Światła do jazdy dziennej Astra H proszę o radę .
Światła do jazdy dziennej Astra H proszę o radę .
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Zamontowałem w swoim Opelku światła do jazdy dziennej http://allegro.pl/item1008367382_swiatl ... homol.html
, lampy posiadają trzy przewody + po stacyjce , - i trzeci do plusa pozycyjnych w celu wyłączenia świateł dziennych po włączeniu pozycyjnych.
Po podłączeniu świateł wszystko jest ok tzn. światła zapalaja się po przekręceniu kluczyka , a gasną w momencie włączenia swiateł pozycyjnych .
Problem pojawia się po uruchomieniu silnika , światła dzienne led nie gasną po włączeniu pozycyjnych tylko zaczynają mrugać. Wyglada jak by problemem bylo podwyższone napięcie z alternatora. Bardzo prosze o pomoc w tym temacie.
, lampy posiadają trzy przewody + po stacyjce , - i trzeci do plusa pozycyjnych w celu wyłączenia świateł dziennych po włączeniu pozycyjnych.
Po podłączeniu świateł wszystko jest ok tzn. światła zapalaja się po przekręceniu kluczyka , a gasną w momencie włączenia swiateł pozycyjnych .
Problem pojawia się po uruchomieniu silnika , światła dzienne led nie gasną po włączeniu pozycyjnych tylko zaczynają mrugać. Wyglada jak by problemem bylo podwyższone napięcie z alternatora. Bardzo prosze o pomoc w tym temacie.
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Witam
A co ma mieć wspólnego z OBD?
Połącz razem przewód sterujący i plus i dotknij do plusa instalacji, być może problemem nie jest za wysokie napięcie zasilania, a różnica pomiędzy napięciem sterującym a zasilającym.
Inne spadki napięć są w przypadku zasilania z akumulatora a inne przy pracującym alternatorze.
A w jakich miejscach podłączyłeś przewody?
Pozdrawiam
A co ma mieć wspólnego z OBD?
Połącz razem przewód sterujący i plus i dotknij do plusa instalacji, być może problemem nie jest za wysokie napięcie zasilania, a różnica pomiędzy napięciem sterującym a zasilającym.
Inne spadki napięć są w przypadku zasilania z akumulatora a inne przy pracującym alternatorze.
A w jakich miejscach podłączyłeś przewody?
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Witam
Teoretycznie taki układ powinien działać bez problemów, bo pozycyjne nie spowodują nadmiernych spadków napięcia.
Spróbuj podłączyć jak pisałem, czyli minus do minusa, a dwa pozostałe, czyli plus i sterowanie razem do jednego punktu. Sprawdzimy, czy to wyższe napięcie, czy coś innego zakłóca pracę.
Pozdrawiam
Teoretycznie taki układ powinien działać bez problemów, bo pozycyjne nie spowodują nadmiernych spadków napięcia.
Spróbuj podłączyć jak pisałem, czyli minus do minusa, a dwa pozostałe, czyli plus i sterowanie razem do jednego punktu. Sprawdzimy, czy to wyższe napięcie, czy coś innego zakłóca pracę.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony środa 05 maja 2010, 14:40 przez Pyra, łącznie zmieniany 1 raz.
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
-
- Posty: 602
- Rejestracja: wtorek 29 lip 2008, 02:49
- Lokalizacja: podlasie
Tak, to jest dobry sposób na ominięcie Twojego problemuastan1 pisze:Czy można wstawić przekaźnik w układ i wyeliminować trzeci przewód ?
Przekaźnik trzeba zastosować np. taki jak w tej aukcji (+ po stacyjce podłączasz do 87a , + świateł dziennych do 30 , 85 łączysz z kablem + zasilającym żarówki świateł mijania , do 86 podłączasz - ).
PS. Jakie diody są zamontowane w tych światłach? Power ledy czy zwykłe (na fotkach z aukcji nic nie widać)?
Pozdrawiam
Witam wszystkich. W sobotę pobawię się z przekaźnikiem i później opiszę jakie przyniosło to efekty. Nie wiem jakie diody są w tych lampach , pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
[ Dodano: 8 Maj 2010, 16:57 ]
Witam wszystkich. Przekaźnik założony wg. instrukcji Piotrka K. , wszystko śmiga jak należy. Pozdrawiam .
[ Dodano: 8 Maj 2010, 16:57 ]
Witam wszystkich. Przekaźnik założony wg. instrukcji Piotrka K. , wszystko śmiga jak należy. Pozdrawiam .
-
- Posty: 602
- Rejestracja: wtorek 29 lip 2008, 02:49
- Lokalizacja: podlasie
Witam,Piotrek K. pisze:cieszę się że pomogem. Pozdrawiamastan1 pisze:wszystko śmiga jak należy.
Miałem ten sam problem w swojej Astrze H 1,7 CDTI. Po zastosowaniu dodatkowego przekaźnika wszystko śmiga jak należy.
Mam takie światła - okrągłe 18LED, 2x6W:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1434660627
---------------------------
Pozdrawiam
Mirano
Te światła nie mają 6 W, ściema z opakowania. Miałem tej samej firmy lampy, zakupione jako uszkodzone itd. Wadliwe były przewody -pourywane w środku, lub kondensatory wstawiona na 16V gdzie lampy były podłączane pod instalację w tirach - z opakowania wynikało że pracują na napięciu do 32V... Po naprawie świateł okazaywało się że lampy typu 28 led lub 24 led zamiast obiecanych 6 lub nawet 9,6 W w przypadku 29 led mają odpowiednio niecałe 2 W i około 2,4 W...
ILPT
I dobrze, bo mniej więcej tyle jest potrzebne.skaktus pisze:... Po naprawie świateł okazaywało się że lampy typu 28 led lub 24 led zamiast obiecanych 6 lub nawet 9,6 W w przypadku 29 led mają odpowiednio niecałe 2 W i około 2,4 W...
Dawniej światła do jazdy dziennej miały żarówkę 21W, takią samą jak np. w kierunkowskazach i bez problemu spełniały normę dla DRL.