Stork czyli nowa,rowerowa bocialarka
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
rafalklis, a twój podpis mnie rozgrzał
regulamin pkt. 18:
18. Poza wydzielonymi forami dealerskimi obowiązuje zakaz reklamy na forum. O zasadności użycia reklam/linków do innych stron www oraz ewentualnych podejrzeniach nadużyć decyduje administracja forum. Użytkownik musi liczyć się z faktem, iż nie jest to portal ogłoszeniowy i wszelkie nadużycia będą rygorystycznie karane.
i proszę go zmienić....usunąć
regulamin pkt. 18:
18. Poza wydzielonymi forami dealerskimi obowiązuje zakaz reklamy na forum. O zasadności użycia reklam/linków do innych stron www oraz ewentualnych podejrzeniach nadużyć decyduje administracja forum. Użytkownik musi liczyć się z faktem, iż nie jest to portal ogłoszeniowy i wszelkie nadużycia będą rygorystycznie karane.
i proszę go zmienić....usunąć
Myślę, że skoro już latarka jest tam gdzie jest to ja bym pomyślał
nad podwieszeniem zasobnika z aku bezpośrednio pod mostek
czyli byłby z przodu. Dlaczego taka propozycja: podwieszenie pod ramą
w przypadku zastosowań w typowym mtb grozi uszkodzeniem przy
rozhuśtaniu, im dłużej ciągnięty kabel wzdłuż roweru tym gorzej,
głównie to kierujący jest największym zagrożeniem dla dodatkowego
sprzętu tak więc umieszczenie dodatku faktycznie przed rowerem
mogłoby być praktycznym rozwiązaniem.
Szukam latarki, słabo się jeszcze znam, douczam się, sprzęt do tych zastosowań
właśnie by mi się przydał i zastrzegam, że nie chodzi o to, że nie mogę
sobie pozwolić na taki wydatek, ja zwyczajnie za te pieniądze nie kupiłbym
latarki na rower, ale może się nie znam i może jest jakieś merytoryczne
wyjaśnienie dlaczego warto dać te pieniądze za tą użyteczność.
Może jakieś testy w zestawieniu z czymś innym pomogły by to zrozumieć.
Pozdrawiam
Jacek
nad podwieszeniem zasobnika z aku bezpośrednio pod mostek
czyli byłby z przodu. Dlaczego taka propozycja: podwieszenie pod ramą
w przypadku zastosowań w typowym mtb grozi uszkodzeniem przy
rozhuśtaniu, im dłużej ciągnięty kabel wzdłuż roweru tym gorzej,
głównie to kierujący jest największym zagrożeniem dla dodatkowego
sprzętu tak więc umieszczenie dodatku faktycznie przed rowerem
mogłoby być praktycznym rozwiązaniem.
Szukam latarki, słabo się jeszcze znam, douczam się, sprzęt do tych zastosowań
właśnie by mi się przydał i zastrzegam, że nie chodzi o to, że nie mogę
sobie pozwolić na taki wydatek, ja zwyczajnie za te pieniądze nie kupiłbym
latarki na rower, ale może się nie znam i może jest jakieś merytoryczne
wyjaśnienie dlaczego warto dać te pieniądze za tą użyteczność.
Może jakieś testy w zestawieniu z czymś innym pomogły by to zrozumieć.
Pozdrawiam
Jacek
Na etapie gromadzenia wiedzy o światełkach.
-
- Posty: 602
- Rejestracja: wtorek 29 lip 2008, 02:49
- Lokalizacja: podlasie
Tu masz porównanie lampek rowerowych zrobione przez DominikaJacekddd pisze:Może jakieś testy w zestawieniu z czymś innym pomogły by to zrozumieć.
http://dominik.magma-net.pl/mod/
wprawdzie nie ma tu nowej bocialarki (stork) ale jest poprzedni słabszy model (bocialarka 3.0).
Pozdrawiam
Pkt 18 regulaminu chyba trochę na wyrost zacytowałeś. Co to ma wspólnego z wypowiedzią rafalklis-a ?Calineczka pisze:rafalklis, a twój podpis mnie rozgrzał
regulamin pkt. 18:
18. Poza wydzielonymi forami dealerskimi obowiązuje zakaz reklamy na forum. O zasadności użycia reklam/linków do innych stron www oraz ewentualnych podejrzeniach nadużyć decyduje administracja forum. Użytkownik musi liczyć się z faktem, iż nie jest to portal ogłoszeniowy i wszelkie nadużycia będą rygorystycznie karane.
i proszę go zmienić....usunąć
Witamlechd pisze: Pkt 18 regulaminu chyba trochę na wyrost zacytowałeś. Co to ma wspólnego z wypowiedzią rafalklis-a ?
Z wypowiedzią nic, ale z podpisem miało. Podpis został szybko usunięty....
