JD.com - informacje o zakupach, promocjach itp

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Czytam FB i VK. Chociaż na VK widzę że usuneli 500 postów niezadowolenia ;p
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

No, faktycznie jest jakieś info na ruskim fb. Ale żeby oficjalnie dać znać to nie widać niestety. Kiepski start, od groma ludzi czuje się oszukanych bo nawet nie wiedzą że to błąd, o ile to oczywiście błąd.
zieloczek100
Posty: 491
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: zieloczek100 »

Są jeszcze jakieś kody?
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Teoretycznie jak naprawią awarię to kody będą działać do końca listopada.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Na moich było, że są ważne do końca grudnia.
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Tak kupony mają ważność do końca grudnia ale zabawa w zdobywaniu kuponów ma trwać do końca listopada.
tisher
Posty: 510
Rejestracja: niedziela 18 paź 2009, 15:11
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tisher »

Przecież nie ma żadnej awarii.
Musieli wyłączyć bo zrobili błąd i teraz kombinują jak z tego wyjść. Identycznie było z wieloma innymi promocjami, z DHgate na czele.
Nie ma nawet takiej opcji, że kupony wrócą na takich zasadach jak poprzednio. Pod znakiem zapytania jest czy w ogóle wrócą.
http://ebike.nexun.pl/ - mój blog o budowie rowerów elektrycznych
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Zerknij na serwis trzymający kupony. Jest pod odrębną subdomeną i cały czas muli, nie ładuje się wcale albo z niepoprawnymi danymi. Odświeżam ją co jakiś czas i raz dzisiaj załadowało moje kupony. Zaczekałbym więc z wyrokiem aż opanują awarie.
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

Jak kupony będą działać to kupię tą S3 z głębokim refem. Znaleźliście gdzieś jaki prąd daje driver na najwyższym trybie?
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

rafalzaq, 1,45 na dupce.
tisher
Posty: 510
Rejestracja: niedziela 18 paź 2009, 15:11
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tisher »

Był ogromny wyciek danych z jd.com, po internecie krąży baza adresów, emaili, haseł, numerów telefonów i innych.
Jeśli mieliście hasło takie jak w innych stronach (szczególnie email i PP) - szybko zmieniajcie.
Ostatnio zmieniony niedziela 25 paź 2015, 12:33 przez tisher, łącznie zmieniany 1 raz.
http://ebike.nexun.pl/ - mój blog o budowie rowerów elektrycznych
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Według tutejszych forumowiczów to żadna awaria tylko celowe działanie :mrgreen:
zieloczek100
Posty: 491
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: zieloczek100 »

tisher pisze:Był ogromny wyciek danych z jd.com, po internecie krąży baza adresów, emaili, haseł, numerów telefonów i innych.
Jeśli mieliście hasło takie jak w innych stronach (szczególnie email i PP) - szybko zmieniajcie.


Świetnie, czyli co, nic nie wyślą a dodatkowo nasze dane mają osoby, które ich mieć nie powinny?

Nie wiem jak Wy, ale ja pasy do takich stron zapisuję w notatniku... ze względu na takie własnie sytuacje.

Jeżeli jest to prawda, to może masowy spam o darmowe "gifty" jako rekompensatę (:haha: już wierzę, że odpiszą).
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Najpierw trzeba zaczekać aż sobie z problemami technicznymi poradzą.
To czy twoja paczka zostanie wysłana zależy od konkretnego sprzedawcy, a nie platformy.
Patrząc po znajomych to wysyłają zamówione rzeczy.

Co do odpisywania to na razie co kilka godzin usuwają z FB głosy oburzenia, chyba mimo zapewnień nie mają w weekend programistów by ogarnąć ten burdel.
tisher
Posty: 510
Rejestracja: niedziela 18 paź 2009, 15:11
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tisher »

Hoka :P
jd.com pisze:Наша купонная акция 23 октября оказалась очень популярной среди пользователей. Одновременно она привлекла внимание неизвестных хакеров, которые совершили DDOS-атаку на русскоязычную версию площадки, что стало причиной неадекватного отображения информации некоторых заказов. Под влияние попали заказы только к текущей промо-акции. Со своей стороны мы среагировали моментально, но, благодаря отличному тестированию со стороны отдельных пользователей, выявляли и закрывали остатки проблемы еще несколько часов. На данный момент сайт продолжает работу в текущем режиме.
В момент объявления акции на JD.ru было зарегистрировано большое количество потребителей. Однако также были зафиксированы случаи фрода – группа людей создавала фальшивые аккаунты с целью подделки регистраций и получения выгоды. Мы за справедливость для каждого клиента, сейчас мы разработали новые,более прозрачные условия акции, которые представим уже в ближайшее время. В настоящий момент мы анализируем имеющиеся у нас к этой минуте заказы и прилагаем все усилия для того, чтобы добропорядочные пользователи получили свои заказы как можно скорее.
Мы не знаем и предположений строить не будем, кто совершил атаку на нашу площадку. Понимаем, конкуренты «не спят» и предложение качественной электроники, а именно смартфонов ведущих международных брендов, по лучшим ценам для российского потребителя, не устраивает многих. Но никто не заставит нас изменить наши планы по распродажам 11.11, и мы готовы заслужить лояльность российского потребителя интересными ценами на оригинальные товары от китайских производителей.
http://ebike.nexun.pl/ - mój blog o budowie rowerów elektrycznych
ODPOWIEDZ