Oficjalne stanowisko w sprawie sklepu GearBest

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Oficjalne stanowisko w sprawie sklepu GearBest

Post autor: ElSor »

Współpraca ze sklepem została zakończona definitywnie.
Jako administrator dostaję wiele informacji, że sklep próbuje nagabywać użytkowników do napisania pozytywnych opinii o nich w zamian za kupony promocyjne itp.
Osobiście doświadczyłem tego, dostając info w ich supporcie, jako ticket, że oferują mi kupony za napisanie pozytywnych opinii o nich na różnych stronach.

Na naszym forum nie ma miejsca dla oszustów (sklep już definitywnie dostał bana) dlatego osoby, które ew skusiły się na ich kupony w zamian za pozytywną opinię proszę o przemyślenie tematu i nie spamowania, bo już mamy wyrobione zdanie o sklepie, czytających natomiast proszę o podchodzenie do cukierkowych opinii z dystansem, bo może być nie do końca prawdziwe.

Jeśli ktoś dostał jakiś przedmiot do testów ze sklepu GB, może się nim oczywiście pochwalić i opisać w postaci recenzji mając na uwadze, ze ich dział reklamowy działa tak, żeby przyciągnąć możliwie najwięcej klientów.

Jednocześnie proszę o rozważne dokonywanie zakupów u nich a raczej o próbę poszukania tego samego przedmiotu u konkurencji ... czasem jest tylko kilkanaście centów drożej ale za to szybko i pewnie.

PS temat będzie w kolorze i podklejony jakiś czas, żeby więcej osób mogło na niego trafić.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 23 lis 2015, 13:01 przez ElSor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Volo
Posty: 455
Rejestracja: sobota 03 wrz 2011, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Volo »

<brawo> Może w końcu znikną opisy w stylu Al**drogo itp.
Nie po to niektórzy poświęcają swój prywatny czas i sprzęt na pomiary, żeby inny hejtował bezpodstawne głupoty za kilka dolców,w które i tak sam nie wierzy.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 26 paź 2015, 21:18 przez Volo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Issac
Posty: 819
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 15:33
Lokalizacja: Jestem

Post autor: Issac »

Słyszałem o tym procederze, ale nie sądziłem że aż tak bezczelnie. Niech się zajmą przesyłkami, bo z tego co widzę ich jakość w ciągu ostatniego pół roku, spadła na łeb, na szyję.

Brawo światełka.pl !
blojar
Posty: 5
Rejestracja: sobota 19 wrz 2015, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: blojar »

Witam wszystkich forumowiczów. W końcu "odważyłem" się napisać pierwszego posta:) Forum bardzo bogate w cenną wiedzę na podstawie której kupiłem czołówkę Skilhunt H02. No i niestety padło na zakup na GearBest.com. Kupno 24 sierpnia i do tej pory nic. Onlinowy chat nie działa. Tak więc zdecydowanie odradzam zakupy w tym serwisie.
Pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów.
Awatar użytkownika
komor
Posty: 172
Rejestracja: czwartek 05 lis 2015, 14:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: komor »

blojar pisze:Kupno 24 sierpnia i do tej pory nic.
Ale nie doszła paczka czy w ogóle nie wysłana? Jak nie doszła paczka, to czy była rejestrowana? Ja tu jestem nowy, widzę, że forum jest mocno cięte na GB, skoro aż przyklejony na czerwono temat jest, ja zrobiłem tam tylko jeden zakup ale przyszło bez problemu, choć też z nieświadomości nierejestrowaną przesyłkę wybrałem, a taka &#8211; jak wiadomo &#8211; może zaginąć nie z winy sklepu.
Olight R50, S30R II, S15R, Skillhunt H03, Led Lenser P2 BM, D.Q.G Spy
blojar
Posty: 5
Rejestracja: sobota 19 wrz 2015, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: blojar »

