Sterownik do kolorowych CREE
Sterownik do kolorowych CREE
Skad wziac sterownik do zasilania kolorowych CREE? Szukalem po DX oraz KAI i nie znalazlem zadnego, ktory dawalby 2V.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Re: Sterownik do kolorowych CREE
Zdecydowana większość sterowników będzie bez problemu współpracować z kolorowymi LEDami, problemem nie jest jednak napięcie, lecz prą wyjściowy. Jeśli sterownik posiada układ stabilizacji prądu, to można ten prąd zmienić tak aby przystosować do dowolnej diody. Jeśłl zadowala Cię prąd 350mA, możesz stosować AMCki, ewentualnie dolutowując jedną diodę prostowniczą w szereg, aby zmniejszyć moc strat w AMCku..Fluxor pisze:Skad wziac sterownik do zasilania kolorowych CREE? Szukalem po DX oraz KAI i nie znalazlem zadnego, ktory dawalby 2V.
Testowałem przetwornice step-down oparte o układ PT4105 i doskonale sobie dawały radę z prądami rzędu 1mA i mniej, a na PLEDzie było wtedy około 2V.
Podaj więcej danych a coś wymyślimy.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Calosc ma byc wykorzystana jako tylna lampka rowerowa.
Dioda z DXa
Zasilanie z 18650 albo CR123. Wszystko zalezy od tego w jakiej obuwie znajdzie sie calosc.
Dioda z DXa
Zasilanie z 18650 albo CR123. Wszystko zalezy od tego w jakiej obuwie znajdzie sie calosc.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
No to po kolei:
1. każdy driver oparty o AMC z 2 ich sztukami (można odlutować lub przeciąć ścieżkę) warto szeregowo dołączyć jedną diodę prostowniczą typu np: 1N400x (czyli 1N4001, 4002..) w celu redukcji wydzielanej na AMC mocy, przy naładowanym aku.
2. Pierwszy z brzegu z DX O ten z wymienionym rezystorem R22 na R36 lub bezpieczniej R39.
Pozdrawiam
PS: Przy takiej diodzie to Ci przeciwmgłowe lub STOP raczej wyjdzie
1. każdy driver oparty o AMC z 2 ich sztukami (można odlutować lub przeciąć ścieżkę) warto szeregowo dołączyć jedną diodę prostowniczą typu np: 1N400x (czyli 1N4001, 4002..) w celu redukcji wydzielanej na AMC mocy, przy naładowanym aku.
2. Pierwszy z brzegu z DX O ten z wymienionym rezystorem R22 na R36 lub bezpieczniej R39.
Pozdrawiam
PS: Przy takiej diodzie to Ci przeciwmgłowe lub STOP raczej wyjdzie
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Wazne ze bedzie mnie dobrze widac. Rowerzystow z badziewnymi lampkami za kilka zloty ledwo co widac.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Fluxor pisze:Wazne ze bedzie mnie dobrze widac.
Uważam, że najprościej będzie przerobić jakiś sterowniczek na AMC, jeśli chcesz regulację jasności, lub nawet STOP to da się łatwo zrobić.
Np. SKU6190 jest wdzięcznym obiektem do takich przeróbek.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Hydraulika - no problem Można zastosować zarówno czujniki ciśnienia na przewodach hamulcowych, lub mikroprzełączniki przy klamkach.
Dwa połączone równolegle styki pod jeden wolny port i masz gotowe.
Portów w takim ATtiny13 mamy dostępnych 5 (reset nie liczę)
1. PWM
2. pomiar napięcia aku
3. zmiana trybów
4. STOP
5. i jeszcze jakiś bajer, np wskazanie napięcia akusa, przez cykliczne serie mignięć osobnej diody sygnalizacyjnej.
Pozdrawiam
Dwa połączone równolegle styki pod jeden wolny port i masz gotowe.
Portów w takim ATtiny13 mamy dostępnych 5 (reset nie liczę)
1. PWM
2. pomiar napięcia aku
3. zmiana trybów
4. STOP
5. i jeszcze jakiś bajer, np wskazanie napięcia akusa, przez cykliczne serie mignięć osobnej diody sygnalizacyjnej.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Jak łatwo zrobić STOP?
Zmieniłem rowerek na typowego mieszczucha, który ma lamkę tylną z detekcją stop.
Jest tam zwykły czujnik bezwładnościowy, który przy zwalnianiu i wstrząsach włącza
tylne światełko na jakiś czas, jest też fotorezystor, który włącza światełko w ciemności.
W tej chwili nie mogę zrobić zdjęcia, ale zasada działąnia jak taka lampka LINK
Ale zastanawiam się nad zrobieniem takiego światełka do starego roweru,
chciałbym pracować w dwóch modach - tryb świecenia jako MID mode lub tylko 1 LED,
lub - tryb zwalniania jako HIGH mode lub 3 LED.
Jest tam zwykły czujnik bezwładnościowy, który przy zwalnianiu i wstrząsach włącza
tylne światełko na jakiś czas, jest też fotorezystor, który włącza światełko w ciemności.
W tej chwili nie mogę zrobić zdjęcia, ale zasada działąnia jak taka lampka LINK
Ale zastanawiam się nad zrobieniem takiego światełka do starego roweru,
chciałbym pracować w dwóch modach - tryb świecenia jako MID mode lub tylko 1 LED,
lub - tryb zwalniania jako HIGH mode lub 3 LED.
Pozdrawiam,
Michał
Michał
Witam
Zastanawia mnie sens stosowania czujnika przyspieszeń w tak prostej formie, bo jak wspomniałeś załącza stop tez przy wstrząsach, jadąc po "polskich drogach" masz z tyłu niezłą dyskotekę. Chyba jedna lepiej zastosować klasyczne styki przy klamkach, lub selektywny czujnik przyspieszeń, działający tylko w jednym kierunku.
Z resztą, nie będzie problemu...
Pozdrawiam
Zastanawia mnie sens stosowania czujnika przyspieszeń w tak prostej formie, bo jak wspomniałeś załącza stop tez przy wstrząsach, jadąc po "polskich drogach" masz z tyłu niezłą dyskotekę. Chyba jedna lepiej zastosować klasyczne styki przy klamkach, lub selektywny czujnik przyspieszeń, działający tylko w jednym kierunku.
Z resztą, nie będzie problemu...
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.