JAK SPRAWDZIĆ LEDY W REFLEKTORZE AUDI A6 C6 LIFT

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
buryy
Posty: 16
Rejestracja: niedziela 17 maja 2015, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: buryy »

sprawa skrętnych reflektorów to w ogóle inna beczka bo tam patrzycz czy mechanizm obracania soczewki chodzi na boki sprawdzasz to kręcąc w lewo lub prawo soczewką.

to zadam Ci takie pytanie,to dlaczego w reflektorze np do forda mondeo mk4 masz oznaczenie DCR a jest ona zwykła bez soczewki i w ogóle?
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Ten reflektor z audi to w ogóle jest oryginalny reflektor czy te światła diodowe były dokładane?

Obrazek
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
buryy
Posty: 16
Rejestracja: niedziela 17 maja 2015, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: buryy »

no jasne że oryginalny...te diody są tam fabryczne,są znaki AUDI na reflektorze i w ogóle numery fabryczne na nalepce,po co to zdjęcie dodałeś? :)
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

buryy pisze:po co to zdjęcie dodałeś?
Dodałem po to żebyś wiedział o czym rozmawiamy i że można te diody zamontować dodatkowo.

Kończąć ten temat zmierzający w nieznanym kierunku odpowiadam na twoje pytanie jak sprawdzić światła dzienne w tych lampach. Podłącz kabelki od świateł dziennych do zasilacza 12V.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Dlaczego pod 12V ? Ja bym od tak nie podłączał, nie wiadomo jaki jest układ ledów - czy szeregowo po 3 czy po 2 itd.. Z tego co pamiętam, tam siedzą Osram Dragon Plus w których typowo zjechane jest chłodzenie ledów - mała aluminiowa blaszka i ledy się smażą. Celem wymiany, trzeba rozebrać lampę, ledy odlutować od PCB z przelotkami i składać na nowo. Ledy można zamienić na no-name 1W lub 3W - taki sam rozstaw pinów itd, jednak w tym wypadku trzeba wymieniać jednocześnie wszystkie w lampie - inaczej będą różnice w barwie.

Co do samej lampy - to jest "zwykła" lampa, nie jest to bixenon. Długie są realizowane na zwykłej żarówce. Soczewkę możesz wymienić na bixenon i mieć długie jednocześnie z żarówki i xenonu.
ILPT
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

skaktus pisze:Dlaczego pod 12V ?
Z teco co widac na zdjęciach kabelki lecą bezpośerdnio do kostki zasilającej a lampa zasilana jest z instalacji samochodowej czyli 12-14V.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

A skąd wiesz jak ledy są zasilane ? Przecież po drodze może być przetwornica i jest na 100% - ledy pełnią funkcję świateł dziennych i pozycyjnych - świecą różnymi jasnościami.

Podłączenie od tak pod 12V to bardzo zły pomysł.
ILPT
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Użytkownik buryy nie jest zbyt pomocny w kwestii sprawdzenia diod. Ciągle nie odpowiedział czy posiada zasilacz jakikolwiek, najlepiej z regulowanym napięciem.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
ODPOWIEDZ