Instrukcja obsługi Astrolux FT03
Instrukcja obsługi Astrolux FT03
Witam,
Dotarł do mnie długo wyczekiwany Astrolux FT03. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne.
Mam zapytanie, czy posiada ktoś może przetłumaczoną instrukcję do powyższego modelu?
Maja znajomość angielskiego ogarnia większość zagadnień, aczkolwiek jeżeli ktoś posiada w języku polskim to bym poprosił.
Dotarł do mnie długo wyczekiwany Astrolux FT03. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne.
Mam zapytanie, czy posiada ktoś może przetłumaczoną instrukcję do powyższego modelu?
Maja znajomość angielskiego ogarnia większość zagadnień, aczkolwiek jeżeli ktoś posiada w języku polskim to bym poprosił.
Ostatnio zmieniony wtorek 16 kwie 2019, 11:14 przez Marcel88, łącznie zmieniany 1 raz.
pogotowie elektroenergetyczne, strażak-ratownik OSP Mrągowo
Nie ma oficjalnej polskiej instrukcji do niej. W zasadzie jedyne co to tylko przetłumaczenie.
A czego nie rozumiesz ?
A czego nie rozumiesz ?
Moje recenzje oświetlenia na YouTube
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
W załączniku instrukcja w języku polskim
- Załączniki
-
- Astrolux FT03 PL.pdf
- (913.51 KiB) Pobrany 970 razy
pogotowie elektroenergetyczne, strażak-ratownik OSP Mrągowo
Od takich tłumaczeń wolę już oryginalny angielski. Pokaleczona ta instrukcja strasznie.
Ale chwała Ci za chęć podzielenia się z innymi.
Ale chwała Ci za chęć podzielenia się z innymi.
Moje recenzje oświetlenia na YouTube
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
raz kiedyś próbowałem i nie udało się. Ja i tak włączam teraz lockout yo się nie świeci i wiem od razu kiedy jest w tym trybie
Ostatnio zmieniony wtorek 03 gru 2019, 19:57 przez marcus, łącznie zmieniany 1 raz.
Znalezione, nie testowałem
Być może można to zrobić całkowicie, ale nie czytałem wątku. Jak chcesz lekturkę to masz http://budgetlightforum.com/node/67503This may have been mentioned before, but a glitch in Narsil 1.3 allows you to easily turn off the LEDs in the side switch. Ramp the brightness up or down and quickly click immediately after ramping. Now, the switch LEDs are off until you use your light again.
Moje recenzje oświetlenia na YouTube
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Robi się to wchodząc w tryb sprawdzania baterii:
3 szybkie kliki aby sprawdzić baterię, po tych klikach przytrzymujesz włącznik aż latarka szybko mrugnie najpierw 2 razy, a po chwili mrugnie jeszcze 1 raz. Po ostatnim mrugnięciu wciskasz włącznik 1 raz i gotowe.
Żeby włączyć latarkę pierwszy raz po wyłączeniu podświetlenia musisz przytrzymać guzik, bo przez pierwsze parę/naście sekund trochę wariuje, ale potem normalnie możesz włączać i wyłączać i przycisk nie będzie się świecił
No i musisz od razu włączyć latarkę, jak odkręcisz ogonek bez włączania latarki ustawienie wróci z powrotem, ale jak po ustawieniu najpierw włączysz, to potem możesz sobie odkręcać i przykręcać do woli
Ta metoda dotyczy przycisku kiedy latarka jest wyłączona, bo np. mrugania przy osiąganiu najniższego/najwyższego poziomu świecenia nie da się wyłączyć, a przynajmniej ja nie słyszałem by się dało
Aby wrócić z powrotem do podświetlania przycisku, postępujesz tak samo, z tym że na końcu nie klikasz 1 raz, tylko 2 razy
_________________________________________
EDIT: da się CAŁKOWICIE wyłączyć podświetlenie
Latarka po wejściu w tryb baterii i przytrzymaniu włącznika mruga w następujących konfiguracjach:
- 2 razy, potem 1 raz
- 2 razy, potem 2 razy
- 2 razy, potem 3 razy
- 4 razy
*w tej kolejności w której wypisałem
Konfigurację 2-1 już opisałem, wyłącza podświetlenie dla wyłączonej latarki.
Przy konfiguracjach 2-2 i 4 nie zauważyłem by cokolwiek się zmieniło, podświetlenie, ramping i turbo dalej działają tak samo...
