Temat poruszyłem z innej strony - napisałem do BG ot takie luźne zapytanie reklamacyjne, że latarka szwankuje. Opisałem co i jak, przewinęło się kilka maili, dosłałem szczegółowe zdjęcia i film na YT, że problem rzeczywiście występuje, kolejna przemiana maili i... rozwiązanie według BG jest takie, żebym wyjmował baterie jak jej nie używam
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Zaostrzyłem ton i w odpowiedzi otrzymałem propozycję zwrotu 55zł połączoną ze zrzeczeniem się prawa do gwarancji. Hmmm, zawsze coś... napisałem dalej zapytanie czy nie mogą mi zamiennego drivera dosłać - i temat na razie stoi. Liczę na lepsze rozwiązanie
Latarkę kupiłem w listopadzie 2017. Miło, że w ogóle próbują cokolwiek zrobić, mało bo mało, ale sam jestem zaskoczony, że istnieje jakakolwiek gwarancja z Chin
![:)](./images/smilies/usmiech.gif)