FastTech

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
pook
Posty: 34
Rejestracja: wtorek 08 paź 2013, 20:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: pook »

Jedno z zamówień wysłane 2016-02-26 Sweden post przez miesiąc miało status "Local mail tracking" a 2016-04-08 zmieniło status na w Warszawie.
Mam wiec nadzieje że inne zamówienia wysłane przez Sweden post też zaraz będą w kraju.
Gorz
Posty: 10
Rejestracja: niedziela 19 kwie 2015, 09:28
Lokalizacja: Lyck

Post autor: Gorz »

Kilka razy zamawiałem w fastech. Albo ja mam pecha albo to norma nigdy nie dostałem towaru szybciej niż po 35 dniach od zadeklarowanego nadania towaru. Już z 2 razy zakładałem im spory na paypal a oni twardo mi wypisują że są sklepem z hk i to jest daleko. Japończycy uktórych czasem kupuję dają radę w 14 dni chińczycyz kontynentu też banggood przeważnie 7-10 dni nawet gearbest na którym psy wieszają średnio w tydzień maks dwa tygodnie dosyła raz się zdarzyło że czekałem miesiąc. Kiedyś złośliwie napisałem że jest 21 wiek a hk jest jednym z najbardziej rozwiniętych miast świata i jak można z pekinu i tokyo w 14 dni dosłać towar to powinno się dać i z hk.
Gorz
rafiak
Posty: 78
Rejestracja: poniedziałek 16 gru 2013, 20:01
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: rafiak »

Mi też najdłużej zawsze idą z Fasttech przesyłki. @Gorz: Bierzesz przesyłkę rejestrowaną czy nierejestrowaną ?
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

Fasttech leci w kulki ostatnio.
Mam ticketa sprzed 4 dni z czasem oczekiwania 86 Fasttech business hours. Założenie sporu na PP nic nie zmieniło.
My flashlight is smaller than yours...
Gorz
Posty: 10
Rejestracja: niedziela 19 kwie 2015, 09:28
Lokalizacja: Lyck

Post autor: Gorz »

rafiak z tego co pamiętam jedna chwała rejestrowana czy nie. Dlatego jak muszę coś u nich kupić biorę najtańszą - zwykle to są drobiazgi.
Założenie sporu na pp w fastech ma taki skutek że "wstrzymują" procedurę realizacji wysyłki :) nawet jak została wysłana 40 dni temu. Ubaw aż po pachy kupuję u nich jak muszę. A ponieważ ostatnio miałem 2 przeboje z banggood to zostaje mi tylko gearbest aż na nich też się obrażę. W końcu do Bydgoszczy będę jeździł.....
Problem w tym że poszczególne sklepy mają nie zawsze wymienną ofertę, tego co potrzebuję nie ma w dx czy innych sklepach z którymi mam doświadczenia. Cena nie zawsze jest argumentem w przypadku takich sklepów jak gb.
Gorz
Awatar użytkownika
smokuxx1987
Posty: 2113
Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
Lokalizacja: Krosno

Post autor: smokuxx1987 »

Panowie ile teraz trzeba pkt nazbierać na FT żeby przyznali gift certificate?
Mam coś ponad 11 i żadnego kodu jeszcze nie widać.
Awatar użytkownika
Jacek318
Posty: 684
Rejestracja: środa 19 gru 2012, 21:39
Lokalizacja: Haga

Post autor: Jacek318 »

Kod: Zaznacz cały

What are rebate points?

You can exchange for a $10 gift certificate for every 10 active rebate points collected.

To use gift certificates, simply enter them during checkout, under payment options. Gift certificates are non-refundable but are otherwise good as cash.
Wychodzi na to że podczas płatności możesz zużyć.
Awatar użytkownika
smokuxx1987
Posty: 2113
Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
Lokalizacja: Krosno

Post autor: smokuxx1987 »

Tylko nie wiem jak zamienić te pkt na kod rabatowy.
witos
Posty: 150
Rejestracja: czwartek 15 sie 2013, 13:43
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: witos »

Masakra z tym FastTechem. 4.04 zamówienie a od 12.04 tracking i... Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Wysyłka rejestrowanym SingPostem... :sad:
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

Napisałem do nich w sprawie mojej paczki z lutego, której status zatrzymał się na "local mail tracking" (poczta szwedzka), to kazali mi czekać 60 dni :!: aż skontaktują się z pocztą i wyjaśnią sprawę.
Dam im 14 dni i zakładam spór. Nie śpieszy mi się z wysyłką, bo było to zamówienie złożone z powodu promocji 15 czy 20% na wszystko.
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

Ja mój spór wczoraj przekształciłem w roszczenie.
M
My flashlight is smaller than yours...
Awatar użytkownika
JacaGlaca
Posty: 181
Rejestracja: poniedziałek 26 sty 2015, 10:12
Lokalizacja: z fotela.

Post autor: JacaGlaca »

Dla niecierpliwych :-) U mnie po ponad dwóch miesiącach wreszcie zmiana statusu:

1 Order Shipment recorded 2016-02-19 05:00:00 Hong Kong
2 Item received for processing 2016-02-20 10:08:00 Unknown
3 Order departed on flight from origin 2016-02-24 02:34:00 Singapore
4 Order departed from sorting hub 2016-03-03 11:11:00 Sweden
5 Local mail tracking 2016-03-12 22:01:18
6 Order received into final destination country 2016-04-26 20:47:00
Nadejście przesyłki 2016-04-26 20:47 International Postal System
2 Przygotowanie przesyłki do doręczenia 2016-04-27 07:27 UP Warszawa 89
3 Przekazanie przesyłki do doręczenia 2016-04-27 07:27 UP Warszawa 89
Mactronic Black Eye @Noctigon XP16 V2 XP-L V6 3C LED /Nanjg 105c 2,1A
BLF Special Edition X6 CREE XM-L2 U2-3C 1A/3C
BLF A6 CREE XPL 1600LM 7/4modes EDC
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

Moja przesyłka dziś dotarła. 2.5 miesiąca od zakupu.
M
My flashlight is smaller than yours...
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

sp5it pisze:Fasttech leci w kulki ostatnio.
Mam ticketa sprzed 4 dni z czasem oczekiwania 86 Fasttech business hours. Założenie sporu na PP nic nie zmieniło.
Potwierdzam, też miałem ticketa, na szczęście dziś wysłali.
Już powoli traciłem cierpliwość, sprawa mocno przypominała mi starcie z GB w sprawie nieszczęsnych Olightów s80, czyli traktowanie klienta jak niedorozwiniętego umysłowo :evil:
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

Dzisiaj dostałem zwrot pieniędzy za paczkę, którą zamówiłem na początku lutego. Założyłem ticket, a po kilku dniach już w innym wątku napisali do mnie, że paczka do nich wróciła, ponieważ zawierała ogniwa i wykonają zwrot środków.
Niestety nawet nie pokwapili się aby wysłać wszystko jeszcze raz, a w zamówieniu użyłem dostępnego w tym czasie kodu -20% na wszystko.
Dodatkowo straciłem 10PLN na różnicy w kursie USD. :evil:
ODPOWIEDZ