Banggood

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
cpt.Nemo
Posty: 518
Rejestracja: sobota 08 lis 2014, 04:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cpt.Nemo »

Jeśli uznali swoje punkty/ulgi , przyjęli pieniądze i potwierdzili że otrzymali płatność, to trochę trudno będzie im to olać i wszystko anulować, ponieważ zawarli legalną transakcję.
Powstanie mocno niekorzystny wizerunek sklepu.
Muszą to głęboko przemyśleć.
Dlatego znieruchomieli :)

Jedynym, ale za to szemranym, wyjściem jest zostawić jak jest i niczego nie wysyłać. Po miesiącu klienci sami poproszą o zwrot pieniędzy, kuponów oddać nie mają jak bo są unieważnione.
Smrodek zostanie, ale mniejszy niż po kasacji transakcji.
Ostatnio zmieniony sobota 19 gru 2015, 11:41 przez cpt.Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, Leszek
wujek_red
Posty: 253
Rejestracja: wtorek 05 mar 2013, 23:07
Lokalizacja: slask

Post autor: wujek_red »

Manekinen- przynajmniej się wyspałeś ;)

sobie myślę, że anulują i dadzą za to jakieś punkty jako rekompensatę. może podejdą do tego tak, że jak ktoś miał jeden użyty kupon to jeszcze uznają zakup- wersja optymistyczna. ale jeśli ktoś narobił kuponów... to trudno aby nie anulować wszystkiego. akcja reklamowa akcją reklamową, ale robienie sobie minusa na koncie i zsyłka jakiegoś małego chińczyka na dożywotnia pańszczyznę albo rozczłonkowanie na przeszczepy bo się pomylił... też nie będzie niczym dobrym ;) w myśl naszych przepisów umowa została zawarta. tylko kto się będzie z nimi sądził. poczekamy, zobaczymy.

o dziwo, właśnie zmieniło się mi czwarte zamówienie na Ready To Process.
Awatar użytkownika
tOmki
Posty: 965
Rejestracja: niedziela 09 mar 2008, 02:20
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tOmki »

I znowu zmiana:
Payment Confirmed >> Ready to Process >> Payment Confirmed > Ready to Process
michalqqr
Posty: 65
Rejestracja: niedziela 31 mar 2013, 16:23
Lokalizacja: OP

Post autor: michalqqr »

U mnie w tym momencie wszystko zmieniło się na Ready to Process
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

wujek_red pisze:Manekinen- przynajmniej się wyspałeś
Nie, bo wlazłem tu po 1 w nocy i chciałem kupić ten kupon ale na stronie kuponów pokazywało mi 0 punktów. A rano już nie było.

Jak anulują te wszystkie zamówienia to nie będzie to żadna strata wizerunku ani robienie sobie minusa na koncie. Normalna sprawa. Nadużycie ze strony klientów i tyle. I nie piszę tak tylko dla tego że nie udało mi się ich wydymać na te 12$ :p
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Jakie nadużycie? No chyba, że ktoś jakieś multikonta robił, ale to i tak by nic nie dało bo skąd punkty brać? Promocja miała większy sens niż na JD. Nie było kombinacji, bo trzeba było najpierw swoje punkty mieć. Ja zwyczajnie wymieniłem moje legalnie wypracowane 1000 punktów na 10 kuponów i tyle. A potem do 4 nad ranem bezkutecznie walczyłem z 98 punktami, które mi zostały. :mrgreen:
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
cpt.Nemo
Posty: 518
Rejestracja: sobota 08 lis 2014, 04:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cpt.Nemo »

Manekinen pisze:Normalna sprawa. Nadużycie ze strony klientów i tyle.
Nadużycie czego, że tak się grzecznie spytam ?
Jeśli JD dawało kupony
$10 na $10,1
to Banngood nie mógł dać
$12 na $12,1 ?
Mógł i dał, nawet nie to że dał ale sprzedał za punkty.
I gdzie to nadużycie ze strony klienta ?
Nadużyciem, ze strony sklepu, byłoby wycofanie się z tak zawartych transakcji.
Pozdrawiam, Leszek
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

piciex pisze:Jakie nadużycie? No chyba, że ktoś jakieś multikonta robił, ale to i tak by nic nie dało bo skąd punkty brać?
Z udostępniania na FB, lawinowo to rosło po 1:30 jak wsio zaczęło działać.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

