Banggood
Po prostu napisz do nich na cservice@banggood.com i zapytaj czemu nie wysyłają. Długo czekasz?
Opcja którą znalazłeś służy do anulowania zamówienia i wystąpienia o zwrot.
Opcja którą znalazłeś służy do anulowania zamówienia i wystąpienia o zwrot.
Ej no!
Dopiero co, za namową i wsparciem forumowych Kolegów "awansowałem" z Ali
i większość zbytkownych drobiazgów technologicznych robię na BG i GB.
Faktycznie już nie pamiętam tamtych standardów, jak wiadomo różnicę najlepiej widać gdy coś się pogarsza w drugą stronę - polepszenia, praktycznie się nie dostrzega.
A przesyłka jest: "Shipped" Chyba wcześniej nie przywiązywałem wagi do tego statusu i niepotrzebnie podniosłem raban.
Dzięki.
Dopiero co, za namową i wsparciem forumowych Kolegów "awansowałem" z Ali
i większość zbytkownych drobiazgów technologicznych robię na BG i GB.
Faktycznie już nie pamiętam tamtych standardów, jak wiadomo różnicę najlepiej widać gdy coś się pogarsza w drugą stronę - polepszenia, praktycznie się nie dostrzega.
A przesyłka jest: "Shipped" Chyba wcześniej nie przywiązywałem wagi do tego statusu i niepotrzebnie podniosłem raban.
Dzięki.
Zamówiłem 02/02/2017 nowe drivery convoya i ni widu ni słychu, po miesiącu zamówiłem znowu, bo i tak mi potrzebne i ani jedne, ani drugie nie dotarły. Wysyłka nierejestrowana i bez ubezpieczenia. Według trackingu do granicy Chin, ta pierwsza paczka powinna być u mnie najpóźniej 05/02/2017. Straciłem pieniądze bezpowrotnie, czy jeszcze jest jakiś sposób na odzyskanie?
Banggood nigdy nie robił problemu z ponowną wysyłką.
Nierejestrowane idą różnie. Może to być nawet 60 dni.
Pisz na support to się dowiesz.
Nierejestrowane idą różnie. Może to być nawet 60 dni.
Pisz na support to się dowiesz.
Ostatnio zmieniony środa 05 kwie 2017, 05:53 przez mappy, łącznie zmieniany 1 raz.