Gearbest
Też nie mam powodów aby plusować czy minusować dany sklep, a zamawiam z przeróżnych, w każdym z nich przerabiałem reklamacje, akurat w GB miałem uszkodzony sprzęt na ponad 100$, poprosili o przesłanie filmu z pokazanym uszkodzeniem, po czym zaproponowali 3 rozwiązania, wszystko szybko sprawnie. Widzę że będę musiał uważać przy kolejnych zamówieniach, szukając alternatywy gdzie indziej. Aha nikt mi nie proponował wspołpracy, nie jestem TW
-
- Posty: 491
- Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
- Lokalizacja: Żyrardów
Czy to przypadek? Trudno jest mi to jednoznacznie ocenić. Wynika to z faktu, że paczkę, która zamówiłem w listopadzie 2015 roku, wysłali w kilku mniejszych paczkach. Nie dotarły powerbanki, gdy napisałem do nich poinformować ich o tym fakcie początkowo chcieli, abym zapłacił 50%, ale po kilku wiadomościach postanowili wysłać mi ponownie dwa powerbanki. Są w Warszawie i czekam aż listonosz mi je przyniesie. Inną paczkę wysłali dopiero po 2,5 tygodnia.ElSor pisze:zieloczek100, zauważ, że dla nich jesteś kimś innym niż zwykłym klientem. Dostałeś kilka rzeczy do wypromowania ich i nie pozwolą sobie na to, żeby zaprzepaścić to, czego dokonałeś. W zamian za to będą próbowali wykiwać 10 innych osób zwracając np tylko 50% wartości niedostarczonego zamówienia czy też przez ich punkty rabatowe ... jakiś ułamek osób na to się da nabrać i dopną tym sposobem swego celu.
Nie ma na tym forum nikogo innego, kto jest tak bardzo zadowolony ze współpracy z nimi, jak Ty. Przypadek?
Miało się coś poprawić z początkiem tego roku w Gearbesti chyba faktycznie się poprawiło. Zamówiłem w Gearbest latarki i inne rzeczy, łącznie 10 przedmiotów, tego samego dnia złożyłem zamówienie w Banggood, z tym, że tylko na dwie rzeczy, dotarły do mnie w tym samym dniu.
Faktycznie, gdy nie mają czegoś na stanie okres oczekiwania jest dosyć długi... no cóż, zdarza się.
Na zamówione około 10 paczek w Gearbest dotarły wszystkie (powerbanki są w Warszawie, co prawda długo czekałem, ale...), i w ostatnim czasie jest coraz lepiej. I kiedy sprawdzam sobie ceny i w Gearbest widzę, że cena jest konkurencyjna z innymi sklepami, a wartość zamówienia mogę obniżyć sobie o -30%, następnie zrobię krótki film i znowu zdobędę jakieś punkty...
Słuchajcie, to jest wolny rynek, kupujcie gdzie chcecie, ja ze swojej strony mogę polecić zakupy w tym sklepie, głównie ze względu na ceny/punkty, z którymi ceny niektórych produktów to śmieszne ceny.
Skoro administracja forum swiatelka.pl nie zezwala na promowanie tych sklepów, jak wspomniałem wcześniej, Wasze forum, Wasz regulamin, my musimy się dostosować.
Absolutnie nie mamy wolnego rynku.
Ale ElSor ma rację jeśli idzie o kombinowanie przy recenzji produktów. Jest to swojego rodzaju aberracja, więc nie dziwi mnie opinia administracji. Twoim zdaniem wszystko jest OK, skoro opinie o produktach zostały wcześniej "opłacone"?
Oczywiście masz rację w ww. kwestii, oraz z tym że jest poprawa jakości usług. Kupiłem produkt w dobrej cenie (15$) i wysłali paczkę z trackingiem (za którego nie zapłaciłem). Zagubione wcześniej paczki wysłali ponownie. Niemniej jednak mieli sporą wpadkę.ElSor pisze:zieloczek100
Skoro administracja forum swiatelka.pl nie zezwala na promowanie tych sklepów, jak wspomniałem wcześniej, Wasze forum, Wasz regulamin, my musimy się dostosować.
Ale ElSor ma rację jeśli idzie o kombinowanie przy recenzji produktów. Jest to swojego rodzaju aberracja, więc nie dziwi mnie opinia administracji. Twoim zdaniem wszystko jest OK, skoro opinie o produktach zostały wcześniej "opłacone"?
-
- Posty: 491
- Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
- Lokalizacja: Żyrardów
Dlaczego twierdzisz, że nie mamy wolnego rynku? Nie chce kupić danego produktu w sklepie X, kupię go w sklepie Y.Jacek318 pisze:Absolutnie nie mamy wolnego rynku.
.
.
.
.
.
Ale ElSor ma rację jeśli idzie o kombinowanie przy recenzji produktów. Jest to swojego rodzaju aberracja, więc nie dziwi mnie opinia administracji. Twoim zdaniem wszystko jest OK, skoro opinie o produktach zostały wcześniej "opłacone"?
A jakim samochodem jeździsz, jakiego telefonu używasz, jaką latarką świecisz? Czy nie kupiłeś danego produktu (kupując nowy), czy nie szukasz recenzji, czy wszelakie recenzje na youtube, to nie jedna wielka opłacona z góry promocja danego produktu? W ostatnich dniach obejrzałem kilka recenzji Samsunga S7, i te slogany, najlepszy telefon 2016 ! itp, a gdzie porównanie do innych telefonów? Przecież to samo było już wcześniej... Ale czy jeżeli używasz telefon Samsunga, czy nie polecisz go komuś innemu?
Czasami z ciekawości sam zamówię jakiś produkt, i zwyczajnie go wyrzucę... bo jest tani, i nic nie warty.
Ja nie mam nic przeciwko reklamie opłaconej z góry, pod warunkiem, że mówi sie dobrze o produkcie dobrym, a wszystkie odniesienia do Samsunga S6, względem S7 są, bez sensu, bo wiele osób wymienia telefon co dwa lata, a porównania do S5 brak, a dlaczego?.... i tak dalej.
Kupione opinie i recenzje może nie są nieprawdziwe czy jakoś nierzetelne, ale na pewno mocno naciągane. Gdyby było inaczej to nie musiałyby być opłacane. Ja jestem przeciwny takim praktykom, bo nie dość że wszędzie próbują nas dymać na każdym kroku to i na forum takim jak światełka szukając rzetelnych informacji możemy zostać wprowadzeni w błąd. Gearbest to nie jest zbyt dobry sklep o czym przekonało się wielu i pisanie że jest dobry w zamian za produkty naprawdę nie jest w porządku. Jak chcą odbudować zaufanie i odzyskać klientów to niech to robią uczciwie.
Albo jak ktoś chce pisać takie sponsorowane recenzje to spoko, ale niech na samym początku wyraźnie zaznaczy że dany sklep mu za to płaci tak żeby inni wiedzieli żeby podejść do tego z dystansem, tak jak do zwykłych reklam gdzie jest hasło "reklama" i nie ma żadnych wątpliwości że ktoś płaci abyśmy je zobaczyli.
Albo jak ktoś chce pisać takie sponsorowane recenzje to spoko, ale niech na samym początku wyraźnie zaznaczy że dany sklep mu za to płaci tak żeby inni wiedzieli żeby podejść do tego z dystansem, tak jak do zwykłych reklam gdzie jest hasło "reklama" i nie ma żadnych wątpliwości że ktoś płaci abyśmy je zobaczyli.
Chyba nie wiesz co to jest wolny rynek. Mamy rynek silnie regulowany. Między innymi dlatego europejska gospodarka zdycha.
Nie muszę się produkować bo Manekinen, wszystko wyjaśnił. Ponadto parę miesięcy temu czytałem informacje o różnych nieprawidłowościach na BLF, w niektórych tematach padały dość cierpkie słowa.zieloczek100 pisze: Dlaczego twierdzisz, że nie mamy wolnego rynku? Nie chce kupić danego produktu w sklepie X, kupię go w sklepie Y.
Do mnie właśnie z GB przyszedł kozik Sanrenmu 710. Przesyłką poleconą, mimo że takiej nie zamawiałem. Jest to co zamówiłem, tanio i rozsądnie szybko- 18 dni. Moje pierwsze i chyba nie ostatnie zamówienie u nich.
Zdaje sobie sprawę też z tego, że w takich wysyłkowych sklepach bywa różnie. Mam to też wliczone w życiowy kosztorys, że gdzieś coś nie wypali. Na podobnej zasadzie początkowe zakupy w Banggood mnie powinny zrazić, a kupuje dalej bo maja dobre wsparcie klienta i ciekawy system rabatów za punkty które łatwo zdobyć.. Kilka rzeczy było niezgodnych z opisem- dioda podróbka itp. Zawsze problem był rozwiązywany szybko i na korzyść klienta. Dlatego nie obrażałbym się na waszym miejscu na GB za jakieś problemy, o ile mają dobrą politykę prokonsumencką i są uczciwi. Złych ich stron jeszcze nie doświadczyłem i niech tak zostanie.
Fakt faktem, odrobinę wkurzają i zamącają faktyczny stan podpłacone recenzje... Ale przed nimi też nie da już się chyba uciec. Czy to jakiś artykuł w prasie, czy na portalach tematycznych... Też nie wszędzie znajdziemy opis "artykuł sponsorowany". Mam taki nawyk- jak jest zbyt hura super duper hiper to dziele przez 2 Jak zawsze trzeba zachować zdrowy rozsądek i w ostateczności wykorzystać płatność zwrotną jako bat na nieuczciwego sprzedawcę.
Zdaje sobie sprawę też z tego, że w takich wysyłkowych sklepach bywa różnie. Mam to też wliczone w życiowy kosztorys, że gdzieś coś nie wypali. Na podobnej zasadzie początkowe zakupy w Banggood mnie powinny zrazić, a kupuje dalej bo maja dobre wsparcie klienta i ciekawy system rabatów za punkty które łatwo zdobyć.. Kilka rzeczy było niezgodnych z opisem- dioda podróbka itp. Zawsze problem był rozwiązywany szybko i na korzyść klienta. Dlatego nie obrażałbym się na waszym miejscu na GB za jakieś problemy, o ile mają dobrą politykę prokonsumencką i są uczciwi. Złych ich stron jeszcze nie doświadczyłem i niech tak zostanie.
Fakt faktem, odrobinę wkurzają i zamącają faktyczny stan podpłacone recenzje... Ale przed nimi też nie da już się chyba uciec. Czy to jakiś artykuł w prasie, czy na portalach tematycznych... Też nie wszędzie znajdziemy opis "artykuł sponsorowany". Mam taki nawyk- jak jest zbyt hura super duper hiper to dziele przez 2 Jak zawsze trzeba zachować zdrowy rozsądek i w ostateczności wykorzystać płatność zwrotną jako bat na nieuczciwego sprzedawcę.
Ja napiszę tyle, że gearbest zachowuje się i tak znacznie bardziej moralnie niż nasi sklepikarze chyba każdy dobrze wie, jak wygląda pozycjonowanie w google itd, zresztą sami mamy tutaj na forum dużo przykładów. Ja tam kupuję, bo jest tanio i ZAWSZE mam ochronę-na chargebacku kończąc. Jak jest gdzieś taniej to tam kupuję, jeszcze nigdy nie czytałem recenzji na stronach sklepu bo to oczywiste dla mnie, że te niepochlebne będą usuwane, jak nie od razu to po czasie.
Przeczytałem sporo negatywnych opinii na temat gearbest.com i też miałem wątpliwości. Zaczynałem kupować u nich od drobiazgów wszystko było w porządku, przesyłki nie tak szybkie jak w banggood gdzie często towar dochodzi już po tygodniu ale też bez dramatu nie tak jak w fasttech gdzie nie zdarzyło mi się aby towar dotar szybciej niż po 35 dniach. Gearbest zwykle wyrabia się w 14 dniach ale czasem dostaje po 7 dniach. Kupiłem u nich 5 latarek dla siebie i rodziny i z 2 dla znajomych praktycznie same convoy jakiś miniaturkę signfire i jedną nurkową brynite ta była najdroższa. Ostatnio kupiłem też nóż ganzo cenę mieli dumpingową kupowałem też słuchawki xiaomi itp. Kolega kupił u nich z 3 latarki ostatnia przyszła po 7 dniach. Mamy chyba jakieś zas...ne szczęście bo jak dotychczas wtopy nie było, ostatni convoy przyszedł z felernym driverem uwzględnili bez większego wniku reklamację ładnie przeprosili i dosłali w 12 dni nową. Niestety nie mogę tego powiedzieć o banggod bo jak kupiony u nich retraktor i to wcale nie taniocha rozwalił się po 4 rozciągnięciach linki musiałem napisać z 5 epistoł i to w końcu na ostro żeby wymienili ale i tak próbowali się targować oferując punkty o wartości 50% towaru. Uczciwie przyznam jednak że jak kupiłem u nich latarkę z 1,5 roku temu i przysłali z nie takim jak trzeba reflektorem to dali tyle punktów ile wart był zamienny reflektor u nich w sklepie. Ale na jedną reklamację wogóle nie odpowiedzieli.
Podsumowując smartphona za 500 usd bym pewnie w gearbest nie kupił ponieważ statystyki niezadowolonych jednak nie kłamią ale tańsze gadżety w tym latarki pewnie będę tam nadal zamawiał ceny mają czasami naprawdę dobre a i punkty za potwierdzenie daty otrzymania przesyłki to żadne przegięcie i pozwalają obniżyć cenę. Płacąc paypalem i tak nic nie ryzykuję.
Podsumowując smartphona za 500 usd bym pewnie w gearbest nie kupił ponieważ statystyki niezadowolonych jednak nie kłamią ale tańsze gadżety w tym latarki pewnie będę tam nadal zamawiał ceny mają czasami naprawdę dobre a i punkty za potwierdzenie daty otrzymania przesyłki to żadne przegięcie i pozwalają obniżyć cenę. Płacąc paypalem i tak nic nie ryzykuję.
Gorz
Gearbest wysyła równie szybko jak np banggood o ile posiada towar na stanie. Niestety chińskie sklepy wystawiają towar którego nie maja na stanie, chodzi o ta oby zaistnieć w sieci(wyszukiwarki) Jak masz pecha i kupisz coś czego nie ma w sklepie to możesz czekać niemal dwa miesiące. Na plus dla gearbest jest możliwość zakupu z 12% zwrotem, w Giving Assistant banggood oferuje 7%. Minusem tego sposobu kupowanie jest czekanie na zwrot od 15 do 60 dni. Ale jak komuś się nie śpieszy to BG może mieć najlepsze ceny.
-
- Posty: 175
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 19:31
- Lokalizacja: Wrocław
Prawdopodobnie tak. Ostatnio kupiłem 4 sztuki Panasów 3400 mAh i musiałem dopłacić za tracking. Nie można było odznaczyć tej opcji.Manekinen pisze:Everbuying zaczeło wymuszać dopłatę 2$ do trackingu jeśli zamawiamy baterie - w gearbest to samo?
Obrazek
Jest jednak jeden pozytywny aspekt mojego zakupu.
04.04 kupiłem akumulatory,
09.04. przyszła wiadomość, że je wysłali,
14.04. przesyłka była w Belgii a
19.04. akumulatory wylądowały u mnie w domu.
Ostatnio zamówiłem w GB kolejne rzeczy i ... trochę mnie zaskoczyli, bo zamówienie złożyłem 26.05 a 27-ego już miałem tracking! :O
Zamówiłem 2 rzeczy:
- Convoy L6 + 4 szt. aku 26650 od Liitokala (przy okazji, najlepsza cena - 4,14$/szt. i "podobno" są oryginalne, pojemność sprawdzę za 3 tygodnie jak już będę w domu)
- Jeatbeam mini
Obie przesyłki wysłane jak wyżej napisałem, 02.06 już w Belgii, dalej tracking pewnie się urwie, ale znając życie pewnie za tydzień będą u mnie w domu
Nie żebym reklamował, ale chyba coś się u nich poprawiło z wysyłką (zwykle przygotowanie przesyłki trwało 2-5 dni)
Zamówiłem 2 rzeczy:
- Convoy L6 + 4 szt. aku 26650 od Liitokala (przy okazji, najlepsza cena - 4,14$/szt. i "podobno" są oryginalne, pojemność sprawdzę za 3 tygodnie jak już będę w domu)
- Jeatbeam mini
Obie przesyłki wysłane jak wyżej napisałem, 02.06 już w Belgii, dalej tracking pewnie się urwie, ale znając życie pewnie za tydzień będą u mnie w domu
Nie żebym reklamował, ale chyba coś się u nich poprawiło z wysyłką (zwykle przygotowanie przesyłki trwało 2-5 dni)