A co to za samochód? Jakoś nie mogę doczytaćsoulmaster3m pisze: Zostało plus poprowadzić czyli wyjąć manetkę świateł aby sprawdzić czy faktycznie mam tam wyjście na DRL bo oryginalnie tak jest w wersji skandynawskiej i światła mijania świecą przez to wyjście i świecą słabiej.
NSSC 510HP - co można z nim zrobić, poprawić, wymienić LED
- soulmaster3m
- Posty: 49
- Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 11:17
- Lokalizacja: ZS
Bo nie napisałem
Test robię w jednym a plan jest to samo powielić w trzech, ale wszystko w VAGu chyba, że dojdzie jeszcze Opel.
W VAG fajnie bo wyjmujesz kratkę, zamieniasz za kilka złotych na kratki pod przeciwmgłowe, montujesz DRL i po kłopocie. Opel jakiś dziwny bo albo wymiana całego zderzaka albo wiercenie otworu.
Manetka sprawdzona, VAG mnie nie zawiódł. Jest wyjście na manetce na światła dzienne działające po zapłonie i wyłączane po przełączeniu na pozycje i mijania.
Oryginalnie w wersjach na rynek skandynawski wyjściem tym na wyłączonych światłach było +12 podane na "Resistance wire", więc prąd pewnie szedł przez opornik i dalej przez bezpiecznik na światła mijania.
Test robię w jednym a plan jest to samo powielić w trzech, ale wszystko w VAGu chyba, że dojdzie jeszcze Opel.
W VAG fajnie bo wyjmujesz kratkę, zamieniasz za kilka złotych na kratki pod przeciwmgłowe, montujesz DRL i po kłopocie. Opel jakiś dziwny bo albo wymiana całego zderzaka albo wiercenie otworu.
Manetka sprawdzona, VAG mnie nie zawiódł. Jest wyjście na manetce na światła dzienne działające po zapłonie i wyłączane po przełączeniu na pozycje i mijania.
Oryginalnie w wersjach na rynek skandynawski wyjściem tym na wyłączonych światłach było +12 podane na "Resistance wire", więc prąd pewnie szedł przez opornik i dalej przez bezpiecznik na światła mijania.
Rozumiem, ze u Ciebie nie ma opornika?soulmaster3m pisze:Bo nie napisałem
Test robię w jednym a plan jest to samo powielić w trzech, ale wszystko w VAGu chyba, że dojdzie jeszcze Opel.
W VAG fajnie bo wyjmujesz kratkę, zamieniasz za kilka złotych na kratki pod przeciwmgłowe, montujesz DRL i po kłopocie. Opel jakiś dziwny bo albo wymiana całego zderzaka albo wiercenie otworu.
Manetka sprawdzona, VAG mnie nie zawiódł. Jest wyjście na manetce na światła dzienne działające po zapłonie i wyłączane po przełączeniu na pozycje i mijania.
Oryginalnie w wersjach na rynek skandynawski wyjściem tym na wyłączonych światłach było +12 podane na "Resistance wire", więc prąd pewnie szedł przez opornik i dalej przez bezpiecznik na światła mijania.
Co do montażu w kratkach - weź jeszcze pod uwagę, czy mechanicznie wytrzymają. U siebie dorobiłem uchwyty z płaskowników perforowanych, przykręcone do metalowego wspornika zderzaka, bo jednak lampy wydawały mi się trochę za ciężkie. No i byle kto nie wyrwie
Poza tym zostawiłem przeciwmgłowe, bo jednak mogą sie przydać.
- soulmaster3m
- Posty: 49
- Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 11:17
- Lokalizacja: ZS
Nie, u mnie opornika nie było. Samochód własny import z Niemiec, więc nie miał tej linii, ani też krańcówek w kierunkach jak w wersji amerykańskiej. Niemka płakała jak odjeżdżałem aż mi na masce wbiła się pazurami i coś wrzeszczała w języku druta kolczastego.