No trzeba by jeszcze multikonta na FB trzaskać- chciałoby Ci się? ;)
Kanghoy
Posty: 282
Rejestracja: piątek 30 paź 2015, 18:18
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: Kanghoy »

Pytanie, czy faktycznie banggood sprawdzał konto FB na którym się udostepnia, czy tylko sprawdzał czy na Twoim koncie na BG nie została jeszcze przyznana premia za FB ;). Obstawiam to drugie. No i przy generowaniu gotówki w takim tempie ... nawet przyjmując zrobienie 4 kont na FB, mailu i BG na godzinę, to jest powiedzmy te 48$ - pewnie komuś się chciało ;).
Awatar użytkownika
Jacek318
Posty: 684
Rejestracja: środa 19 gru 2012, 21:39
Lokalizacja: Haga

Post autor: Jacek318 »

cpt.Nemo pisze:
Manekinen pisze:Normalna sprawa. Nadużycie ze strony klientów i tyle.
Nadużycie czego, że tak się grzecznie spytam ?
Jeśli JD dawało kupony
$10 na $10,1
to Banngood nie mógł dać
$12 na $12,1 ?
Mógł i dał, nawet nie to że dał ale sprzedał za punkty.
I gdzie to nadużycie ze strony klienta ?
Nadużyciem, ze strony sklepu, byłoby wycofanie się z tak zawartych transakcji.
Czy dadzą te kupony czy je anulują to tak czy inaczej będą na plusie, to dobra akcja marketingowa. Myślę że wiedzą co robią. A i akcja jest lepiej przemyślana niż w przypadku JD, gdzie kupon dostawało się za założenie konta. Tu trzeba mieć trochę tych punktów.

Napisałem do BD:

" Jacek: Hi, I bought a few things for coupon test02
Celia: sorry
Celia: there is something wrong with our system for the coupon, and we are trying to modify it now, if there is any result we will contact you and give you a good solution, sorry for your inconvenience
Jacek: Whether orders will be executed or canceled?
Celia: we are not sure
Celia: when we get solution
Celia: we will email you"

I wszystko jasne, bez spekulacji...
Awatar użytkownika
cpt.Nemo
Posty: 518
Rejestracja: sobota 08 lis 2014, 04:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cpt.Nemo »

Jacek318 pisze:
Napisałem do BD:

" Jacek: Hi, I bought a few things for coupon test02
Celia: sorry
Celia: there is something wrong with our system for the coupon, and we are trying to modify it now, if there is any result we will contact you and give you a good solution, sorry for your inconvenience
Jacek: Whether orders will be executed or canceled?
Celia: we are not sure
Celia: when we get solution
Celia: we will email you"

I wszystko jasne, bez spekulacji...
Znaczy się co jasne ?
Że nie wiedzą co z tym zrobić i jak ograniczyć możliwe straty ?
Tyle to wiemy i bez ich pisemek :)
Pozdrawiam, Leszek
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Ja już mam wysłane ... :wink:
wujek_red
Posty: 253
Rejestracja: wtorek 05 mar 2013, 23:07
Lokalizacja: slask

Post autor: wujek_red »

dla nas to temat- albo się pewnego dnia obudzimy z prezentami albo nie. ale dla chińczyka to pewnie temat czy i co spakować do jakiegoś obozu pracy... czy ile lat dodatkowo będzie nadylał aby to odpracować :roll:
Awatar użytkownika
Jacek318
Posty: 684
Rejestracja: środa 19 gru 2012, 21:39
Lokalizacja: Haga

Post autor: Jacek318 »

Wiadomo że mało prawdopodobna jest wysyłka towaru, dadzą jakiś kupon w ramach rekompensaty.
hoka pisze:Ja już mam wysłane ... :wink:
Serio?
Ostatnio zmieniony sobota 19 gru 2015, 14:56 przez Jacek318, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