GearBest - opinie

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
szakalaka
Posty: 94
Rejestracja: niedziela 14 gru 2008, 04:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: szakalaka »

Tak jak piszesz zamknięte środowiska :mrgreen:
Pozdro i miłego niedzielnego popołudnia Ci życzę
Andrzej
Lepsza mała pomoc , niż wielkie współczucie.
Awatar użytkownika
Issac
Posty: 819
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 15:33
Lokalizacja: Jestem

Post autor: Issac »

szakalaka,
Mam taki sam zgryz.

Jedna paczka poszła Netherlands post, a druga już china - 30dni i nadal nima...
Awatar użytkownika
Misiek_86
Posty: 485
Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 15:44
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Misiek_86 »

Chyba nigdy więcej zakupów w tym sklepie, do tej pory nie ma towaru. Pisałem zgłoszenie, kompletnie olewka nic nie odpisywali. Prośba do was jak złożyć pismo na paypal o zwrot całej kasy za zakup :/ Zakup dokonany był 17.09 br.
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Na koncie PP wybierasz "Rozwiąż problem w Centrum rozstrzygania", odszukujesz transakcję, zaznaczasz, opisujesz i już :razz:
kris-krzysztof
Posty: 26
Rejestracja: sobota 03 sty 2009, 17:42
Lokalizacja: Borki

Post autor: kris-krzysztof »

maba pisze:Na koncie PP wybierasz "Rozwiąż problem w Centrum rozstrzygania", odszukujesz transakcję, zaznaczasz, opisujesz i już :razz:
Płacac karta ochrony nie ma ? Niestety mojej przesyłki też nie wysłali.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 26 paź 2015, 19:45 przez kris-krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

kris-krzysztof pisze:
maba pisze:Na koncie PP wybierasz "Rozwiąż problem w Centrum rozstrzygania", odszukujesz transakcję, zaznaczasz, opisujesz i już :razz:
Płacac karta ochrony nie ma ? Niestety mojej przesyłki też nie wysłali.
możesz zakwestionować płatność u wystawcy karty (czyli pewnie w banku).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Jak to nie ma? Zawsze płacę kartą i normalnie spory na PayPalu zakładałem.
Awatar użytkownika
Issac
Posty: 819
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 15:33
Lokalizacja: Jestem

Post autor: Issac »

piciex, ptja, kris-krzysztof,

Gwoli ścisłości Panowie, żeby wprowadzić porządek, w tym wypadku są 3rodzaje płatności:
1. Kartą bezpośrednio
2. Paypalem
3. Kartą podpiętą pod PAYPAL

Tylko w pierwszym punkcie może być problem ze zwrotem gotówki
Awatar użytkownika
theman
Posty: 28
Rejestracja: czwartek 06 gru 2012, 17:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: theman »

Czy komuś zdarzyło się, że nie dotarła rejestrowana przesyłka z Gearbest?
Ja mam zamówienie z 22. września, zarejestrowane w tracking'u 24. i ciągle wisi ze statusem:
"Informacje elektroniczne zostało odebrane"
Czy to oznacza, że wysłali, czy że tylko stworzyli etykietę dla paczki?
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

Wysłali mi ostatnie zamówienie przez pocztę chińską. Mam zdjęcie paczki i numer śledzenia, ale w trackingu zamiast standardowych informacji jak zawsze, mam tylko kilka zdań po chińsku i ślad po paczce się urywa. Normalnie po takim czasie powinna być w Polsce. Też tak macie?

Dzisiaj zamówiłem jeszcze Olighta S15 w promocji żeby wykorzystać $7 które nazbierało mi się z punktów ale teraz widzę, że mogłem dać sobie siana.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Issac, no tak. :oops: Z automatu uznałem, że kartą płaci się przez PayPal- przyzwyczjenie.
Przy bezpośredniej płatności kartą działa uługa Chrgeback- działa, ale nie polecam. Zajmuje to wieki- lepiej używać kart przez PayPal gdzie się da.
kris-krzysztof
Posty: 26
Rejestracja: sobota 03 sty 2009, 17:42
Lokalizacja: Borki

Post autor: kris-krzysztof »

Reasumując wątpię że otrzymam zamówioną latarkę, a do tego płatność katą czyli totalna kaszana.
Poczekam jeszcze tydzień i zamówię na Ali .
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

theman pisze:ciągle wisi ze statusem:
"Informacje elektroniczne zostało odebrane"
Czy to oznacza, że wysłali, czy że tylko stworzyli etykietę dla paczki?
To zdaje się oznacza że paczka nie trafiła jeszcze na pocztę, po prostu zeskanowali kod z paczki i wprowadzili do systemu. Ale mogę się mylić. Bo gdyby wyszła to by było package sent?
zieloczek100
Posty: 491
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: zieloczek100 »

Ten sklep ma pecha chyba, tego samego dnia moje paczki dotarły do Holandii, skąd wywędrowały do nas. Pierwsza w Polsce w śledzeniu pojawiła się paczka z Gearbest a mimo to paczka z Banggood dotarła do mnie dzisiaj, ponieważ ta z Gearbest ma status, ze jest w Warszawie. No pech ;)
Awatar użytkownika
theman
Posty: 28
Rejestracja: czwartek 06 gru 2012, 17:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: theman »

@Manekinen
No właśnie też mi się tak wydaje, chociaż Gearbest zapewnia, że paczka została wysłana i lada dzień powinna dotrzeć... :roll:
Może ktoś dysponuje prawidłowymi statusami paczki wysłanej chińską pocztą (http://intmail.183.com.cn/zdxt/yjcx/), która dotarła? :|
ODPOWIEDZ