie nie stać:)
Otóż potrzebuję latarki na rower - trasy 40% oświetlone miasto, 30% nieoświetlone drogi asfaltowe bądź gruntowe oraz 30% las.
Czas pracy nieistotny - mam zamiar mieć zawsze kilka zapasowych ogniw przy sobie.
Zasilana ogniwami 18650.
Nie chcę jej ulepszać (chłodzenie, wymiana drivera) bo mam lewe rączki do tego - dlatego wolałbym aby od razu była w miarę dobra (chociaż znając powtarzalność chińskich wyrobów może to być nie do osiągnięcia).
Na "high" latarka będzie bardzo mało używana. Właściwie tylko w razie absolutnej konieczności.
Moje typy na razie to (magia lumenów zrobiła swoje aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że te wartości są mało realne:)
ultrafire-c2-t60-cree-xm-lt6
ultrafire-18wg-t60-xm-lt6-5
ultrafire-sf-23-t60-xm-lt6-5
ultrafire-wf504b-xm-lt6-5-mode
Którą z tych propozycji wybrać? Czy może jakąś Aurorę, z tym, że one są na diodzie P7 albo MC-E.
Będę wdzięczny za jakieś Wasze typy. I od razu proszę o informacje jakie do tego ogniwa - czy z zabezpieczeniami czy bez i o jakiej pojemności.
Latarka na rower do ~30$ z DX [którą wybrać?]
Ja mam ostatnią - Ultrafire WF504B. Kupiłem trzy na prezenty - jedna miała tylko 1 tryb (po odesłaniu dostałem sprawną co trwało 2 miesiące), druga miała zwalony włącznik (migała) i musiałem go wymienić a trzecia jako tako działała. Tak więc radzę zamówić trzy by dwie wyrzucić... Do tego koniecznie trzeba w nich wypełnić przestrzeń między pigułą a obudową - sprawę załatwi blaszka lub drut 0,2mm i smar silikonowy. Do tego koniecznie trzeba wziąć li-ony z zabezpieczeniem bo drivery w tych latarkach go nie mają.
Morał jest taki - dozbierać i kupić latarkę od grega Poważnie - jeśli nie chcesz brać Solarforce L2P z XM-L to poproś o tańszą latarkę z diodą XP-G z driverem 1,4A. Zapewniam Cię, że ta masa światła mile Cię zaskoczy.
Albo jeszcze inaczej - kup samo body D26 na DX np. TAKIE lub od kogoś z forum, do tego markowy "wkład" do wyboru i gotowe
Morał jest taki - dozbierać i kupić latarkę od grega Poważnie - jeśli nie chcesz brać Solarforce L2P z XM-L to poproś o tańszą latarkę z diodą XP-G z driverem 1,4A. Zapewniam Cię, że ta masa światła mile Cię zaskoczy.
Albo jeszcze inaczej - kup samo body D26 na DX np. TAKIE lub od kogoś z forum, do tego markowy "wkład" do wyboru i gotowe
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Odgrzewam temat.
Potrzebuje pomocy w sprawie latarki rowerowej. Ostatnio pomogliście mi w wyborze i padło na UF A10B. Dla mnie była bardzo dobrą latarką, dobre światło, poręczna, minusem było słabe złożenie elementów. Ale po kilku godzinach rozłożyłem i złożyłem tak jak byc powinno. Latarka wytrzymała ponad rok.
Teraz poszukuje czegoś do 20$-25$. Im taniej tym lepiej. Swiatło jakiego oczekuje powinno być takie jak w A10B a nawet lepsze. (apetyt rośnie w miarę jedzenia). Czy znajdzie się dla mnie w tym przedziale cenowym.
Pozdrawiam
Piotrek
Potrzebuje pomocy w sprawie latarki rowerowej. Ostatnio pomogliście mi w wyborze i padło na UF A10B. Dla mnie była bardzo dobrą latarką, dobre światło, poręczna, minusem było słabe złożenie elementów. Ale po kilku godzinach rozłożyłem i złożyłem tak jak byc powinno. Latarka wytrzymała ponad rok.
Teraz poszukuje czegoś do 20$-25$. Im taniej tym lepiej. Swiatło jakiego oczekuje powinno być takie jak w A10B a nawet lepsze. (apetyt rośnie w miarę jedzenia). Czy znajdzie się dla mnie w tym przedziale cenowym.
Pozdrawiam
Piotrek
Dorzuć kilka dolców i zrób porządnie jak zaproponowałem wyżej.
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy