Do kontroli to zrozumiałe, ALE dlaczego ten stan jest trwały i ma miejsce nawet wtedy, kiedy wyciągnie się kluczyk z stacyjki i zamknie auto ? Takie przypadki spotkałem w Golfach czy Berlingo.Marcin S. pisze:Dlaczego dziwna norma? Do kontroli stanu żarówki potrzebujesz przepuścić przez nią prąd. Na tyle mały, że zwykły żarnik się nie rozgrzeje, natomiast diodzie wystarczy do zaświecenia, jeśli napięcie jest wystarczająco duże.skaktus pisze:PS-Takie ciągłe świecenie to jakaś dziwna norma. Spotkałem się w tym w "francuzach", "niemcach" itd.
Pzdr.
M.
Wracając do pytania - P21W 35 W to całkiem ciekawa alternatywa ALE to zwykła żarówka. Lepiej zastosować przejściówkę z P21W na MR16 i wrzucić w to halogen 35W. Ewentualnie kupić gotowca.