Trzeba częściej forum czytać
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Pytanie do Bociana: jak dobierasz radiatory do lampek? (1) czy obliczasz ich parametry czy też (2) doświadczenie pozwala Ci z góry oszacować, że dany radiator będzie odpowiedni bez wykonywania żadnych obliczeń?
jeśli to pierwsze to czy mógłbyś się podzielić obliczeniami jakich dokonałeś w przypadku Storka?
geos
jeśli to pierwsze to czy mógłbyś się podzielić obliczeniami jakich dokonałeś w przypadku Storka?
geos
z tego co wiem, to jedynie przy projektowaniu Raven I były przeprowadzane obliczenia+symulacje termiki, przy nowym zostało to odpuszczone w znacznym stopniu - temat jest trudny a dochodzi do tego konieczność zachowania bardzo dokładnego wykonania potem- minimalne zmiany grubości choćby kleju termo zmieniają wiele.
Jednak zdecydowana większość ludzi wykonuje testy latarek w wersji beta (wykorzystując doświadczenie do fazy projektowej) i następnie poprawia detale ew. modyfikując konstrukcję (czasami dość znacznie).
Midi z Edimem wykonywali pomiary kluczowych elementów termiki- PCB itd, ale całości raczej nie
Jednak zdecydowana większość ludzi wykonuje testy latarek w wersji beta (wykorzystując doświadczenie do fazy projektowej) i następnie poprawia detale ew. modyfikując konstrukcję (czasami dość znacznie).
Midi z Edimem wykonywali pomiary kluczowych elementów termiki- PCB itd, ale całości raczej nie
Witam
Przepraszam za mały OT, ale kiedyś mistrzem ciesielstwa się zostawało po 20 latach praktyki. Zbudowane przez takich ludzi domy przetrwały dziesiątki i setki lat, burz, śnieżyc itp. a budowali na przysłowiowe "oko". Aktualnie inżyniera budownictwa się szkoli 5 lat, dostaje specjalistyczne programy projektowe, katalogi, wykresy, robi stosy obliczeń. Potem coś się zbuduje, i to coś się zawala drugiej zimy.
Firmy motocyklowe, najznamienitsze na świecie, posiadające budżety badawcze jak PKB Polski, budują motocykle wyścigowe, a przeciw nim staje pewien australijski kierowca wyścigowy, który kiedyś był mechanikiem, z budżetem nie będącym nawet procentem znanych firm, który buduje motocykl wygrywający wszystkie wyścigi w sezonie (potem się zbiera lobby i zakazują rozwiązań stosowanych przez amatora.... bo im wstyd przyniósł).
Pozostawiam do przemyśleń.
Pozdrawiam
Przepraszam za mały OT, ale kiedyś mistrzem ciesielstwa się zostawało po 20 latach praktyki. Zbudowane przez takich ludzi domy przetrwały dziesiątki i setki lat, burz, śnieżyc itp. a budowali na przysłowiowe "oko". Aktualnie inżyniera budownictwa się szkoli 5 lat, dostaje specjalistyczne programy projektowe, katalogi, wykresy, robi stosy obliczeń. Potem coś się zbuduje, i to coś się zawala drugiej zimy.
Firmy motocyklowe, najznamienitsze na świecie, posiadające budżety badawcze jak PKB Polski, budują motocykle wyścigowe, a przeciw nim staje pewien australijski kierowca wyścigowy, który kiedyś był mechanikiem, z budżetem nie będącym nawet procentem znanych firm, który buduje motocykl wygrywający wszystkie wyścigi w sezonie (potem się zbiera lobby i zakazują rozwiązań stosowanych przez amatora.... bo im wstyd przyniósł).
Pozostawiam do przemyśleń.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Dla sprostowania:Pyra pisze: Aktualnie inżyniera budownictwa się szkoli 5 lat, dostaje specjalistyczne programy projektowe, katalogi, wykresy, robi stosy obliczeń. Potem coś się zbuduje, i to coś się zawala drugiej zimy.
Żeby zacząć projektować, trzeba odbyć 3 lata praktyki i zdać wcale nie łatwy egzamin. Aby zbdowc ten projekt, jako kierownik budowy, tp po 5 latach nauki, 2 lata adbywa się praktykę na budowie i taki sam egzamin. A przyczyny katastrof są złożone.
jezjacek pisze:Dla sprostowania:Pyra pisze: Aktu
Żeby zacząć projektować, trzeba odbyć 3 lata praktyki i zdać wcale nie łatwy egzamin. Aby zbdowc ten projekt, jako kierownik budowy, tp po 5 latach nauki, 2 lata adbywa się praktykę na budowie i taki sam egzamin. A przyczyny katastrof są złożone.
moim zdaniem czytaj między wierszami
-
- Posty: 106
- Rejestracja: sobota 28 mar 2009, 00:24
- Lokalizacja: Kraków / Bielsko