Paczka wyszła od nadawcy 26 sierpnia. Jest zdjęcie koperty i tracking number. China Post Unregistered. Była to chyba domyślna przesyłka i nic nie zmieniałem. Widzę teraz że roztargnienie być będzie mnie kosztowało stratę latarki. Trudno się mówi. Miałem też kupić od nich ładowarkę ale na szczęście kupiłem u nas w kraju drożej ale chociaż miałem po kilku dniach.
A czy w ogóle istnieje jakaś szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez GearBest w moim przypadku?
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Jak płaciłeś Paypalem to bez problemu odzyskasz zwrot, wystarczy założyć spór :wink:

Co do sklepu - miałem już trochę przesyłek nierejestrowanych, a nie dotarły tylko te z Gearbest, i to aż dwie.. Dziwny przypadek, szczególnie że nie tylko ja tak mam :mrgreen:
rafalklis
Posty: 888
Rejestracja: niedziela 15 lut 2009, 23:53
Lokalizacja: Busko Zdrój
Kontakt:

Post autor: rafalklis »

blojar,
Ja miałem podobnie.
Pisz reklamacje w GearBest. W końcu oddadzą pieniądze na konto w sklepie i kilka punktów bonusowych. Wtedy robisz nowe zamówienie już z trackingiem i wszystko powinno być w porządku.
realkrzysiek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 09 wrz 2013, 13:33
Lokalizacja: Nieporęt

Post autor: realkrzysiek »

maba pisze:Jak płaciłeś Paypalem to bez problemu odzyskasz zwrot, wystarczy założyć spór :wink:
Jak rozpocząć taką procedurę.

Jak na razie wychodzi, że to złodziejski sklep. Też coś zamówiłem i jakoś nie dociera. Skusiłem się trochę dlatego, że tu na forum się reklamował i myślałem, że to pewny dostawca. Nie duże pieniądze, ale dlaczego ktoś ma mnie okradać.
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Wchodzisz w panelu do Centrum rozstrzygania i robisz według wskazówek, wszystko proste :mrgreen:
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
Panowie, myślę, że do takich dyskusji, są bardziej odpowiednie tematy. Ten zostawmy, jako oficjalny komunikat.

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
realkrzysiek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 09 wrz 2013, 13:33
Lokalizacja: Nieporęt

Post autor: realkrzysiek »

Nie chcę mieszać, ale napisałem "niesmaczny" post, więc przepraszam.
Przesyłka dotarła do mnie z bardzo dużym poślizgiem czasowym, ale dotarła, w zasadzie dziś. Jak jest możliwe, to prosiłbym o usunięcie tego i poprzedniego postu.
zieloczek100
Posty: 491
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: zieloczek100 »

Dostałem informację od byłej przedstawicielki Gearbest na swiatelka.pl, że od przyległego roku mają wyeliminować poczty, z którymi są problemy.
Jak to będzie? zobaczymy
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Nie czarujmy się! Problemem nie są poczty, tylko wadliwy system magazynowania i nadawania paczek. Wszystkie sklepy są obsługiwane przez te same poczty, a jakoś dziwnym trafem tylko jeden miał taki odsetek nieudanych wysyłek. Dodatkowo dochodziły kombinacje typu pobieranie kasy od klientów, za pocztę rejestrowaną, a wysyłanie nierejestrowaną z trackingiem (np. BLVSxxxxxxxxxxxx), a to jest różnica, bo albo polecony, albo nie. Przewały na podnoszeniu ceny bazowej przy kuponach promocyjnych, itd.
Zwyczajnie to nie jest dobry marketing. :evil:
dziubek123
Posty: 15
Rejestracja: wtorek 23 lut 2016, 21:14
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dziubek123 »

Zanim trafiłem tu na forum i poznałem ofertę Pana Dariusza, zakupiłem na Gearbest Convoy S2+. Mimo ogłoszenia że processing time trwa zwykle 3-5 dni u mnie trwało to 2 tygodnie. Wysłali mi to wczoraj holenderską pocztą, tyle że wpisywany numer paczki nie zostaje odnaleziony. Piszą że przesyłka może iść nawet 45 dni.
Najgorsze że nie zwracają kasy, oddają tylko punkty na inne zakupy w ich sklepie.
Wracam do aliexpress, tam można płacić Blikiem przez Przelewy24, w razie kantu dość kasę zwracają bez problemu, miałem już 3 takie przypadki.
ODPOWIEDZ