Co do mojej przesyłki z gearbest, nie wprowadzam ich narazie z błędu i ciągne dalej spór. Ostatnio napisał do mnie nawet człowiek
a nie automat, żebym sprawdził na poczcie zweryfikował adres itp. Odpisałem, że wszystko już sprawdzałem i nikt nic nie wie o paczce i powtórzyła po raz kolejny, że zapłaciłem za tracking mają mi nie pisać ciągle że jeśli nie to nie będzie śledzenia.
Dziś dostałem odpowiedź
Dear Zbigniew , Thank you very much for your recent message.We sincerely apologize for the additional inconvenience,
however we did ship out the products as per your order. We would be grateful if you could confirm your shipping address.
We also respectfully ask that you wait a few more days to see if the package arrives.
If it does not, then we may resend your package in the event of the shipment being lost.
However you will need to pay us 5USD to cover the compensation.
We offer Shipping Insurance to protect your package against any lost or damaged
shipments,but we check that you did not pay for insurance for it,and there is no way for us to track the package too, so we need to bear the loss togerther,so this time we can refund 25usd to you,is it acceptable?
We would suggest that you pay for insurance next time.Hope you could understand us.
To apologize for the situation and as compensation offered in good faith, please accept this complimentary coupon code:xxxx
If any problem,please do not hesitate to contact us. Best regards, Zina
krzycho> poprawiłem bo się forum rozjechało
Ostatnio zmieniony środa 29 paź 2014, 18:14 przez
Zbychur, łącznie zmieniany 3 razy.