Convoy M1 z "turbo dopałką"
Pad termalny przewodzi ciepło z diody do podłoża a to leży bezpośrednio na powierzchni obudowy latarki, a mi chodzi o to,że tutaj jest chyba tak, że pomiędzy podłożem diody a obudową latarki jest długi dystans, który jest poniekąd akumulatorem ciepła odizolowanym z boków komorą powietrzną od obudowy latarki.
Pzdr
Pzdr
fazi, tu jest tak samo. Tylko pomiędzy podłożem diody a podłożem obudowy latarki jest ten wspomniany dystans. Nie ma tu żadnego problemu z odbiorem ciepła i transportem na obudowę latarki.
Moje sterowniki:
AHE+ v1
KHE
v201 / v211
AHE+ v1
KHE
v201 / v211
M1 ma zintegrowaną głowicę. Podstawa głowicy ma miejsce na MCPCB 20mm.
Oryginalnie jest MCPCB 20mm.
Taki układ jest wykorzystany. Transport ciepła odbywa się z diod na Noctigon 3x XP - dystans mosiężny - Noctigon 20mm.
Całość jest zlutowana (Noctigon 20mm jest z góry zeszlifowany w celu zlutowania z dystansem).
Moduł jest osadzony na dobrej paście i dokręcony śrubkami (oryginalny układ montażu MCPCB w M1)
Od góry moduł jest dociskany przez szybkę i optykę.
Oryginalnie jest MCPCB 20mm.
Taki układ jest wykorzystany. Transport ciepła odbywa się z diod na Noctigon 3x XP - dystans mosiężny - Noctigon 20mm.
Całość jest zlutowana (Noctigon 20mm jest z góry zeszlifowany w celu zlutowania z dystansem).
Moduł jest osadzony na dobrej paście i dokręcony śrubkami (oryginalny układ montażu MCPCB w M1)
Od góry moduł jest dociskany przez szybkę i optykę.
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
darek.l(małpa)interia.pl
Fabrycznie pod podłożem jest pasta więc jest gorsze oddanie ciepła w porównaniu do moda gdzie mamy po drodze zalutowany mosiądz
Ostatnio zmieniony sobota 22 paź 2016, 19:14 przez vin324pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
To akurat nie prawda. Pasta jest i tu, i tu. W jednej z latarek jest dodatkowo kilka elementów, każdy wprowadza swoją rezystancję termiczną. Sumaryczna ścieżka termiczna emiter-obudowa jest dłuższa (większa rezystancja).vin324pl pisze:Fabrycznie pod podłożem jest pasta więc jest gorsze oddanie ciepła w porównaniu do moda gdzie mamy po drodze zalutowany mosiądz
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
To prawda że pasta jest tu i tu ale w modzie mamy większą pojemność cieplną bo pasta dławi chłodzenie dopiero za walkiem mosiężnym. Tryb turbo używany jest chwilowo więc moim zdaniem walek który jest zalutowany do podloża pochłonie sporo ciepla z leda. Ale dopiero pomiar kamerą by to mógł rozstrzygnąć..
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Tak. Pochłonie i zgromadzi. Po drodze na zewnątrz jest jednak większa rezystancja termiczna. Napisałeś że mniejsza, a to prawdą nie jest. Poza tym duża pojemność cieplna wnętrza nie jest zaletą.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Chyba dlatego że mamy dużo ciepla zaakumulowanego wewnątrz materialu a małą powierzchnię oddawania ciepła, dlatego radiatory mają budowę biegunowo odleglą od monolitu
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Tutaj masz opis sterownika (także w pierwszym poście) - prądy na poszczególnych trybach już znasz - resztę sobie policz - w zależności od pojemności użytego ogniwa.ychu pisze:Jakie tryby/czasy i chyba będę zamawiał😁
Pzdr