...ale przy konfiguracji 2-3 (trzeba przeczekać całą pętlę w kolejności tak jak wyżej, czyli przytrzymujesz guzik, w momencie kiedy wchodzi konfiguracja 2-1 puszczasz go i czekasz aż do konfiguracji 2-3 - między nimi są 2-3 sekundy przerwy) po kliknięciu przycisku 1 raz włącznik nie świeci się wcale, ani przy odkręcaniu i dokręcaniu ogonka, ani przy dochodzeniu do najniższego i najwyższego poziomu świecenia, ani na wyłączonej latarce, więc jeśli o to Ci chodzi żeby nie świecił dosłownie wcale, to poczekaj na pętlę w której latarka mruga najpierw 2 razy, a potem jeszcze 3
I jak już ustawisz kompletny brak podświetlenia, ale potem stwierdzisz, że jednak wróciłbyś do braku podświetlenia tylko przy wyłączonej latarce, to musisz najpierw dezaktywować obecny tryb, czyli zrobić to samo, tylko że po tych 3 mrugnięciach klikasz włącznikiem 2 razy (1 klik to aktywacja trybu, 2 kliki to dezaktywacja trybu), i dopiero po tym załączyć ten który opisałem jako pierwszy
*metoda dla trybu ramping, dla mode-set nie wiem jak to zrobić, być może tak samo
3 szybkie kliki aby sprawdzić baterię, po tych klikach przytrzymujesz włącznik aż latarka szybko mrugnie najpierw 2 razy, a po chwili mrugnie jeszcze 1 raz. Po ostatnim mrugnięciu wciskasz włącznik 1 raz i gotowe.
Żeby włączyć latarkę pierwszy raz po wyłączeniu podświetlenia musisz przytrzymać guzik, bo przez pierwsze parę/naście sekund trochę wariuje, ale potem normalnie możesz włączać i wyłączać i przycisk nie będzie się świecił
No i musisz od razu włączyć latarkę, jak odkręcisz ogonek bez włączania latarki ustawienie wróci z powrotem, ale jak po ustawieniu najpierw włączysz, to potem możesz sobie odkręcać i przykręcać do woli
Ta metoda dotyczy przycisku kiedy latarka jest wyłączona, bo np. mrugania przy osiąganiu najniższego/najwyższego poziomu świecenia nie da się wyłączyć, a przynajmniej ja nie słyszałem by się dało
Aby wrócić z powrotem do podświetlania przycisku, postępujesz tak samo, z tym że na końcu nie klikasz 1 raz, tylko 2 razy
_________________________________________
EDIT: da się CAŁKOWICIE wyłączyć podświetlenie
Latarka po wejściu w tryb baterii i przytrzymaniu włącznika mruga w następujących konfiguracjach:
- 2 razy, potem 1 raz
- 2 razy, potem 2 razy
- 2 razy, potem 3 razy
- 4 razy
*w tej kolejności w której wypisałem
Konfigurację 2-1 już opisałem, wyłącza podświetlenie dla wyłączonej latarki.
Przy konfiguracjach 2-2 i 4 nie zauważyłem by cokolwiek się zmieniło, podświetlenie, ramping i turbo dalej działają tak samo...
...ale przy konfiguracji 2-3 (trzeba przeczekać całą pętlę w kolejności tak jak wyżej, czyli przytrzymujesz guzik, w momencie kiedy wchodzi konfiguracja 2-1 puszczasz go i czekasz aż do konfiguracji 2-3 - między nimi są 2-3 sekundy przerwy) po kliknięciu przycisku 1 raz włącznik nie świeci się wcale, ani przy odkręcaniu i dokręcaniu ogonka, ani przy dochodzeniu do najniższego i najwyższego poziomu świecenia, ani na wyłączonej latarce, więc jeśli o to Ci chodzi żeby nie świecił dosłownie wcale, to poczekaj na pętlę w której latarka mruga najpierw 2 razy, a potem jeszcze 3
I jak już ustawisz kompletny brak podświetlenia, ale potem stwierdzisz, że jednak wróciłbyś do braku podświetlenia tylko przy wyłączonej latarce, to musisz najpierw dezaktywować obecny tryb, czyli zrobić to samo, tylko że po tych 3 mrugnięciach klikasz włącznikiem 2 razy (1 klik to aktywacja trybu, 2 kliki to dezaktywacja trybu), i dopiero po tym załączyć ten który opisałem jako pierwszy
*metoda dla trybu ramping, dla mode-set nie wiem jak to zrobić, być może tak samo