W kratkach robiłem otwory otwornicą, oczywiście zachowując równoległość do podłoża i linii samochodu, a że kratka idzie nieco łukiem to jest wyzwanie. Do tego lekko poprawiałem rozgrzanym nad ogniem nożykiem, idealne do cięcia plastiku i wygładzenia.
U mnie za daleko jest do belki, muszę kontrować metalowym płaskownikiem przez plastik zderzaka i albo do niego przykręcić albo do samej kratki a nią też przykręcić, ale chyba wybiorę opcję ze zderzakiem.
Ale też masz okrągłe czy paski? Masz jakieś zdjęcia jak to wygląda?
[ Dodano: 25 Kwiecień 2014, 10:22 ]
Miejsca jest wystarczająco, a lampki wsunę wgłąb aby nic nie wystawało, więc zostanie montaż do zderzaka.
Miało być blisko przeciwmgłowych, ale niestety jest tam haczyk i mogłem się tylko do niego przytulić.
[ Dodano: 25 Kwiecień 2014, 10:30 ]
Jeszcze manetka, popularny model VAGowy w Audi i VW.
Wyjście w manetce jest, brak tylko konektora rurkowego w kostce.
W kratkach robiłem otwory otwornicą, oczywiście zachowując równoległość do podłoża i linii samochodu, a że kratka idzie nieco łukiem to jest wyzwanie. Do tego lekko poprawiałem rozgrzanym nad ogniem nożykiem, idealne do cięcia plastiku i wygładzenia.
U mnie za daleko jest do belki, muszę kontrować metalowym płaskownikiem przez plastik zderzaka i albo do niego przykręcić albo do samej kratki a nią też przykręcić, ale chyba wybiorę opcję ze zderzakiem.
Ale też masz okrągłe czy paski? Masz jakieś zdjęcia jak to wygląda?
[ Dodano: 25 Kwiecień 2014, 10:22 ]
Miejsca jest wystarczająco, a lampki wsunę wgłąb aby nic nie wystawało, więc zostanie montaż do zderzaka.
Miało być blisko przeciwmgłowych, ale niestety jest tam haczyk i mogłem się tylko do niego przytulić.
[ Dodano: 25 Kwiecień 2014, 10:30 ]
Jeszcze manetka, popularny model VAGowy w Audi i VW.
Wyjście w manetce jest, brak tylko konektora rurkowego w kostce.
- soulmaster3m
- Posty: 49
- Rejestracja: wtorek 05 lip 2011, 11:17
- Lokalizacja: ZS
Witam serdecznie.
To mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję, że nie ostatni, gdyż lubię majsterkować przy światełkach Mam pytanie odnośnie polaryzacji tych kwadratowych LEDów z NSSC 510, w moim przypadku model L (w środku prawie to samo, co HP). Znajduje się na nich zielona kropka, którą widać na zdjęciach z poprzednich stron - jest to minus czy plus?
Tak wyglądają NSSC 510L w środku:
Po awarii kupiłem do nich takie diody, mam nadzieję, że będą dobre:
To mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję, że nie ostatni, gdyż lubię majsterkować przy światełkach Mam pytanie odnośnie polaryzacji tych kwadratowych LEDów z NSSC 510, w moim przypadku model L (w środku prawie to samo, co HP). Znajduje się na nich zielona kropka, którą widać na zdjęciach z poprzednich stron - jest to minus czy plus?
Tak wyglądają NSSC 510L w środku:
Po awarii kupiłem do nich takie diody, mam nadzieję, że będą dobre:
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Tylko problem jest taki, ze oryginalne diody mam wszystkie spalone i raczej nic nie zaświeci. Gdzieś wyczytałem, że kropeczka oznacza +, tak więc je pierwotnie polutuję.smokuxx1987 pisze:Bierzesz miernik w łapki ustawiasz na test diody i przykładasz do niej.
Wtedy kiedy zaświeci to masz polaryzację zgodnie z oznaczeniami kabli na mierniku.
Bardziej teraz ciekawi mnie odpowiedź kolegi skaktus, dlaczego one nie są odpowiednie? Jakie więc mają być?